Gå til innhold

Mannen til søstera mi flørter med meg (tror jeg)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg veit ikke hva han driver med, jeg er en heterofil mann, aldri sagt noe annet eller flørtet med han, men jeg føler litt at han gjør det til meg. Men jeg tenkte bare at han var hyggelig også, jeg er litt reservert av meg.

Men for noen dager siden fikk jeg noen bilder der man ser noe, men ikke alt, om du skjønner hva jeg mener. Uten tvil litt rampete bilder. Dette var på snap. jeg slettet han på snap og nå veit jeg ikke hva jeg skal gjøre. 

Prøver å tenke om det er verdt å "lage noe styr" over dette. Jeg har dårlige sosiale antenner og han er en person som er åpen og sosial så kanskje det ikke er som det ser ut? Bør jeg si dette til noen eller bare late som ingenting, han veit han ble slettet fra snap med en gang, jeg satte ikke pris på det. 

Tenker også at han kanskje gjorde dette for å gjøre meg brydd. Dette ble rotete. Hva tror dere?

Anonymkode: e187f...9b5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva mener du med "rampete bilder"?

Anonymkode: abac1...2d8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva mener du med "rampete bilder"?

Anonymkode: abac1...2d8

Man ser at han viser magen og litt busk fordi buksa er dratt litt ned. Men ikke noe mer, men det er jo noe. 

ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Man ser at han viser magen og litt busk fordi buksa er dratt litt ned. Men ikke noe mer, men det er jo noe. 

ts

Litt rart 

Anonymkode: d2cac...e74

Skrevet

Jeg synes du er flink som setter grenser og fjerner ham, siden det er ukomfortabelt for deg med slike bilder. Jeg synes også at du kan si det til ham, at du slettet ham fordi du ikke likte bildene. Det er helt ok. 

• Liker 16
  • Nyttig 1
Skrevet

Kan han ha sendt feil, eller var det tydelig at den var ment til deg?

Jeg ville nok ikke ha slettet noen etter én slik uønsket snap, men det er naturligvis helt fair at du setter grenser og sletter han.

• Liker 1
Skrevet

Sendte han kun bilde av magen med litt busk? Eller var det bilde av hele han med ansikt hvor han feks solte seg?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg veit ikke hva han driver med, jeg er en heterofil mann, aldri sagt noe annet eller flørtet med han, men jeg føler litt at han gjør det til meg. Men jeg tenkte bare at han var hyggelig også, jeg er litt reservert av meg.

Men for noen dager siden fikk jeg noen bilder der man ser noe, men ikke alt, om du skjønner hva jeg mener. Uten tvil litt rampete bilder. Dette var på snap. jeg slettet han på snap og nå veit jeg ikke hva jeg skal gjøre. 

Prøver å tenke om det er verdt å "lage noe styr" over dette. Jeg har dårlige sosiale antenner og han er en person som er åpen og sosial så kanskje det ikke er som det ser ut? Bør jeg si dette til noen eller bare late som ingenting, han veit han ble slettet fra snap med en gang, jeg satte ikke pris på det. 

Tenker også at han kanskje gjorde dette for å gjøre meg brydd. Dette ble rotete. Hva tror dere?

Fikk tilsendt dickpick av broren til samboer en gang. Turte ikke svare han, så ringte han noen timer senere og jeg lot samboer ta telefonen. Han var vist skikkelig rar på telefonen da. Senere mente han at han hadde sendt feil. 

Anonymkode: 4b7a2...e04

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Luckiness skrev (19 minutter siden):

Sendte han kun bilde av magen med litt busk? Eller var det bilde av hele han med ansikt hvor han feks solte seg?

Ansiktet var med på bildet, og han dro buksen ned med hånda, det var ikke i en naturlig situasjon som soling men i senga eller noe. Han spurte også om vi skulle ta noen øl. Det var ikke feilsendt heller.

ts.

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ansiktet var med på bildet, og han dro buksen ned med hånda, det var ikke i en naturlig situasjon som soling men i senga eller noe. Han spurte også om vi skulle ta noen øl. Det var ikke feilsendt heller.

ts.

Hørtes rart ut med slikt bilde ja. Kan du ikke bare spørre hvorfor han sendte det bildet? «Synes bildet du sendte med spørsmål om å ta noen øl var litt spesielt. Hvorfor sendte du akkurat det bilde?». Og så får du se hva han svarer. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det der ville jeg faktisk fortalt min søster.

Anonymkode: 914cf...5db

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)

Så din tilsynelatende heterofile svoger sendte deg flørteneldinger? Har han noen grunn til å tro at du liker menn?

Endret av Piggsopp
AnonymBruker
Skrevet
Piggsopp skrev (1 time siden):

Så din tilsynelatende heterofile svoger sendte deg flørteneldinger? Har han noen grunn til å tro at du liker menn?

Nei han har ikke det, så jeg tenker litt halvveis at han fleipet, men nå er det bare ekstremt kleint. Nei har aldri snakket om menn må en sånn måte eller flørtet med han. Kom litt ut av det blå. Men det er jo verre om han tror det, for da prøver han seg vel på flere. Jeg er jo broren til kona hans, det hadde jo vært drøyt.

ts

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Nei han har ikke det, så jeg tenker litt halvveis at han fleipet, men nå er det bare ekstremt kleint. Nei har aldri snakket om menn må en sånn måte eller flørtet med han. Kom litt ut av det blå. Men det er jo verre om han tror det, for da prøver han seg vel på flere. Jeg er jo broren til kona hans, det hadde jo vært drøyt.

ts

Kan han bare ha dårlige sosiale antenner? Kanskje han gjorde det på fleip av en eller annen grunn? Kanskje han ser på deg som en forsiktig person som kunne trengt å dratt på byen, tatt noen øl for å møte damer? At det med å trekke nedover buksen var et slags hint om hva som kan skje om dere drar ut? Uansett veldig klein oppførsel av han. Bare forsøker å forstå hva bakgrunnen for det bildet var…

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Neste gang du treffer han si: "Du bror, det der bildet du sendte meg på snap. Hva f#&n var det for noe kødd? Så slår du han kameratslig på skuldra og gir han en boks øl." 

Så kan du snakke om at dere er for gamle for snap ellernoe...

Anonymkode: 33ced...95d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.7.2023 den 15.52):

ts

Anonymkode: e187f...

Gubben får sykt mange rare snaps av kompisene sine, ment med humor. Også lettkledde. Selv om de er 40 tror jeg nesten de kunne sendt Snap hvor de tar fyr på en fis, med rauskjegg og det hele, dersom de hadde et par innabords. Jeg får også lettkledde snaps av mine venninner, ment med humor. Som når de sender meg knallhvite pupper for å vise skillet i sommer, eller når de endelig har fått seg ett ligg av gubben og en ser både busk (og mer til). Jeg syns bare det er morsom og ærlig humor, men vi er jo alle forskjellige. 9

Anonymkode: 5c941...fb0

AnonymBruker
Skrevet

Utrolig sært, enten så er han helt sosialt ute å kjører eller så prøver han seg 🙈 Tror jeg hadde dødd litt om jeg var i dine sko. 

Anonymkode: e9c91...206

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare skriv "jeg tror du sendtr til feil person"

Anonymkode: 49373...17a

• Liker 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 24.7.2023 den 20.22):

ts

Jeg synes du skal legge til grunn at dette er merkelig spøk, for da er det heller ikke noe galt i at du tar det opp neste gang både han og søster er til stede. Som om det var en festlig melding. Da har du gjort søster oppmerksom på dette samtidig som du ikke sladrer. Er det noe suspekt med intensjonene hans så stopper han når han vet at han blir avkledd (pun intended), hvis det ikke er noe tvilsomt med det, gjør du ikke noe galt med å ta det opp med flere til stede. Og du har sikret deg med tanke på at søster kan bebreide deg senere for at du ikke har fortalt henne hva han driver på med.

Endret av Nymerïa
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.7.2023 den 15.45):

Men er bildene helt uten tekst? Er det type overkropp og busk uten noe mer? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...