AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #1 Skrevet 24. juli 2023 En kompis av meg er psykisk ustabil og svarer ikke alltid foreldrene når de ringer. Noe som jeg forstår da han ikke stoler på dem. men de ringer til meg stadig vekk og spammer med meldinger om jeg kan ringe han. Jeg har blitt et slags mellomledd når foreldrene ikke når frem. jeg vet ikke hva jeg skal si for å få dem til å slutte Anonymkode: e20ee...4c6
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #2 Skrevet 24. juli 2023 De er sikkert fortvilte da de vet sønnen sliter og ikke når frem til ham. Eventuelt at de er veldig kontrollerende og blir frustrerte når han ikke danser etter deres pipe lenger. Jeg skjønner at du syns det er vanskelig når de ringer. Men gjør som kompisen din; la være å ta telefonen når de ringer. Om de da bare maser enda mer, så send sms og skriv at du ikke ønsker å være et mellomledd, og at du ikke har noe å gjøre med deres forhold til sin sønn. Blokker dem om du må. Anonymkode: d6c3d...a75
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #3 Skrevet 24. juli 2023 Hva med å si at du ikke vil risikere å bryte din venns tillit, så han har noen han føler seg komfortabel å snakke med? Men lover å si fra om det er noe de trenger å vite for din venns del. Anonymkode: 31df5...286 3
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #4 Skrevet 27. juli 2023 Si til foreldrene hans at du ikke kan fungere som et mellomledd og at du ikke har ansvaret for forholdet mellom de tre. Hvis de fortsetter å mase, så er det bare å blokkere. Veldig mange foreldre er utrolig kontrollerende og dominerende. Det er en form for enmeshment, og det vil du ikke være en del av. Enmeshment = rolleforvirring. Anonymkode: 9a780...49c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå