Gjest Anonymous Skrevet 13. mars 2002 #1 Skrevet 13. mars 2002 ja for det er nettopp sånn.. hele tiden! leste nettopp et innlegg her inne som angikk at gutter og menn tenker på sex hele tiden,men dette ble avvist! men jeg tviler litt for min kjære benytter en hver anledning til å få meg iseng, og om ikke den muligheten går benytter han en hver anledning tilå rote, og da mer enn bare enkel kyssing! og disse anledningene byr seg ganske så ofte! det er ikke dt at jeg ikke vil det men heller det at jeg begynner å lurepå om det er normalt? er det flere jenter som har det sånn og føler på samme måte?
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #2 Skrevet 6. juni 2017 De fleste gutter tenker mye på sex. Anonymkode: 0217e...2c2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #3 Skrevet 6. juni 2017 Hørte eller leste en gang at gutter ofte får følelser etter sex (mens jenta har sex pga. følelser før sex), stemmer det, gutter? Anonymkode: 53701...958
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #4 Skrevet 6. juni 2017 Eller Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hørte eller leste en gang at gutter ofte får følelser etter sex (mens jenta har sex pga. følelser før sex), stemmer det, gutter? Anonymkode: 53701...958 ...eller at gutter utrykker forelskelse og kjærlighet fysisk, dvs med seksuelle tilnærmelser? Anonymkode: 53701...958
solmåneogstjerner Skrevet 6. juni 2017 #5 Skrevet 6. juni 2017 Denne tråden er fra 2002!! Det er sikkert slutt mellom ts og kjæresten for lenge siden 🙄 1
Rotemor Skrevet 6. juni 2017 #6 Skrevet 6. juni 2017 26 minutter siden, solmåneogstjerner skrev: Denne tråden er fra 2002!! Det er sikkert slutt mellom ts og kjæresten for lenge siden 🙄 TS sitter sikkert med to barn på barneskolen og gremmes over innlegget og sitt unge, naive sinn 2
solmåneogstjerner Skrevet 6. juni 2017 #7 Skrevet 6. juni 2017 8 minutter siden, Rotemor skrev: TS sitter sikkert med to barn på barneskolen og gremmes over innlegget og sitt unge, naive sinn Haha. Kanskje det ja 😉 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå