Spitzy Skrevet 24. juli 2023 #161 Skrevet 24. juli 2023 Sommerkommer skrev (2 minutter siden): Nei da får vi fortelle eventuelle religiøse med millionlønn som betaler tiende at de ikke har millionlønn de heller Mister du jobben og millionlønnen hvis du slutter og betale renter? 2
Korpsnerden Skrevet 24. juli 2023 #162 Skrevet 24. juli 2023 (endret) Vi kan vel alle enes om at det ikke var lønna som var skyld i stjelingen (i så fall hadde det vært bedre om Rødt justerte sine regler) eller at han gikk av som partileder. Endret 24. juli 2023 av Korpsnerden 2
Gugglo Skrevet 24. juli 2023 Forfatter #163 Skrevet 24. juli 2023 Traktor skrev (3 minutter siden): Nja. Jeg synes nå det er vel så skummelt med politikere som har null respekt for eiendomsrett. Enig. Det har vært alt for mange respektløse politikere siden 80-tallet som har gitt vekk fellesskapets eiendom til noen få investorer. Det er på høy tide å respektere fellesskapet ved å gi tilbake til fellesskapet det som er fellesskapets. 3 1
Sommerkommer Skrevet 24. juli 2023 #164 Skrevet 24. juli 2023 Spitzy skrev (2 minutter siden): Mister du jobben og millionlønnen hvis du slutter og betale renter? Det gjør ikke han heller. Stortingsrepresentanter er valgt inn på personnivå og ingen kan si dem opp foruten om et nytt valg. 2 1
Sommerkommer Skrevet 24. juli 2023 #165 Skrevet 24. juli 2023 Korpsnerden skrev (2 minutter siden): Vi kan vel alle enes om at det ikke var lønna som var skyld i stjelingen (i så fall hadde det vært bedre om Rødt justerte sine regler) eller gikk av som partileder. Enig. Lønnen har ikke spilt inn her. Kanskje han stjeler fordi der er spennende ? Det finnes nesten ingen annen forklaring. Annet enn at det faktisk var er uhell 2
Drizzt Skrevet 24. juli 2023 #166 Skrevet 24. juli 2023 Sommerkommer skrev (1 minutt siden): Enig. Lønnen har ikke spilt inn her. Kanskje han stjeler fordi der er spennende ? Det finnes nesten ingen annen forklaring. Annet enn at det faktisk var er uhell Det var ikke et uhell. Vi kan legge denne teorien død. 6 2
velociraptor Skrevet 24. juli 2023 #167 Skrevet 24. juli 2023 Sommerkommer skrev (10 minutter siden): Nei da får vi fortelle eventuelle religiøse med millionlønn som betaler tiende at de ikke har millionlønn de heller Hvis det å betale tiende er et premiss for å beholde jobben så er det jo likt ja. 2
Sommerkommer Skrevet 24. juli 2023 #168 Skrevet 24. juli 2023 velociraptor skrev (1 minutt siden): Hvis det å betale tiende er et premiss for å beholde jobben så er det jo likt ja. Det gjør ikke stortingsrepresentanter. De kan ikke få sparken av partiet. De er valgt inn av folket personlig. Og det er stortingslønnen som er over en mill 1 1
droopy Skrevet 24. juli 2023 #169 Skrevet 24. juli 2023 Majer skrev (14 timer siden): Erna deltok fremdeles. Hun burde visst bedre hun og. I et demokrati må politikerne behandles likt uavhengig av hvilket parti de jobber for. Tydeligvis ikke like mange velgere på høyresiden som er opptatt av demokratiet. Du har seriøse oppheng på høyresiden 5 1
Majer Skrevet 24. juli 2023 #170 Skrevet 24. juli 2023 droopy skrev (36 minutter siden): Du har seriøse oppheng på høyresiden Ja, jeg er villig til å ofre livet mitt for å utdradere Høyre. Det skylder jeg de som allerede har dødd og som lider. Så ja. Opphengt og stolt av det. 3 3
Oida Skrevet 24. juli 2023 #171 Skrevet 24. juli 2023 Spitzy skrev (11 timer siden): Han har ikke millionlønn, av egen fri vilje egentlig. Så ja, denne stjelingen blir veldig rar og umulig og skjønne noe av. Jeg tror ikke han har en « holdning « til stjeling, det er litt vanskelig og si hva pokker som skjedde der. Mulig noe psykisk eller manglende impulskontroll eller ubevissthet han må rydde opp i. Synes det var innafor og ta en sykmelding og så og trekke seg. Så kan han rydde opp i hva det var som førte til at « hallo, han stjal «. Spitzy skrev (7 timer siden): Jeg er ikke bekymret. Jeg er uenig i påstanden om at han tar ut millionlønn Kanskje du skulle bli enig med deg selv hva du egentlig mener?
Hank Amarillo Skrevet 24. juli 2023 #172 Skrevet 24. juli 2023 I Grosny skrev (4 timer siden): Jeg liker ikke at overvåknings-samfunnet tar overhånd, og synes det er uheldig at datatilsynet/ politikerne tillater slik praksis. At en folkevalgt politiker bryter loven vil naturlig ha offentlig interesse. 6
droopy Skrevet 24. juli 2023 #173 Skrevet 24. juli 2023 Majer skrev (25 minutter siden): Ja, jeg er villig til å ofre livet mitt for å utdradere Høyre. Det skylder jeg de som allerede har dødd og som lider. Så ja. Opphengt og stolt av det. Dødd og lider? Du høres ut som en religiøs fanatiker 3 2
Majer Skrevet 25. juli 2023 #174 Skrevet 25. juli 2023 droopy skrev (7 timer siden): Dødd og lider? Du høres ut som en religiøs fanatiker Død er død uavhengig av kontekst.
Spitzy Skrevet 25. juli 2023 #175 Skrevet 25. juli 2023 Oida skrev (7 timer siden): Kanskje du skulle bli enig med deg selv hva du egentlig mener? Jeg er enig med meg selv. Jeg er ikke bekymret . 2
Gjest SVK Skrevet 25. juli 2023 #176 Skrevet 25. juli 2023 (endret) 7 hours ago, Majer said: Ja, jeg er villig til å ofre livet mitt for å utdradere Høyre. Det skylder jeg de som allerede har dødd og som lider. Så ja. Opphengt og stolt av det. Ofre livet ditt? Akkurat hva er det du sikter til her? Planlegger du å gjøre noe ulovlig og ty til vold? Endret 25. juli 2023 av SVK
Spitzy Skrevet 25. juli 2023 #177 Skrevet 25. juli 2023 Sommerkommer skrev (8 timer siden): Det gjør ikke stortingsrepresentanter. De kan ikke få sparken av partiet. De er valgt inn av folket personlig. Og det er stortingslønnen som er over en mill Hva skjer i praksis hvis en stortingsrepresentant ikke lenger ønsker og være en del av partiet og følge partiets regler ? Kan moxnes kalle seg partiløs og sitte på Stortinget og ta ut millionlønn, eller for eksempel melde overgang til høyre og beholde jobben og ta ut millionlønn? Spørsmålet er oppriktig, jeg kjenner ikke til konsekvensene for et slikt tilfelle. 1
Gjest StinkySocks Skrevet 25. juli 2023 #178 Skrevet 25. juli 2023 Man skal ikke se bort fra at Bjørnar Moxnes kommer tilbake til politikken om ett par måneder eller år, og han får kanskje noen eksklusive avis-oppslag hvor han kan snakke om denne veldig vanskelige perioden av livet hans. Kanskje han får sin egen selv-biografi også?
Sommerkommer Skrevet 25. juli 2023 #179 Skrevet 25. juli 2023 Spitzy skrev (1 time siden): Hva skjer i praksis hvis en stortingsrepresentant ikke lenger ønsker og være en del av partiet og følge partiets regler ? Kan moxnes kalle seg partiløs og sitte på Stortinget og ta ut millionlønn, eller for eksempel melde overgang til høyre og beholde jobben og ta ut millionlønn? Spørsmålet er oppriktig, jeg kjenner ikke til konsekvensene for et slikt tilfelle. Vil tro det https://www.nrk.no/sorlandet/partilose-godskesen-florter-med-krf-1.13646926
Sommerkommer Skrevet 25. juli 2023 #180 Skrevet 25. juli 2023 Spitzy skrev (1 time siden): Hva skjer i praksis hvis en stortingsrepresentant ikke lenger ønsker og være en del av partiet og følge partiets regler ? Kan moxnes kalle seg partiløs og sitte på Stortinget og ta ut millionlønn, eller for eksempel melde overgang til høyre og beholde jobben og ta ut millionlønn? Spørsmålet er oppriktig, jeg kjenner ikke til konsekvensene for et slikt tilfelle. Men hvorfor argumenterer du sånn for at moxnes ikke tar ut million lønn hvis du ikke kan noe om hverken Stortinget eller lønnsbetingelsene der? 2
Anbefalte innlegg