AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #1 Skrevet 24. juli 2023 Vi hadde den store samtalen nylig. Datet 4 mnd. Har det utrolig fint sammen. Nylig tok han det opp:hvor står vi? Jeg var ærlig og sa at jeg ønsker inn i et forhold, har forelsket meg. Han klarer si en hel masse om at han hadde nok ikke falt like mye for meg, at han manglet noe, at jeg ikke hadde trykket på alle knappene hans, at jeg misforsto han ofte og at det ble litt drama... Nei det var ikke gjensidig dette. Altså denne mannen som sa dette til meg er 59 år. Selv er jeg 48. Det finnes ikke drama i meg. Jeg er rolig, reflektert og stabil. Jeg ble veldig overrasket. Etter en stund sa jeg at jeg trodde han faktisk følte det samme. Jeg ble lei meg. Da sier han, nesten amper, "jeg har aldri sagt at jeg ikke har følelser for deg!". Ok...? Så sier han hvor tiltrukket han er av meg, hvor fantastisk han syns jeg er, hvor nydelig og morsom og... Ja alle mine gode kvaliteter ble ramset opp. Og han sier da at han tror vi kan bli et par på sikt men at han ønsker bruke tid. Jeg sa til han at han viser meg jo veldig ofte at han føler mye for meg. Ja han ville ikke benekte det. Nei men hvorfor si først at det ikke var gjensidig? Han sa da at han har det veldig vondt inni seg fordi han kjenner at han vil ha meg, men det er dårlig timing for han mtp noe som skjer i livet hans. Så han føler han må la meg gå for han kan ikke be meg vente. Var det derfor han slang så mye kjipt først?for å finne "feil" som rettferdiggjør at han dropper meg evt? Vi landet ikke noe, skal snakke igjen. Begge må tenke... Men at han er full av følelser for meg, det vet jeg. Hvorfor snakke på den måten da...? Jeg er forvirret og lei meg og får lyst til å avslutte selv. Anonymkode: af64d...f95 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #2 Skrevet 24. juli 2023 Høres ut som om det er noe mer her, nemlig dette «noe» som skjer i livet hans. Enten må du bare kutte ham ut; eller så må han kunne forklare deg hva dette «noe» er. Han har sagt A men ikke B. Ikke la ham komme unna med det, det er noe mer som skal ut her. Anonymkode: 6736a...123
ESFP Skrevet 24. juli 2023 #3 Skrevet 24. juli 2023 Dårlig timing... kan bli et par på sikt, men ønsker å bruke tid... Han vil holde dere i datingfasen LENGE uten å ta det videre til et ordentlig forhold. Dette er definisjonen på "situationship". Hvis du ønsker deg et ordentlig forhold, så informerer du ham om at det er noe du ønsker. Så sier du at du trenger å komme deg videre og ber om at han ikke kontakter deg før han er klar for et forhold. 1 1
liljene Skrevet 24. juli 2023 #5 Skrevet 24. juli 2023 Jeg tenker at du skal kjenne etter hva som er bra for deg. Hvis du har det fint med ham, kan du jo bare fortsette å date ham, mens du leter etter noe seriøst og vær tydelig på hva du vil. Det er ok :).
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #6 Skrevet 24. juli 2023 Nei men TS da… her må du jo bare si takk for deg. Jeg hadde aldri giddet å ta flere samtaler med en som er så forbeholden. Han sier jo rett ut at han ikke vil ha deg, og så sukrer han bare pilla med at det er så mye som skjer og du er så flott og bla bla bla. Her har du fått avskjed på grått papir. Aksepter det. Ikke protester. Bare si OK, ha det bra. Anonymkode: e9bc2...592 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #7 Skrevet 24. juli 2023 Hav er 59 år og vil vente litt.....på å bli enda eldre og rykke nærmere 70? Men han er ikke interessert nok, hadde han vært det hadde dere hatt et forhold. Anonymkode: fff05...e3f 3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå