Gå til innhold

Stadig stikk pga vektnedgang

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært ganske overvektig, har nå klart og gå ned ganske mange kilo. Fra 100 kilo til nå nesten 70. 
Saken er at en ganske nær familie, ønsker ikke og so hvem relasjon, må til stadighet kommentere det. Og ikke nødvendig som noe veldig positiv. Det er jo ingenting igjen av deg, du må ikke gå noe mere ned i vekt nå. Prøvde og si at det er noe igjen av meg, da fikk jeg nei det er det ikke. Jeg Jar fortsatt noen kilo igjen og komme for det som meg er normal vekt. Prøver bare pH overse kommentarene, og håper det da stopper. Men det forsetter. Sier til mannen min er jo ikke noe igjen av kona di. Det gjør at jeg faktisk ikke orker og besøke så ofte eller få dem på besøk. Jeg ville ta tak i min egen helse og vekt. Faren for meg er stor for og få diabetes 2.  Mulig det kan være at vedkommende selv faktisk er ganske overvektig, mere en det jeg selv var. Men jeg kommentrer ikke det, for vekt kan være tabu og såre. Selv om jeg er veldig bekymret for helsa til vedkommende. Når man nesten ikke klarer og stå oppreist mere en 5 min uten og begynne og slite. Merket jo selv hvor tungt ting var for meg.                                       Jeg ønsker vel bare og få det ut. Hadde det bare vært litt kommentarer her og der, men når det kommer hele tiden, så blir det ganske slitsomt. Føles ikke som noe positivt. Jeg kommer nok til og prøve og si noe, selv om jeg er litt konfliktsky. At det er min kropp og min helse, at det er jeg som bestemmer hvor mye jeg selv skal veie. Og at det beste for min kropp er og være innen for normal vekt

Anonymkode: db20a...c9b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke forsvar deg selv.

De sier sånt av eget dårlig selvbilde.

Bare si at du ikke ønsker kommentarer på vekt, hverken før eller nå. Ferdig. 

Anonymkode: 3ac5e...5a9

AnonymBruker
Skrevet

Typisk misunnelse. Du skal ikke gå ned i vekt når hun selv er overvektig.

Bare overse det. Eventuelt si noe om at det ikke er veldig greit å kommentere andres kropper. Spør om hun ville likt om du kommenterte hennes kropp

Anonymkode: c4f42...75d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...