Rosa Sløyfe Skrevet 24. juli 2023 #1 Del Skrevet 24. juli 2023 Hvor får man tak i treningsklær som ikke koster alt for mye og det er godt utvalg? str 52\54 og når jeg sier grei pris mener jeg ikke en topp som koster 500 kr men mer pris klassen til h&m Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #2 Del Skrevet 24. juli 2023 I prisklassen til hm er det ikke godt utvalg i faktisk godt treningstøy til noen.. Dessverre.. Jeg har en del treningstøy fra hm, men det kan overhodet ikke konkurrere med det jeg har fra Bara... Alt av tights og shorts siger ned, samma hvor godt det sitter når man står helt i ro. Og jeg bruker str S. Vil anbefale å heller investere i noe som faktisk er godt. Jeg vet Bara får mye skryt også av dem med store størrelser (søsteren min var såpass stor at hun fikk slankeoperasjon på statens regning, og hun elsket Bara). De har ofte salg, så da er det ikke SÅ dyrt. Akkurat nå er det 30% med kode NOW30, tror jeg, og 3FOR2. Anonymkode: 1e883...883 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #3 Del Skrevet 24. juli 2023 Sportypluss har salg nå, sjekk der Anonymkode: 1b12e...e02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sløyfe Skrevet 24. juli 2023 Forfatter #4 Del Skrevet 24. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): I prisklassen til hm er det ikke godt utvalg i faktisk godt treningstøy til noen.. Dessverre.. Jeg har en del treningstøy fra hm, men det kan overhodet ikke konkurrere med det jeg har fra Bara... Alt av tights og shorts siger ned, samma hvor godt det sitter når man står helt i ro. Og jeg bruker str S. Vil anbefale å heller investere i noe som faktisk er godt. Jeg vet Bara får mye skryt også av dem med store størrelser (søsteren min var såpass stor at hun fikk slankeoperasjon på statens regning, og hun elsket Bara). De har ofte salg, så da er det ikke SÅ dyrt. Akkurat nå er det 30% med kode NOW30, tror jeg, og 3FOR2. Anonymkode: 1e883...883 hadde jeg hatt råd til og kjøpe noe som er i bedre kavelitet hadde jeg gjort det men det har jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #5 Del Skrevet 24. juli 2023 Kjøpte Nike plus size på xxl nylig i str 3xl😊 Anonymkode: 0e587...12f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sløyfe Skrevet 24. juli 2023 Forfatter #6 Del Skrevet 24. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sportypluss har salg nå, sjekk der Anonymkode: 1b12e...e02 dem har nesten ikke noe utvalg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 24. juli 2023 #7 Del Skrevet 24. juli 2023 Stormberg har ganske mye klær i store størrelser uten at de koster kjempemye. De er mest profilert på turtøy, men har også treningstøy. Zizzi har også en hel del. Veldig spreke farger og design synes jeg ikke de har, men mye av det ser helt greit ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #8 Del Skrevet 24. juli 2023 Jeg kjøper Nike, Adidas etc på deres nettsider eller Zalando når det er salg. Ofte 40-50%. Men selvsagt aldri om du trenger det denne uka… Anonymkode: 2a20c...3a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå