os Maxilla Skrevet 24. juli 2023 #61 Skrevet 24. juli 2023 Tråder som dette gir meg et snev av ptsd kjenner jeg. Kunde 1 sier/snerrer SELVSAGT SKAL JEG HA POSE, HVA TROR DU, JEG HAR DA BARE TO ARMER Kunde 2 sier/freser POSE NEI!!?! JEG HAR DA TATT MED SJÆL, DET ER JO BLITT SÅ FORBANNA DYRT, FINNES DET FOLK SOM FORTSATT BRUKER POSE Kunde 3 sier/fnyser NEI JEG KLARER DA Å BÆRE SÅPASS Kunde 4 kjøper to brus og skal ha tre poser 🤷🤷🤷 og sånn sitter man hver dag foran hundrevis av mennesker på rad og alt man vil er å gå hjem og bli der for alltid. 12 4 9
Rufs Skrevet 24. juli 2023 #62 Skrevet 24. juli 2023 7 minutter siden, AnonymBruker said: Men hvor mange betaler for posene sine i selvbetjeningskasser? Anonymkode: eb457...190 Alle oppegående mennesker som ikke stjeler til vanlig. Hvis jeg først skulle stjålet noe skulle det vært et bankran med mange millioner eller noe i den dur altså, ikke en pose eller to. 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #63 Skrevet 24. juli 2023 os Maxilla skrev (2 minutter siden): Tråder som dette gir meg et snev av ptsd kjenner jeg. Kunde 1 sier/snerrer SELVSAGT SKAL JEG HA POSE, HVA TROR DU, JEG HAR DA BARE TO ARMER Kunde 2 sier/freser POSE NEI!!?! JEG HAR DA TATT MED SJÆL, DET ER JO BLITT SÅ FORBANNA DYRT, FINNES DET FOLK SOM FORTSATT BRUKER POSE Kunde 3 sier/fnyser NEI JEG KLARER DA Å BÆRE SÅPASS Kunde 4 kjøper to brus og skal ha tre poser 🤷🤷🤷 og sånn sitter man hver dag foran hundrevis av mennesker på rad og alt man vil er å gå hjem og bli der for alltid. Spot on! Hei TS - hvem er du her tror du? Anonymkode: 81929...859 5
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #64 Skrevet 24. juli 2023 os Maxilla skrev (2 minutter siden): Tråder som dette gir meg et snev av ptsd kjenner jeg. Kunde 1 sier/snerrer SELVSAGT SKAL JEG HA POSE, HVA TROR DU, JEG HAR DA BARE TO ARMER Kunde 2 sier/freser POSE NEI!!?! JEG HAR DA TATT MED SJÆL, DET ER JO BLITT SÅ FORBANNA DYRT, FINNES DET FOLK SOM FORTSATT BRUKER POSE Kunde 3 sier/fnyser NEI JEG KLARER DA Å BÆRE SÅPASS Kunde 4 kjøper to brus og skal ha tre poser 🤷🤷🤷 og sånn sitter man hver dag foran hundrevis av mennesker på rad og alt man vil er å gå hjem og bli der for alltid. Jepp. Sånn jeg opplever å jobbe i butikk, de forventer nærmest at vi tenker som de og er tankelesere. Blitt apatisk i kundeservice jobb til slutt, og sier så kjedelig ''ser den'' eller ''ja, ok'' med slike kommentarer. Anonymkode: e9639...9c7 3
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #65 Skrevet 24. juli 2023 Ts skal du ha POSE? Anonymkode: d86ed...6a1 3 7
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #66 Skrevet 24. juli 2023 4 minutter siden, os Maxilla said: Tråder som dette gir meg et snev av ptsd kjenner jeg. Kunde 1 sier/snerrer SELVSAGT SKAL JEG HA POSE, HVA TROR DU, JEG HAR DA BARE TO ARMER Kunde 2 sier/freser POSE NEI!!?! JEG HAR DA TATT MED SJÆL, DET ER JO BLITT SÅ FORBANNA DYRT, FINNES DET FOLK SOM FORTSATT BRUKER POSE Kunde 3 sier/fnyser NEI JEG KLARER DA Å BÆRE SÅPASS Kunde 4 kjøper to brus og skal ha tre poser 🤷🤷🤷 og sånn sitter man hver dag foran hundrevis av mennesker på rad og alt man vil er å gå hjem og bli der for alltid. Nettopp, poseproblematikken er langt mer irriterende for en ansatt enn for en kunde. Kunden slipper stort sett det spørsmålet mer enn et par ganger i uka. Hadde blitt gal om jeg måtte jobbe med misfornøyde kunder hver dag. Desto større grunn til at det burde være selvplukk av poser før man betaler. Men dessverre har jeg hørt at det ikke stopper de som bestemmer seg for at de trengte pose likevel og vil ha dem gratis. Anonymkode: 5f042...f17 3
Bacteria Skrevet 24. juli 2023 #67 Skrevet 24. juli 2023 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Jeg tenker at de butikkansatte må være de mest tålmodige sjelene innimellom. De smiler og sier hei og blir møtt av et surt tryne som blir hissig og får meltdowni knollen pga et spørsmål om en pose ? Bra at de spør så slipper jeg å spørre Anonymkode: 012c6...379 Tenker jeg også. Har vært borti sarkastiske kunder(medhandlende) som blir ufine og «ja jeg skal ta med meg 10 l melk under arma eller hva truru a?» Hvorfor si sånt? De ansatte vet jo ikke om du trenger pose eller ei, kan jo like gjerne være velorganiserte Arne som står der med fire pent sammenbrettede flergangs handlenett på innerlomma…. 4
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #68 Skrevet 24. juli 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ts skal du ha POSE? Anonymkode: d86ed...6a1 Du glemte å spørre hvor mange, hvilken type, gjenbruk eller vanlig, hvilken farge, og er du sikker på at det blir nok. 😁 Anonymkode: 5f042...f17
MyMichelle Skrevet 24. juli 2023 #69 Skrevet 24. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg kjenner faktisk at jeg er mektig lei av "skal du ha pose?"-spørsmål hver eneste gang jeg er i matbutikken! Er jeg alene om dette? Jeg blir faktisk ordentlig provosert der jeg står med masse varer og får spørsmålet "pose?". Hva tror de liksom? At jeg skal ta alle varene i lommene? Kjenner det koker godt i topplokket hos meg i alle fall. Selvfølgelig skal jeg ha pose når jeg handler varer for flere hundre kroner. Anonymkode: a7975...c97 Jeg er også lei av at de spør, for jeg har alltid et par handlenett med meg. Så nå sier jeg før de rekker å spørre, at jeg har pose.
Gjest Adobyen Skrevet 24. juli 2023 #70 Skrevet 24. juli 2023 La hele kassen med bæreposer ligge i nærheten av kassen, tydelig merket pris. Da kan denne varen være selvbetjening i likhet med resten av butikken.
FrankDrebin Skrevet 24. juli 2023 #71 Skrevet 24. juli 2023 Det er jobben vår å spørre. Og det er utrolig hvor mange poser det går an å ha på seg, selv om det ikke synes. 3
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #72 Skrevet 24. juli 2023 1 minutt siden, Adobyen said: La hele kassen med bæreposer ligge i nærheten av kassen, tydelig merket pris. Da kan denne varen være selvbetjening i likhet med resten av butikken. Sånn er det på vår butikk, og det er faktisk litt irriterende. De aller fleste som ikke er stamkunder får ikke med seg poser, så de må tilbake og hente. Og de i køen må flytte seg. Og man får dem ikke ferdig åpnet. De posene er et herk å åpne. Jeg vil nesten gå så langt som å si at i motsetning til Ts, elsker jeg det spørsmålet. Som regel har jeg med pose, men å få en ferdig åpnet pose er også digg Anonymkode: dded3...1e2
Bringebærsyltetøy Skrevet 24. juli 2023 #73 Skrevet 24. juli 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Sånn er det på vår butikk, og det er faktisk litt irriterende. De aller fleste som ikke er stamkunder får ikke med seg poser, så de må tilbake og hente. Og de i køen må flytte seg. Og man får dem ikke ferdig åpnet. De posene er et herk å åpne. Jeg vil nesten gå så langt som å si at i motsetning til Ts, elsker jeg det spørsmålet. Som regel har jeg med pose, men å få en ferdig åpnet pose er også digg Anonymkode: dded3...1e2 Veldig bra, slik at de ikke prøver seg: «oi…jeg har glemt pose…kan jeg…». Så irriterende med slike kunder med dårlig hukommelse
ops2 Skrevet 24. juli 2023 #74 Skrevet 24. juli 2023 28 minutter siden, AnonymBruker said: Men hvor mange betaler for posene sine i selvbetjeningskasser? Anonymkode: eb457...190 Jeg slår alltid inn 0 poser, for jeg har med meg. De få gangene jeg trenger en pose, slår jeg inn den. Vil virkelig ikke snike til meg noe så uvesentlig som en pose. 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #75 Skrevet 24. juli 2023 Just now, Bringebærsyltetøy said: Veldig bra, slik at de ikke prøver seg: «oi…jeg har glemt pose…kan jeg…». Så irriterende med slike kunder med dårlig hukommelse Det er ikke så bra når dette gjelder alle i køen.. Tar bare mye lengre tid for alle. "Alle" forventer å få fra ekspeditøren Anonymkode: dded3...1e2
Bringebærsyltetøy Skrevet 24. juli 2023 #76 Skrevet 24. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er ikke så bra når dette gjelder alle i køen.. Tar bare mye lengre tid for alle. "Alle" forventer å få fra ekspeditøren Anonymkode: dded3...1e2 Poenget mitt er at det er irriterende med folk som forventer gratis poser
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #77 Skrevet 24. juli 2023 Når man handler varer for 500-1000 kr, til og med kanskje mer burde man egentlig fått gratis poser fra butikken spør du meg. Butikkene tjener nok penger som det er. Anonymkode: c34e0...97f 1
Gjest Adobyen Skrevet 24. juli 2023 #78 Skrevet 24. juli 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Sånn er det på vår butikk, og det er faktisk litt irriterende. De aller fleste som ikke er stamkunder får ikke med seg poser, så de må tilbake og hente. Og de i køen må flytte seg. Og man får dem ikke ferdig åpnet. De posene er et herk å åpne. Jeg vil nesten gå så langt som å si at i motsetning til Ts, elsker jeg det spørsmålet. Som regel har jeg med pose, men å få en ferdig åpnet pose er også digg Anonymkode: dded3...1e2 Folk lærer. Og det er jo ikke noe i veien for at de kan åpne posene for kundene når de slår dem inn i kassa. Det er forresten ikke vanskelig å åpne posene selv. De som har hanker opp på sidene, er bare å løsne litt fra utsiden av hanken. Der er det en fold. Vi er forskjellige alle sammen
ops2 Skrevet 24. juli 2023 #79 Skrevet 24. juli 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: I en butikk går det ofte på automatikk. Man spør for hver kunde så man blir litt som en robot. Det er mange kunder innom vet du. Det er ikke bare du. Du blir ikke spesielt lagt merke til, du er bare en kunde på et samlebånd. Anonymkode: 2181e...813 Ja, det er akkurat sånn det er. Jeg er bare en i den endeløse rekka av folk som de skal ekspedere. De jobber på autopilot, de spør "Pose?" før de ser at jeg har med poser. Og det er helt greit, jeg sier bare nei takk. Ingen sak å bry seg om. 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #80 Skrevet 24. juli 2023 Vil tro det finnes regler som sier at du er nødt å spør om kunden skal ha, siden poser koster penger, og butikken kan ikke påtvinge kunder å betale for noe de ikke vil ha. Og da kan ikke den i kassen anta noe som helst. Anonymkode: 67156...3ca 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå