Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Pleier bruke sensilis sitt renseskum men det er utsolgt og jeg trenger et nå 😄 (fås bare på vita tror jeg)

Har litt sensitiv hud, bruker ikke andre hudpleie produkter enn fuktighetskrem, solkrem og peeling. Ikke noe som skal ta bort vannfast sminke eller noe. 

Noen smarte hoder her som har en god rens å anbefale meg? 😃

Anonymkode: 158ec...834

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Likte ikke cerave! 😅

AnonymBruker
Skrevet

ZO sine er svært gode, men dyre. Evt La Roche-Posay.

Anonymkode: 7686b...18e

Skrevet

Bruker en fra Ole Henriksen nå, den er helt grei. Har også en fra inkey list som er helt grei, vasker bort det jeg trenger uten å strippe huden for fukt. 

Er ikke egentlig så kresen på rens, må ikke gjøre meg tørr, må ikke føles som det legger seg en film på huden når den er vasket av, ikke gi meg urenheter, men ta bort enkel sminke. Tja, kanskje litt kresen 😂 

Jeg liker riktignok CeraVe, men kun den med salisylsyre, de andre syntes jeg ikke er noe gode på min hud. 

Liker også cosrx low pH good morning cleanser. Og en fra Dermalogica som jeg ikke husker navnet på.. men jeg liker best gelrens. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.7.2023 den 12.58):

Likte ikke cerave! 😅

Hvilke(n) fra CeraVe er det du har prøvd? 

Anonymkode: 02506...041

AnonymBruker
Skrevet

Garnier micellar water. Prøvd mye forskjellig, men går tilbake til den her gang på gang. 

Anonymkode: da47d...a7c

AnonymBruker
Skrevet

Har prøvd alle slags mulige ansiktsrenser i mange prisklasser. Faller tilbake på CeraVe hele tiden. 

Anonymkode: 7afe2...663

Skrevet

Clarins har gode produkter 🥰 har selv veldig tørr og sensitiv hud.

AnonymBruker
Skrevet

Liker godt La Roche Posay sin rens, den som heter Effaclar H. 

Anonymkode: 0e55f...aa4

Skrevet

Denne🥰

Renser huden morgen og kveld,og en flaske varer i 1 år.

image.png.842ee2793075989d4df0000b6138b72e.png

AnonymBruker
Skrevet

Her er mine favoritter: 

Cerave hydrating cleanser, Clarins soothing gentle foaming, Clinique all about clean (mild)

Jeg har sensitiv aknepro hud som lett blir tørr. 

Anonymkode: 2a385...97b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker veldig godt CeraVe, men siden du ikke liker de så må jeg anbefale Special Cleansing Gel fra Dermalogica. Jeg brukte den i mange år, men fant ut at jeg liker like godt CeraVe og den er mye billigere.

Anonymkode: dc3f8...eb4

• Liker 1
Skrevet

Jeg likte veldig godt Skincity sin Milky Lotion Cleanser når jeg prøvde den. Koster litt, men ikke veldig mye. Og den passet min hudtype godt (er kombinasjonshud + sensitiv).  https://www.skincity.com/no/skincity-skincare/hudvard/ansikte/ansiktsrengoring/rengoringscreme/milky-lotion-cleanser-200-ml

Men liker også godt Elemis sin Superfood https://www.skincity.com/no/elemis/hudpleie/ansikt/ansiktsrens/rensegele/superfood-facial-wash-200-ml og det er den jeg bruker akkurat nå. Kjøper når den er på salg.

Og til oljerens har jeg Cerave Oil to Foaming cleanser.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Jeg liker veldig godt CeraVe, men siden du ikke liker de så må jeg anbefale Special Cleansing Gel fra Dermalogica. Jeg brukte den i mange år, men fant ut at jeg liker like godt CeraVe og den er mye billigere.

Anonymkode: dc3f8...eb4

denne bruker jeg og min søster også.
ei flaske hos meg (som bruker hver morgen og kveld) varer i ca 1 år.

Anonymkode: 0f6f1...c40

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...