AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #1 Skrevet 24. juli 2023 Det er bare 3 mnd siden det ble slutt. Men i helgen så så jeg ham med en annen dame. Jeg er så sjalu og føler meg så utilstrekkelig. Det var vel en liten del av meg som hadde håpet at han ville komme tilbake når han hadde fått tid til å tenke litt. Men det er jo en idiotisk ting å tenke. Han hadde bestemt seg for 3 mnd siden, og jeg er bare ikke bra nok. Jeg er så lei meg. Anonymkode: b9299...152 2
Trolltunge Skrevet 24. juli 2023 #2 Skrevet 24. juli 2023 Du er da bra nok selv om du ikke var den rette en mann. 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #3 Skrevet 24. juli 2023 Trolltunge skrev (2 minutter siden): Du er da bra nok selv om du ikke var den rette en mann. Jeg er aldri den rette og jeg tror ikke jeg kommer til å falle for noen andre noensinne. Anonymkode: b9299...152
Gjest Sprite Skrevet 24. juli 2023 #4 Skrevet 24. juli 2023 Det tar tid. Og mer tid for oss enn menn..Dessverre.
Trolltunge Skrevet 24. juli 2023 #5 Skrevet 24. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er aldri den rette og jeg tror ikke jeg kommer til å falle for noen andre noensinne. Anonymkode: b9299...152 Det har nok de fleste av oss følt på ett eller annet tidspunkt. Så har det likevel skjedd for de fleste av oss. 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #6 Skrevet 24. juli 2023 TS, hør her. Jeg hadde en eks som var min store kjærlighet, jeg var heeeelt knust da vi slo opp. Akkurat tre måneder etter fant jeg ut at han allerede BODDE med ei annen dame!! Tenk. Jeg glemmer aldri den følelsen. Det har gått 10 år. Han giftet seg med henne, hun dumpet han. Nå er han alene, og gjett hva…han sender meldinger til meg! 😂😂 Jeg ler bare Anonymkode: 987d7...11d 1 3
Hjelpsom Skrevet 24. juli 2023 #7 Skrevet 24. juli 2023 Opp med haka. Det føles helt forferdelig nå og sikkert som et grundig svik. Det går gradvis over, du må bare gi det tid og innse at han ikke var noe å samle på! Det gjelder å snu tankegangen og forstå at det ikke er deg, det er den som gikk som er svikeren og spesielt om personen innleder et nytt forhold nesten umiddelbart. Da har personen kun blitt akkurat så lenge at hen hadde funnet noe nytt, altså drevet et spill siste tiden og faktisk vært ferdig med deg lenge. Du finner en ny, det er ikke noe galt med deg. det bare føles sånn akkurat nå. 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #8 Skrevet 24. juli 2023 Trolltunge skrev (5 timer siden): Det har nok de fleste av oss følt på ett eller annet tidspunkt. Så har det likevel skjedd for de fleste av oss. Har du følt på at du aldri kommer til å falle for noen igjen? Er i samme situasjon der. Forstår hvor vondt der er ts. Har kjørlighetssorg selv. Anonymkode: 3094e...905
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #9 Skrevet 24. juli 2023 Jeg har vært der selv ts, 5 år tok det å komme seg over han, men så møtte jeg en annen mann når jeg minst ventet det og er mer forelsket enn noensinne. Ikke mist håpet. Anonymkode: 3762b...e5b 1
Trolltunge Skrevet 24. juli 2023 #10 Skrevet 24. juli 2023 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Har du følt på at du aldri kommer til å falle for noen igjen? Er i samme situasjon der. Forstår hvor vondt der er ts. Har kjørlighetssorg selv. Anonymkode: 3094e...905 Var 100% sikker på det. Bare litt over ett år senere traff jeg mannen i mitt liv. 😊
Hjelpsom Skrevet 24. juli 2023 #11 Skrevet 24. juli 2023 8 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har vært der selv ts, 5 år tok det å komme seg over han, men så møtte jeg en annen mann når jeg minst ventet det og er mer forelsket enn noensinne. Ikke mist håpet. Anonymkode: 3762b...e5b 5 år var lenge. Hva var det som fikk det til å vare så lenge? Var det drømmen om hva som kunne vært?
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #12 Skrevet 24. juli 2023 Hjelpsom skrev (3 minutter siden): 5 år var lenge. Hva var det som fikk det til å vare så lenge? Var det drømmen om hva som kunne vært? Ja, vi hadde også barn sammen så alt ble mye mer komplisert enn som så. Trodde aldri jeg skulle komme meg over han, men det gjorde jeg gitt Anonymkode: 3762b...e5b
Hjelpsom Skrevet 24. juli 2023 #13 Skrevet 24. juli 2023 5 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, vi hadde også barn sammen så alt ble mye mer komplisert enn som så. Trodde aldri jeg skulle komme meg over han, men det gjorde jeg gitt Anonymkode: 3762b...e5b Hmm, var det kanskje det at du måtte ha kontakt med han? Vet jo at det kan være lettere å gå videre når man kan avslutte all kontakt. Samtidig så ønsker man jo kanskje å være venner, var det jeg ønsket i allefall. På en måte er det verre når man mister sin beste venn og partner over to tiår. Men da jeg bestemte meg for å gå videre og ikke dvele over det som var og kunne vært, så ble det faktisk enklere. Det vil nok bestandig ligge i bakhodet, det er vel også normalt. Men det beste er nok å bestemme seg for at den som gikk ikke skal få såre deg mer en det som den allerede har gjort. Hvorfor gi dem den "gleden" også. Gleden er vel galt ord, men kanskje "få gjøre mere skade en de allerede har påført".
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #14 Skrevet 25. juli 2023 Trolltunge skrev (8 timer siden): Var 100% sikker på det. Bare litt over ett år senere traff jeg mannen i mitt liv. 😊 Håper det skjer oss som sliter etter brudd nå. Hvor møtte du han? Anonymkode: 3094e...905 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå