Gå til innhold

Nå gir jeg opp menn, Jeg fatter ingenting lenger.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler jeg treffer bare på menn som er ute etter en ting som sex. Det er vel ikke noe nytt i dette samfunnet. Jeg føler ikke det var slik for 20 år siden. Nå er jeg passert 40 år. Jeg fikk kontakt med en mann som oppførte seg hyggelig og morsom og vennlig. Han viste stor interesse for meg. Skrev mldr flere ganger daglig, gav meg komplimenter og ville gjøre alt mulig sammen med meg. Altså ikke sexuelt relatert men gå å spise, besøke hverandre og møte hverandre ute. ta en øl på byn osv. Så etter noen uker så begynner jeg å like han bedre og bedre og jeg fikk små følelser for han og vi begynte å snakke litt om å være nær hverandre. Han sa at han likte meg veldig godt, og han sa det kriblet i magen hans når vi snakket sammen.  Jeg fikk litt troen, men så plutselig har dette endret seg totalt med kontakten vår etter dette. Jeg har sendt mld og spurt om jeg har sagt noe galt eller om det er noe galt? siden han har plutselig forandret seg mot med med kontakten sin. Nå tar han ikke kontakt i det hele tatt, og jeg blir lei meg rett og slett. Skuffet og lurer på hva er det som skjer. Han har svart at ingenting er forandret med kontakten vår, men noe er det jo tydeligvis for jeg ser jo selv at det er endret. Han sendte meg natta mldr og morgen mldr og nå ingenting. Og fyren kan ikke engang være ærlig tydeligvis, vi hadde to avtaler i helgen og da kom han med unnskyldninger på noe som hadde dukket opp og kunne ikke møte meg. Nei så jeg stoler ikke på han eller noe, så jeg føler for å bare blokkere han. Så feil en kan ta av folk, det er så skremmende hvor mange ikke kan være åpen og ærlige. Noe er det jo tydeligvis siden det er slik, men jeg vet jo ikke hva siden han sier det ikke er noe. Så nå gir jeg blaffen rett og slett i menn. 

Anonymkode: eed61...070

• Liker 2
  • Hjerte 7
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er det verste menn har utsatt deg for så er det vel litt voldsomt å kutte ut alle menn?

Menn og kvinner er forskjellige. Og de fleste av oss vil være med noen av det annet kjønn. Det er vanskelig.

Anonymkode: 57036...61a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvis det er det verste menn har utsatt deg for så er det vel litt voldsomt å kutte ut alle menn?

Menn og kvinner er forskjellige. Og de fleste av oss vil være med noen av det annet kjønn. Det er vanskelig.

Anonymkode: 57036...61a

Ts her. Nei det er langt i fra det verste en mann har utsatt meg for. Men jeg blir skuffet og lei meg men det er kanskje ikke lov å ha følelser nei?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ja, dette er det verste jeg har hørt. Har du gått på et par slike smeller i livet, så skjønner jeg godt at du mister troen. 

Anonymkode: 52cef...9d5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

men det er kanskje ikke lov å ha følelser nei?

Hvem sier det? 🤷‍♂️

Anonymkode: 4933a...400

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg føler jeg treffer bare på menn som er ute etter en ting som sex. Det er vel ikke noe nytt i dette samfunnet. Jeg føler ikke det var slik for 20 år siden. Nå er jeg passert 40 år. Jeg fikk kontakt med en mann som oppførte seg hyggelig og morsom og vennlig. Han viste stor interesse for meg. Skrev mldr flere ganger daglig, gav meg komplimenter og ville gjøre alt mulig sammen med meg. Altså ikke sexuelt relatert men gå å spise, besøke hverandre og møte hverandre ute. ta en øl på byn osv. Så etter noen uker så begynner jeg å like han bedre og bedre og jeg fikk små følelser for han og vi begynte å snakke litt om å være nær hverandre. Han sa at han likte meg veldig godt, og han sa det kriblet i magen hans når vi snakket sammen.  Jeg fikk litt troen, men så plutselig har dette endret seg totalt med kontakten vår etter dette. Jeg har sendt mld og spurt om jeg har sagt noe galt eller om det er noe galt? siden han har plutselig forandret seg mot med med kontakten sin. Nå tar han ikke kontakt i det hele tatt, og jeg blir lei meg rett og slett. Skuffet og lurer på hva er det som skjer. Han har svart at ingenting er forandret med kontakten vår, men noe er det jo tydeligvis for jeg ser jo selv at det er endret. Han sendte meg natta mldr og morgen mldr og nå ingenting. Og fyren kan ikke engang være ærlig tydeligvis, vi hadde to avtaler i helgen og da kom han med unnskyldninger på noe som hadde dukket opp og kunne ikke møte meg. Nei så jeg stoler ikke på han eller noe, så jeg føler for å bare blokkere han. Så feil en kan ta av folk, det er så skremmende hvor mange ikke kan være åpen og ærlige. Noe er det jo tydeligvis siden det er slik, men jeg vet jo ikke hva siden han sier det ikke er noe. Så nå gir jeg blaffen rett og slett i menn. 

Det er ting jeg ikke skjønner; han tar LITE kontakt så derfor skal du blokkere han? Hva ER denne blokkeringskulturen folk har? Er det en nå -vant -jeg -fordi -jeg -blokkerte greie...? 

når hadde dere sex? 

Og dater man ikke for å se om det er kjemi? Og hvis det ikke er kjemi så kjøler det hele vekk? Hvilket det gjorde her? Selv om han selvsagt kunne brukt ord og kalt en spade for en spade.  

Og dette er laaaangt fra det verste man kan oppleve. Velger du vekk å prøve så er det ditt tap for det er jo du som ønsker forhold... 

Anonymkode: 145ba...b09

• Liker 4
Skrevet

Han hadde sannsynligvis flere på gang på samme tid, og så an hvem det utviklet seg mest med. Du trakk det korteste strået.

Eller han har helt enkelt endret mening og kommet frem til at det ikke var det store likevel. Det er faktisk lov. Rakk du å ha sex med han før han ga deg en kald skulder? Da skjønner jeg at du er svært skuffet og mister litt troa på menn. Nok en mann som bare var ute etter en ting, liksom. Men hvis dere ikke hadde hatt sex ennå, så tenker jeg at det må være greit og lov å ombestemme seg. Men da bør man gi beskjed, og ikke bare fryse ut folk.

• Liker 8
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Så nå gir jeg blaffen rett og slett i menn. 

Good for you! 

Anonymkode: 4ece6...190

AnonymBruker
Skrevet

Han har truffet noen andre. 

Slett hele loggen, glem ham og gå videre. 

Anonymkode: 731c3...c3e

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Vi har ikke hatt sex og ikke kysset engang, vi har bare klemmet hverandre fysisk. Ja kan godt hende han har møtt ei annen dame ja. Men han kan ikke si det til meg tydeligvis. Men vil si til han at jeg kutter kontakten med han så.

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vi har ikke hatt sex og ikke kysset engang, vi har bare klemmet hverandre fysisk. Ja kan godt hende han har møtt ei annen dame ja. Men han kan ikke si det til meg tydeligvis. Men vil si til han at jeg kutter kontakten med han så.

Mange som er feige. Kjipt at du har blitt utsatt for en sånn en, dessverre mange av dem. Gå videre med hevet hode. Han har nok møtt en annen, ja. 

Anonymkode: b2016...4a1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk inn i denne tråden med en forventning om at TS var lei av spørsmålet fordi hun selvsagt hadde handlenett, og ikke ville ha noen pose.

Anonymkode: 48c7e...5a4

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Du skal ikke gi blaffen i menn generelt vel, selv om han du omtaler her feiget ut. Det kan være så enkelt/vanskelig som at han er redd for følelser og rygger unna. Det kan jo være at du nå er veldig på/intens. Prøv å ikke overtenk, ro deg ned og la han være i fred. Kanskje han titter frem igjen når det er gått litt tid og møter deg på halvveien. Haster det sånn da ….c’’.)?

AnonymBruker
Skrevet

Du gir blaffen i menn, og det gir vi blaffen i.

Anonymkode: e6e18...3c9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du gir blaffen i menn, og det gir vi blaffen i.

Ja fint det du :) Dere er ikke mye brukende :)

Skrevet

Skal du gi opp drømmen din om en kjæreste fordi denne mannen ikke var kjærestemateriale? 

Du gjorde ingenting galt her. Hans tap. Han har nå vist hvem han er, og du trenger en annen type mann. Ikke bruk mange måneder på å finne ut hvorfor det ble sånn eller hva som er galt med deg. Det er ingenting galt med deg. Dere var bare en dårlig match. 

Finn ut hva du kan lære av denne opplevelsen og gå videre. Kanskje du skal lære at en del menn er veldig flinke datere i et par måneder og så blir det utmattende for dem og de viser hvem de egentlig er. Det betyr at det kan være lurt å bli ordentlig kjent før du begynner å drømme om en fremtid med en mann. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Menn kan kanskje bare brukes til en ting... og da bør man velge å gi det kun til de som ikke vil ha 😅

Anonymkode: ac308...e55

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Ja fint det du :) Dere er ikke mye brukende :)

Neida, vi er alle heelt like. Akkurat som kvinner.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Jeg gikk inn i denne tråden med en forventning om at TS var lei av spørsmålet fordi hun selvsagt hadde handlenett, og ikke ville ha noen pose.

Hva mener du?? :klo::klo: 

Anonymkode: fe8bb...5b6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Feil tråd 😁

Anonymkode: 3381e...2bb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...