AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #21 Del Skrevet 24. juli 2023 Skjønner dere kvinner ingenting? det er bare når dere er maxen 21 menn virkelig er interesserte i hele dere, etter det er det bare mus dere kan tilby intet annet. Så hvis mus er alt du kan tilby, er det mus dem vil ha. Gud bedre 😳😒 Anonymkode: 7e915...af3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #22 Del Skrevet 24. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skjønner dere kvinner ingenting? det er bare når dere er maxen 21 menn virkelig er interesserte i hele dere, etter det er det bare mus dere kan tilby intet annet. Så hvis mus er alt du kan tilby, er det mus dem vil ha. Gud bedre 😳😒 Anonymkode: 7e915...af3 Si det til damer på 35+ som har fått ny kjæreste da. Marion Ravn er 39 og gravid med ny kjæreste. Marna Haugen er 42 med ny kjæreste i år. Min venninne er 44 og har ny samboer i år etter skilsmisse. Anonymkode: fe8bb...5b6 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 24. juli 2023 #23 Del Skrevet 24. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han har truffet noen andre. Slett hele loggen, glem ham og gå videre. Anonymkode: 731c3...c3e Akkurat som menn vasser i tilbud til vanlig? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #24 Del Skrevet 24. juli 2023 6 minutter siden, GrønnNellik68 said: Akkurat som menn vasser i tilbud til vanlig? Akkurat de mennene som kvinner vil ha gjør jo det? Det er mulig det er et lite mindretall, men det forandrer jo ingenting. Om de få du vil ha er de samme som alle andre vil ha blir det konkurranse. Anonymkode: 8c4de...a35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #25 Del Skrevet 24. juli 2023 GrønnNellik68 skrev (8 minutter siden): Akkurat som menn vasser i tilbud til vanlig? Etter at kvinner treffer veggen, så ja Anonymkode: 8fd4b...58c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #26 Del Skrevet 24. juli 2023 14 minutter siden, AnonymBruker said: Skjønner dere kvinner ingenting? det er bare når dere er maxen 21 menn virkelig er interesserte i hele dere, etter det er det bare mus dere kan tilby intet annet. Så hvis mus er alt du kan tilby, er det mus dem vil ha. Gud bedre 😳😒 Anonymkode: 7e915...af3 Hilsen Jan, 60 år. Kun hatt 21 år gamle jenter hele livet. Dropper dem når de er 22. Anonymkode: 24263...16c 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #27 Del Skrevet 24. juli 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg føler jeg treffer bare på menn som er ute etter en ting som sex. Det er vel ikke noe nytt i dette samfunnet. Jeg føler ikke det var slik for 20 år siden. Nå er jeg passert 40 år. Jeg fikk kontakt med en mann som oppførte seg hyggelig og morsom og vennlig. Han viste stor interesse for meg. Skrev mldr flere ganger daglig, gav meg komplimenter og ville gjøre alt mulig sammen med meg. Altså ikke sexuelt relatert men gå å spise, besøke hverandre og møte hverandre ute. ta en øl på byn osv. Så etter noen uker så begynner jeg å like han bedre og bedre og jeg fikk små følelser for han og vi begynte å snakke litt om å være nær hverandre. Han sa at han likte meg veldig godt, og han sa det kriblet i magen hans når vi snakket sammen. Jeg fikk litt troen, men så plutselig har dette endret seg totalt med kontakten vår etter dette. Jeg har sendt mld og spurt om jeg har sagt noe galt eller om det er noe galt? siden han har plutselig forandret seg mot med med kontakten sin. Nå tar han ikke kontakt i det hele tatt, og jeg blir lei meg rett og slett. Skuffet og lurer på hva er det som skjer. Han har svart at ingenting er forandret med kontakten vår, men noe er det jo tydeligvis for jeg ser jo selv at det er endret. Han sendte meg natta mldr og morgen mldr og nå ingenting. Og fyren kan ikke engang være ærlig tydeligvis, vi hadde to avtaler i helgen og da kom han med unnskyldninger på noe som hadde dukket opp og kunne ikke møte meg. Nei så jeg stoler ikke på han eller noe, så jeg føler for å bare blokkere han. Så feil en kan ta av folk, det er så skremmende hvor mange ikke kan være åpen og ærlige. Noe er det jo tydeligvis siden det er slik, men jeg vet jo ikke hva siden han sier det ikke er noe. Så nå gir jeg blaffen rett og slett i menn. Anonymkode: eed61...070 Ting som ONS og FF er blitt veldig populært nå til dags, og det er kvinner som kontroller hvem, hvor og når man har sex. Om de fleste nå tilbyr uforpliktet sex, så blir menn opplært til å forvente uforpliktet sex. Husk at det er kanske 10% av menn på Tinder som får napp. Altså damer som lar menn kjøre gjennom de som en parade går etter samme mannfolk, gjerne rike, pretty, fancy dudes som vet at de kan få sex. Anonymkode: 3361d...803 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 24. juli 2023 #28 Del Skrevet 24. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg føler jeg treffer bare på menn som er ute etter en ting som sex. Det er vel ikke noe nytt i dette samfunnet. Jeg føler ikke det var slik for 20 år siden. Nå er jeg passert 40 år. Jeg fikk kontakt med en mann som oppførte seg hyggelig og morsom og vennlig. Han viste stor interesse for meg. Skrev mldr flere ganger daglig, gav meg komplimenter og ville gjøre alt mulig sammen med meg. Altså ikke sexuelt relatert men gå å spise, besøke hverandre og møte hverandre ute. ta en øl på byn osv. Så etter noen uker så begynner jeg å like han bedre og bedre og jeg fikk små følelser for han og vi begynte å snakke litt om å være nær hverandre. Han sa at han likte meg veldig godt, og han sa det kriblet i magen hans når vi snakket sammen. Jeg fikk litt troen, men så plutselig har dette endret seg totalt med kontakten vår etter dette. Jeg har sendt mld og spurt om jeg har sagt noe galt eller om det er noe galt? siden han har plutselig forandret seg mot med med kontakten sin. Nå tar han ikke kontakt i det hele tatt, og jeg blir lei meg rett og slett. Skuffet og lurer på hva er det som skjer. Han har svart at ingenting er forandret med kontakten vår, men noe er det jo tydeligvis for jeg ser jo selv at det er endret. Han sendte meg natta mldr og morgen mldr og nå ingenting. Og fyren kan ikke engang være ærlig tydeligvis, vi hadde to avtaler i helgen og da kom han med unnskyldninger på noe som hadde dukket opp og kunne ikke møte meg. Nei så jeg stoler ikke på han eller noe, så jeg føler for å bare blokkere han. Så feil en kan ta av folk, det er så skremmende hvor mange ikke kan være åpen og ærlige. Noe er det jo tydeligvis siden det er slik, men jeg vet jo ikke hva siden han sier det ikke er noe. Så nå gir jeg blaffen rett og slett i menn. Anonymkode: eed61...070 Når endret han seg? Etter sex? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 24. juli 2023 #29 Del Skrevet 24. juli 2023 jabx skrev (1 minutt siden): Når endret han seg? Etter sex? de har ikke hatt sex eller kysset i flg ts. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #30 Del Skrevet 24. juli 2023 Jeg synes det er greit med menn som kun vil ha sex , men jeg gidder ikke hvis de ikke vet hva klitoris er for noe. Anonymkode: 18f1c...7eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #31 Del Skrevet 24. juli 2023 Lov å være skuffet og lei seg, men denne blokkeringskulturen er giftig. Hvis noen blokkerer meg mister jeg alle gode tanker og følelser om vedkommende, syns det er veldig barnslig så hold deg for god for det. Anonymkode: c9125...fd1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Traktor Skrevet 24. juli 2023 #32 Del Skrevet 24. juli 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Vi har ikke hatt sex og ikke kysset engang, vi har bare klemmet hverandre fysisk. Ja kan godt hende han har møtt ei annen dame ja. Men han kan ikke si det til meg tydeligvis. Men vil si til han at jeg kutter kontakten med han så. Anonymkode: eed61...070 Og ut i fra dette tolker du at han kun er ute etter sex? Her har vi ett stjerneeksempel på hva folk snakker om med tanke på bagasje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ClausSaus Skrevet 24. juli 2023 #33 Del Skrevet 24. juli 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg føler jeg treffer bare på menn som er ute etter en ting som sex. Det er vel ikke noe nytt i dette samfunnet. Jeg føler ikke det var slik for 20 år siden. Nå er jeg passert 40 år. Jeg fikk kontakt med en mann som oppførte seg hyggelig og morsom og vennlig. Han viste stor interesse for meg. Skrev mldr flere ganger daglig, gav meg komplimenter og ville gjøre alt mulig sammen med meg. Altså ikke sexuelt relatert men gå å spise, besøke hverandre og møte hverandre ute. ta en øl på byn osv. Så etter noen uker så begynner jeg å like han bedre og bedre og jeg fikk små følelser for han og vi begynte å snakke litt om å være nær hverandre. Han sa at han likte meg veldig godt, og han sa det kriblet i magen hans når vi snakket sammen. Jeg fikk litt troen, men så plutselig har dette endret seg totalt med kontakten vår etter dette. Jeg har sendt mld og spurt om jeg har sagt noe galt eller om det er noe galt? siden han har plutselig forandret seg mot med med kontakten sin. Nå tar han ikke kontakt i det hele tatt, og jeg blir lei meg rett og slett. Skuffet og lurer på hva er det som skjer. Han har svart at ingenting er forandret med kontakten vår, men noe er det jo tydeligvis for jeg ser jo selv at det er endret. Han sendte meg natta mldr og morgen mldr og nå ingenting. Og fyren kan ikke engang være ærlig tydeligvis, vi hadde to avtaler i helgen og da kom han med unnskyldninger på noe som hadde dukket opp og kunne ikke møte meg. Nei så jeg stoler ikke på han eller noe, så jeg føler for å bare blokkere han. Så feil en kan ta av folk, det er så skremmende hvor mange ikke kan være åpen og ærlige. Noe er det jo tydeligvis siden det er slik, men jeg vet jo ikke hva siden han sier det ikke er noe. Så nå gir jeg blaffen rett og slett i menn. Anonymkode: eed61...070 Han har matchet med ei annen. Eller funnet ut at du ble for vanskelig å få til sengs. Noe i den dur. Katalog-datingens mange gleder. Du er bare ei i mengden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #34 Del Skrevet 24. juli 2023 Menn som virkelig liker deg ( og vil noe seriøst ) er etter min erfaring VELDIG forsiktige, enkelte er også synlig små nervøse.. Anonymkode: 5dea2...972 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #35 Del Skrevet 24. juli 2023 Det er sikkert mer til historien, men virker som om gløden har dabbet av. Ikke sikkert han er bevisst på det selv en gang. Kan også hende det skjer ting i livet hans som tapper ham for entusiasmen og overskudd. Denne måten å fade ut er vel mest typisk for damer. De gjør sånn hele tiden, både IRL og på nett. Er nok bare å ta det med ro og la dt fade ut uten å ta det så personlig. Kommer han tilbake med en god forklaring så får du ta det derfra. Anonymkode: 0b13b...193 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #36 Del Skrevet 24. juli 2023 Du må date tre om gangen og sile ut etterhvert- ikke legg alle eggene i een kurv! Anonymkode: c3c0f...8dc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #37 Del Skrevet 24. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du må date tre om gangen og sile ut etterhvert- ikke legg alle eggene i een kurv! Anonymkode: c3c0f...8dc Hæ? Har alltid datet en mann om gangen (de få jeg har datet). Anonymkode: fe8bb...5b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 26. juli 2023 #38 Del Skrevet 26. juli 2023 Ryddet for brukerdebatt og avsporinger. Christina82, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #39 Del Skrevet 26. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 24.7.2023 den 17.05): Jeg føler jeg treffer bare på menn som er ute etter en ting som sex. Det er vel ikke noe nytt i dette samfunnet. Jeg føler ikke det var slik for 20 år siden. Nå er jeg passert 40 år. Jeg fikk kontakt med en mann som oppførte seg hyggelig og morsom og vennlig. Han viste stor interesse for meg. Skrev mldr flere ganger daglig, gav meg komplimenter og ville gjøre alt mulig sammen med meg. Altså ikke sexuelt relatert men gå å spise, besøke hverandre og møte hverandre ute. ta en øl på byn osv. Så etter noen uker så begynner jeg å like han bedre og bedre og jeg fikk små følelser for han og vi begynte å snakke litt om å være nær hverandre. Han sa at han likte meg veldig godt, og han sa det kriblet i magen hans når vi snakket sammen. Jeg fikk litt troen, men så plutselig har dette endret seg totalt med kontakten vår etter dette. Jeg har sendt mld og spurt om jeg har sagt noe galt eller om det er noe galt? siden han har plutselig forandret seg mot med med kontakten sin. Nå tar han ikke kontakt i det hele tatt, og jeg blir lei meg rett og slett. Skuffet og lurer på hva er det som skjer. Han har svart at ingenting er forandret med kontakten vår, men noe er det jo tydeligvis for jeg ser jo selv at det er endret. Han sendte meg natta mldr og morgen mldr og nå ingenting. Og fyren kan ikke engang være ærlig tydeligvis, vi hadde to avtaler i helgen og da kom han med unnskyldninger på noe som hadde dukket opp og kunne ikke møte meg. Nei så jeg stoler ikke på han eller noe, så jeg føler for å bare blokkere han. Så feil en kan ta av folk, det er så skremmende hvor mange ikke kan være åpen og ærlige. Noe er det jo tydeligvis siden det er slik, men jeg vet jo ikke hva siden han sier det ikke er noe. Så nå gir jeg blaffen rett og slett i menn. Anonymkode: eed61...070 Enda en syte tråd fra kvinnfolk. Løsning: Kvinnfolk må slutte å være så patetiske og "ute etter forhold". Hele problemet med tråden er denne latterlige forventningen om "følelser og forhold". Hva er vitsen med forhold i dag? Helt seriøst. Er ikke vits. Begge kjønn er helt "ødelagt". Er ikke noe poeng i å gå i noe som fører til at det er stor sjanse for at det blir oppløst før eller senere. Forstår godt at du lurer på hva som skjer, men det som skjer er at begge kjønn har kollapset mentalt i hodet sitt, og er helt skadet av penger, utseende fokus, reality og sosiale medier, generell forbruk, og sånn blir også forhold sett på. Som noe man bytter ut, whenever the fvck I WANT, liksom. Anonymkode: 06be5...202 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #40 Del Skrevet 26. juli 2023 Ts her, Jeg har snakket med han om dette og vet nå sannheten. Så da vet jeg hva som skjer. Anonymkode: eed61...070 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå