AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #1 Del Skrevet 24. juli 2023 Kroppen craver sukker, bakverk, kaker, smågodt. Har nesten glemt hvordan det er å holde seg i skinnet og spise sunt gjennom dagen. Jeg blir skremt av leg selv. Hvordan hente frem den indre motivasjonen igjen som jeg hadde før sommeren?😳 Anonymkode: c7c3e...a3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #2 Del Skrevet 24. juli 2023 Siden dette er en relativt ny uvane, så blir den også lett å endre. Du må legge inn innsats NÅ og ikke la uvanen få feste seg for mye. Da blir den desto vanskelige å endre og sukkerkostholdet blir etter hvert normalen for deg. Er fristet til å si bare kutt ut tvert, slutt å kjøpe inn sånn mat. Blir det for vanskelig må du lage en nedtrappingsplan. Anonymkode: c9910...65b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #3 Del Skrevet 24. juli 2023 Ja, kanskje jeg bare skal kutte det tvert i morgen, første uke tilbake på jobb, nå får det bli andre boller (ikke bokstavelig talt). ts Anonymkode: c7c3e...a3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #4 Del Skrevet 25. juli 2023 Jeg går tilbake til gamle rutiner når ferien er over. Det har vært "fri flyt" av søtsaker i omtrent hele ferien (vært hos svigers OG mine foreldre, som har konkurrert om å gi oss mest sukker..). Og ja, det er litt absinenser ute og går. Men jeg funker sånn at jeg må ha faste Regler for meg selv. Og Regelen er, ikke noe søtsaker i ukedagene. Er jeg på jobb, er det klart en ukedag, og ingen søtsaker. Jeg har det ikke i hus, og spiser det følgelig heller ikke. Det er tungt om jeg er fysisk på kontoret, og noen har satt frem kaker og boller og sånt, men også der gjelder Regelen. Jeg har absinenser og sug som fy, men det hjelper å gå til en annen kaffemaskin enn i den sonen det står godsaker, gå ut av rommet om noen tar med seg bort i vår kontorkrok, osv. Anonymkode: ec46d...ce7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #5 Del Skrevet 25. juli 2023 Slik funket før. Men med alderen ble det verre både å bli kvitt vaner og kilo igjen når hverdagen kom. Nå spiser jeg som normalt også gjennom ferien. Eneste unntaket er restaurantbesøk og vin, men kniper da litt ekstra på frokost og måltider som ikke spises ute. Det høres strengt ut å nekte seg selv fråtsing og kos. Men det er faktisk utrolig befriende, for kroppen er innstilt på at slik er det, og da savner man ingenting verken på ferie, helg eller hverdag. Anonymkode: 8d916...433 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå