AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #1 Del Skrevet 24. juli 2023 Hei! Jeg har tenkt og utdanne meg til tannpleier i høst. Er der noen som kan svare på hva men tjener? Offentlig vs privat? Ja, jeg har lest på utdanning.no, men vill gjerne høre fra noen som faktisk jobber som det nå 😌 Anonymkode: c11c6...b50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #2 Del Skrevet 24. juli 2023 Jeg jobber ikke med det sorry,men svarer litt likevel. Utdanning.no har vel gjennomsnittslønna. Ellers er det lurt å se på tariffavtalene da du får rett lønn med ansinniten oppgitt. https://tannpleierforeningen.no/lonnsoppgjoret-i-ks-og-stat-2023-i-havn/ Anonymkode: 2a00f...c7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #3 Del Skrevet 24. juli 2023 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jeg jobber ikke med det sorry,men svarer litt likevel. Utdanning.no har vel gjennomsnittslønna. Ellers er det lurt å se på tariffavtalene da du får rett lønn med ansinniten oppgitt. https://tannpleierforeningen.no/lonnsoppgjoret-i-ks-og-stat-2023-i-havn/ Anonymkode: 2a00f...c7c Takk for svar, men ønsker mer spesifikke svar ☺️ Jeg arbeider nå som tannhelsesekretær og har langt øver hva en tannpleier har. Har kun vart utdannet i noen få år. Derfor lurer jeg på hva folk egentlige tjener i yrket.. Anonymkode: c11c6...b50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #4 Del Skrevet 24. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Takk for svar, men ønsker mer spesifikke svar ☺️ Jeg arbeider nå som tannhelsesekretær og har langt øver hva en tannpleier har. Har kun vart utdannet i noen få år. Derfor lurer jeg på hva folk egentlige tjener i yrket.. Anonymkode: c11c6...b50 Du tjener mer nå som tannhelsesekretær (enn hva en tannpleier skal tjene?) Det må være feil altså! Anonymkode: 5ae8f...427 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #5 Del Skrevet 24. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du tjener mer nå som tannhelsesekretær (enn hva en tannpleier skal tjene?) Det må være feil altså! Anonymkode: 5ae8f...427 Jeg har en års lønn på 530.000,- Og snitt lønnen iflg. Utdanning.no er 500.000,- … Anonymkode: c11c6...b50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå