Gå til innhold

hele tiden

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

ja for det er nettopp sånn.. hele tiden! leste nettopp et innlegg her inne som angikk at gutter og menn tenker på sex hele tiden,men dette ble avvist! men jeg tviler litt for min kjære benytter en hver anledning til å få meg iseng, og om ikke den muligheten går benytter han en hver anledning tilå rote, og da mer enn bare enkel kyssing! og disse anledningene byr seg ganske så ofte! det er ikke dt at jeg ikke vil det men heller det at jeg begynner å lurepå om det er normalt? er det flere jenter som har det sånn og føler på samme måte?

• 15 år senere...
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De fleste gutter tenker mye på sex.

Anonymkode: 0217e...2c2

AnonymBruker
Skrevet

Hørte eller leste en gang at gutter ofte får følelser etter sex (mens jenta har sex pga. følelser før sex), stemmer det, gutter?

Anonymkode: 53701...958

AnonymBruker
Skrevet

Eller

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hørte eller leste en gang at gutter ofte får følelser etter sex (mens jenta har sex pga. følelser før sex), stemmer det, gutter?

...eller at gutter utrykker forelskelse og kjærlighet fysisk, dvs med seksuelle tilnærmelser?

Skrevet

Denne tråden er fra 2002!! Det er sikkert slutt mellom ts og kjæresten for lenge siden 🙄

• Liker 1
Skrevet
26 minutter siden, solmåneogstjerner skrev:

Denne tråden er fra 2002!! Det er sikkert slutt mellom ts og kjæresten for lenge siden 🙄

TS sitter sikkert med to barn på barneskolen og gremmes over innlegget og sitt unge, naive sinn ;) 

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, Rotemor skrev:

TS sitter sikkert med to barn på barneskolen og gremmes over innlegget og sitt unge, naive sinn ;) 

Haha. Kanskje det ja 😉

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...