AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #21 Del Skrevet 25. juli 2023 Det er faktisk motsatt. Å komme skikkelig solbrun hjem fra ferie er ganske flaut. Vitner om at man ikke har gjort noe særlig. Anonymkode: 32d53...e57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #22 Del Skrevet 25. juli 2023 Omgangskretsen din virker som sånne enkle sjeler som sitter gjennom en ubetydelig master og poserer med falsk latter på Insta. Men at du er så usikker er nesten flauere. Anonymkode: 7ca04...f4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #23 Del Skrevet 25. juli 2023 .. hæ? jeg skjønner ikke problemet engang? Det er da masse folk som ikke er det spøtt interessert i soling..? Jeg hater å sole meg, og når jeg har vært i type "syden-land", har jeg aldri noen sinne solt meg. Og har da aldri møtt på noen som har reagert på at jeg ikke er brun..? Hva slags folk er det du omgås egentlig? Anonymkode: 8b914...476 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
senior Skrevet 25. juli 2023 #24 Del Skrevet 25. juli 2023 Jeg drar også til varmere land om vinteren. Som trådstatrer sier, så er det så mye anet man kan ta seg til uten å sole seg bevisst. Har aldri likt å ligge pal i sola. Blir ganske brun likevel, men flyr ikke rundt halvnaken som mange andre turister, og kommer hjem med blek overkropp. Den bruner jeg heller ved sjøen i Norge om sommeren . . Men når det er sagt, skal man passe på å få nok sol for å få tilstrekkelig med D-vitamin. Det gjelder ikke minst i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NatNat Skrevet 25. juli 2023 #25 Del Skrevet 25. juli 2023 "Jeg elsker å dra til Syden om vinteren, men jeg soler meg ikke. Hva tenker folk om dette ?" Absolutt ingenting ¯\_(ツ)_/¯ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #26 Del Skrevet 25. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 24.7.2023 den 17.42): Jeg elsker å dra til Syden om vinteren . Jeg er i Gran Canaria/Tenerife ofte da. Jeg reiser noen ganger alene, og da bruker jeg tiden til å reise rundt og kikke. Gjerne i kriker og alt som er å se. Har dårlig hud ( hvit hud som lett blir flekkete) derav 50 sunblocker, solhatt og heldekkende tøy. Grunnen til at jeg holder meg til disse øyene er temperaturen. Den er behagelig. Solkremen renner ikke av umiddelbart. Jeg møter sterke sanksjoner hjemme. Hvorfor er du ikke brun? Hvorfoe soler du deg ikke? Hva gjør du da? Latterliggjøring når jeg skal leie leilighet der en vinter . Hva skal du der å gjøre som ikke soler deg? Jeg er interessert i kultur, språket , landskap og bygninger svarer jeg. Blir møtt med latter. Er jeg sær og rar? Eller er der mine bekjente og kollegaer som er litt utidige? Hva tenker du om dette? Kan legge til at jeg bor i Trøndelag. Det er mye jantelov og indirekte mobbing i dette fylket. Anonymkode: c9282...e20 De som soler seg mye får flere og dypere rynker og de får oftere solskader. Jeg skulle ønske jeg hadde solt meg litt mindre da jeg var veldig ung så helt enig med deg. De som klager vet ikke bedre. Anonymkode: f856f...e4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå