Gå til innhold

Prøver en siste gang: Noen som har god erfaring med å ringe en klarsynt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg gir det gjerne et forsøk hvis noen har fått noe ut av dette og den klarsynte har veiledet ærlig. Men jeg tar ikke sjansen på å ringe hvis ingen vil anbefale noen. 

Anonymkode: 908bb...a22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har god erfaring. Ringte synsk og fikk 6 av 7 lottotall til uken etter. Er kjempefornøyd. Det siste ruktige nummerer ville hun ikke si, da hun ville ha toppremien for seg selv.

Anonymkode: 9ba95...d37

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har god erfaring. Ringte synsk og fikk 6 av 7 lottotall til uken etter. Er kjempefornøyd. Det siste ruktige nummerer ville hun ikke si, da hun ville ha toppremien for seg selv.

Anonymkode: 9ba95...d37

🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️ Du måtte svare useriøst. Tar det som et tegn på at jeg ikke skal ringe. Og nei, jeg er ikke ute etter å bli rik, ønsket å snakke om noe helt annet. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo folk som kaller seg klarsynte her på forumet. Hva mener dere da, om disse telefonspåtjenestene? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Men det er jo folk som kaller seg klarsynte her på forumet. Hva mener dere da, om disse telefonspåtjenestene? 

Det lurer jeg også på😊

Anonymkode: ef565...482

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Det er akkurat like mye bullshit.

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Problemet er jo selvfølgelig at det bare er folk med en del problemer, som kommer til å tak kontakt med sånne tjenester. 

Så alle sånne svindlere kan jo selvfølgelig komme med dulgte kommentarer av typen "jeg ser at du har veldig mye å tenke på akkurat nå!" og godtroende tullinger går FEM  PÅ hver eneste gang.    

Anonymkode: 3d151...7fd

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Det rimer litt lite det å gå løs på telefontjenestene og dem som velger å jobbe på dem. Fordi tross alt er det de eneste som har en form for kontroll og regler. Det eneste stedet hvor du kan sikre deg å være anonym og det eneste stedet hvor de blir kontrollert og testet. De betaler skatt, de gir annonseinntekter og bidrar til jobber for både dem selv og alle som må til for å holde hjulene i gang med det tekniske. 

Det er rom for alle å jobbe utenfor teletorg med det. Det er da ingen kontroll over virksomheten. Hvem som helst med en tarotstokk krever penger og det vippses litt her og litt der og det går ikke tilbake til samfunnet på noen måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.7.2023 den 12.23):

Jeg gir det gjerne et forsøk hvis noen har fått noe ut av dette og den klarsynte har veiledet ærlig. Men jeg tar ikke sjansen på å ringe hvis ingen vil anbefale noen. 

Jeg har, men problemet er at hvem du spør avhenger av hva den du spurte ville ha ut av det og hvem du er.

Hvis du vil bli veiledet ordenlig og ærlig ser du etter hvem som har lengst fartstid. De står støtt og behøver ikke hurrarop og tør være ærlig selv om de risikerer en sur kunde i ny og ne.

De fleste klarsynte jobber for halvparten av det de kunne fått hvis de hadde kvalifikasjoner til å 'eie' linje så spør deg hvorfor de ikke har det der de reklamerer for alle sine guddommelige evner. Vet de ikke at de har halv lønn eller var det det de måtte nøye seg med?  Det spåselskapet krever av deg som kunde er ikke det de betaler den 'klarsynte'. De krever at du betaler for at de skal kunne pøse ut reklame for at spådamene får telefoner, men det finnes steder hvor spådamene må ha evner for å få telefoner også.

Endret av Lawyam
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ekstremt lite på det. Ikke fordi det ikke finnes ganske klarsynte, men fordi det man spør klarsynte om ikke er slike ting man skal bruke kraften på. Kjenner en som stadig ringer, hun liker så godt å få håp, f eks at hun vil møte en mann, noe som ennå ikke har skjedd osv. 

I motsetning til andre tror jeg på det. Eks snåsamannen som hjalp 10tusenvis uten å ta betalt og han så hvordan de hadde det. 
Tror også Westerlund og Marcello eks var ganske klarsynte. 
selv har jeg fått veldig ‘klartenkthet’ etter div som har skjedd meg, på den måten kan jeg forutse mye, basert på mønstre andre ikke ser. Tror det er mye sånn ‘klarsynte’ opererer. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Humas skrev (23 minutter siden):

Jeg tror ekstremt lite på det. Ikke fordi det ikke finnes ganske klarsynte, men fordi det man spør klarsynte om ikke er slike ting man skal bruke kraften på. Kjenner en som stadig ringer, hun liker så godt å få håp, f eks at hun vil møte en mann, noe som ennå ikke har skjedd osv. 

I motsetning til andre tror jeg på det. Eks snåsamannen som hjalp 10tusenvis uten å ta betalt og han så hvordan de hadde det. 
Tror også Westerlund og Marcello eks var ganske klarsynte. 
selv har jeg fått veldig ‘klartenkthet’ etter div som har skjedd meg, på den måten kan jeg forutse mye, basert på mønstre andre ikke ser. Tror det er mye sånn ‘klarsynte’ opererer. 

Ja, du har rett. Det handler om å se mønstre og få klarhet i nåværende situasjon, men i motsetning til å fastslå fremtid som om noe plutselig løser seg fordi det er forutbestemt (som er tøv), kan klarsynte se hvor skytsen må settes inn slik at de kan komme seg i mål. Det er derfor ikke overtro, men klar observasjonsevne og et øre som kan tåle at de må løfte røvva for å oppnå noe og ikke fortsette der de slapp med å putte bomull i ørene for alt som tilsier at de må gjøre noe selv eller troen på at de vet best selv selv om de ikke har kontroll og ber om hjelp.  Da stenger de selv dører og de som hjelper dem er ikke klarsynte, men korttenkte. Se på værmeldingen; de kan varsle været på bakgrunn av observasjoner og målinger; og det er prognoser basert på et godt trent øye som holder seg så lenge forutsetninger er tilstede for regn/sol.

Håpet holder folk i live, men det er handling som får ting å skje.

Endret av Lawyam
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen går til lege og de har b-vitaminmangel; vil legen se på prøvene hva de ser er der, eller ser de etter om noe mangler også?

Den ukyndige spådame forteller hva den ser og hører, mens en klarsynt vil også forstå at det som kortene eller ikke fortelles som ikke viser ofte er det som mangler for å oppnå noe.

Endret av Lawyam
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle er "klarsynte", selv du! Man er sin egen synske spåkone, alle og enhver..

Jeg har kun fått svada fra spåtelefoner (ja jeg trodde på det før).

Nei lytt til magefølelsen og ta sunne og kloke valg, setter du deg ned og snur fokuset innover vil svarene dine komme til deg😊

Anonymkode: eea1e...81f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Alle er "klarsynte", selv du! Man er sin egen synske spåkone, alle og enhver..

Jeg har kun fått svada fra spåtelefoner (ja jeg trodde på det før).

Nei lytt til magefølelsen og ta sunne og kloke valg, setter du deg ned og snur fokuset innover vil svarene dine komme til deg😊

Anonymkode: eea1e...81f

Problemet ligger i at følelser tar overhånd. Den som ser er ikke følelsesmessig engasjert og klarer å skille følelser og fakta, hvis den er klarsynt og ikke har sitt eget hode fyllt opp av sprøyt. Når det er sagt; hvis folk kunne ta seg tid å puste med magen og ta fornuften til fange er de klarsynte, ja! Clairvoiance betyr; se klart! 

Endret av Lawyam
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde en gang, men det var ikke over telefon. Syns ikke det funket 

Anonymkode: 171f4...7bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en av de som mener jeg er klarsynt som legger kort for folk her på forumet iblant. Jeg har ingen erfaring med spåtelefoner og kjenner heller ingen andre klarsynte.

Jeg kan godt forstå at noen ønsker å tjene penger på å bruke sin energi på å hjelpe andre mennesker, men siden det er penger involvert, og sårbare mennesker i situasjoner der de føler eneste måten å få klarhet på er å kontakte noen som ser ting de ikke selv ser, så er det så klart noen mennesker som vil utnytte dette uten å faktisk ha noe særlig med evner å stille opp med. Sånn er mennesker og verden under kapitalismen. Om jeg var deg, ville jeg heller lagt pengene på å kjøpe meg en tarotstokk og lære meg kunsten selv. Det er mulig for alle å trene opp sine evner og å lære seg å bruke verktøyene til det. Da har du alltid tilgang på den støtten du ønsker deg i livet. Men klart, det krever mye tid og innsats, så interessen må jo være der, hvis ikke blir det ikke prioritert. 

Anonymkode: ec3ed...590

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forresten, TS, du er den samme som har den andre tråden om å finne kjærligheten igjen etter en tid som singel? Hvis du vil, så kan jeg se om jeg får tid til å legge litt kort på deg senere i dag. Måten jeg leser kortene på handler ikke om å se tilfeldigheter i framtida, a la «du vil møte drømmeprinsen i september», men heller hva det er du må se på/bearbeide/endre for å sørge for å være åpen for å få en partner inn i livet ditt. Dette fordrer at du er villig til å se inn i deg selv for å ta et aktivt grep om din egen situasjon. Hvis du syns dette høres bra ut, kan jeg gi det et forsøk litt senere 😊 så sparer du pengene dine til noe annet… 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Forresten, TS, du er den samme som har den andre tråden om å finne kjærligheten igjen etter en tid som singel? Hvis du vil, så kan jeg se om jeg får tid til å legge litt kort på deg senere i dag. Måten jeg leser kortene på handler ikke om å se tilfeldigheter i framtida, a la «du vil møte drømmeprinsen i september», men heller hva det er du må se på/bearbeide/endre for å sørge for å være åpen for å få en partner inn i livet ditt. Dette fordrer at du er villig til å se inn i deg selv for å ta et aktivt grep om din egen situasjon. Hvis du syns dette høres bra ut, kan jeg gi det et forsøk litt senere 😊 så sparer du pengene dine til noe annet… 

Endelig en som har satt seg inn i det. Når det også står i hver en tarotbok at det er for veiledning og folk likevel SKAL påstå at kortene forteller om fremtiden så blir jeg frustrert for da vet jeg de ikke har noe som helst kunnskap og lurer folk (kanskje seg selv også).. Tarot, klarsyn er kjempebra middel som verktøy for å kunne ta tak i problemer, men det er ikke for dem som bare vil ha fremtiden servert på et fat og venter på løsninger utenfra og som sitter og 'trekker kort' som om det er slik det gjøres. Det er da bare fordummende og flaut å være vitne til.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

TS her. Jeg regnet ikke med flere svar i tråden, så det var hyggelig. Jeg er ikke TS fra kjærlighetstråden du refererer til. Men jeg er ei dame i slutten av 30-åra som også savner veldig kjærlighet og det å leve med en mann. Vært singel offisielt i 2 år, men forholdet tok slutt før vi flyttet fra hverandre. Har store barn på deltid. Føler jeg sitter litt fast i dating nå. Har hatt kontakt med en høy og kraftig mann fra Tinder som røyker i ca. 4 uker. Hatt to dater og det er litt kjemi der. Men han har ikke invitert meg ut igjen. Kun sendt «hatt en fin dag» meldinger. Så hvis du vil prøve å legge kort, gjør gjerne det. Takker for hyggelig svar! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (52 minutter siden):

Endelig en som har satt seg inn i det. Når det også står i hver en tarotbok at det er for veiledning og folk likevel SKAL påstå at kortene forteller om fremtiden så blir jeg frustrert for da vet jeg de ikke har noe som helst kunnskap og lurer folk (kanskje seg selv også).. Tarot, klarsyn er kjempebra middel som verktøy for å kunne ta tak i problemer, men det er ikke for dem som bare vil ha fremtiden servert på et fat og venter på løsninger utenfra og som sitter og 'trekker kort' som om det er slik det gjøres. Det er da bare fordummende og flaut å være vitne til.

Nettopp! Samtidig har jeg erfaring med at kortene kan gi en pekepinn om fremtiden ut fra hvordan situasjonen er i dag og hvis man følger rådene som gis i situasjonen (litt slik vi selv kan gjøre). Men spådommer av typen «du vil møte en høy, mørk mann som vil redde deg ut av din egen miserable situasjon» er ikke hva kortene kan gi svar på, og heller ikke det som er ønskelig. Det gjør at folk forholder seg passivt til livet og at de venter på at «den rette» skal dukke opp for eksempel, når faktum er at man kanskje må sette seg selv i visse situasjoner for at det skal kunne skje, eller man må bryte noen mønstre man har som pr i dag hindrer en i å møte en person det kan oppstå et forhold med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...