AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #1 Skrevet 24. juli 2023 Har fått meg ny kjæreste. Når vi er på ferie ser jeg at masse kjønnshår vises utenfor bikini trusen. Jeg syns ikke det er noe fint, og jeg blir flau. Spesielt hvis vi er rundt venner og familie. Jeg liker best glattbarbert eller vokset, men har godtatt at hun har litt hår. Syns likevel ikke det er fint å flashe kjønnshår i bikini. Har lyst å si fra om at jeg ikke liker det, men er redd for å såre henne. Er det innenfor å si at hun bør ordne bikinilinjen i hvert fall? Jeg vet jo ikke om det er at hun ikke vet eller om det bare er at hun ikke bryr seg om det. Hun barberer seg på leggene og under armene liksom. Anonymkode: 91df9...7c8 1
ClausSaus Skrevet 24. juli 2023 #2 Skrevet 24. juli 2023 Du er redd for å påpeke at fittehårene hennes stikker utenfor bikinien…? Seriøst? 2 1
Tiram Skrevet 24. juli 2023 #3 Skrevet 24. juli 2023 Tåler du ikke at hun er seg selv så er ikke du selvsikker nok for henne. Du syntes det er flaut? -Hun gjør ikke det, og det er hennes kropp. Dette mener jeg er et you-problem og ikke henne. 8
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #4 Skrevet 24. juli 2023 Jeg synes det er respektløs og flashe fittehår til familie og venner. Synes de skal få slippe det. Synes altså du kan ta det opp med henne Anonymkode: 3c7d4...cec 15 1 7
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #5 Skrevet 24. juli 2023 Du må jo si noe 😂😂😂 stakkars folk. Har hun ingen sosiale antenner? Anonymkode: e8b4d...cb2 6 1 9
Gjest diddums Skrevet 24. juli 2023 #6 Skrevet 24. juli 2023 Det er ikke sikkert andre legger merke til det en gang. Jeg glor ikke på bikinilinja til folk når jeg er og bader, og tenker ikke over sånn. Tror du gjør klokt i å holde munn. Men hvis hun finner på selv å vokse senere en gang kan du vise henne at du setter pris på det.
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #7 Skrevet 24. juli 2023 Enig med at hår som stikker utenfor bikini trusa ikke akuratt de delikat. Si det til henne. Men og kreve glatt barbert eller vokset, ikke alle kan det. Selv får jeg veldig mye utslett og klør av det. Heldigvis bryr ikke min mann seg om det, ellers får han bli sammens med noen andre. Det er faktisk mange jenter som har hår, dem er der for og beeskytte nedentil. Glattbarbere du deg da? Anonymkode: 83198...72c 6 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #8 Skrevet 24. juli 2023 diddums skrev (Akkurat nå): Det er ikke sikkert andre legger merke til det en gang. Jeg glor ikke på bikinilinja til folk når jeg er og bader, og tenker ikke over sånn. Tror du gjør klokt i å holde munn. Men hvis hun finner på selv å vokse senere en gang kan du vise henne at du setter pris på det. Slik ta fremstiller det er det ikke bare tredagers ikke-barbering som bør friskes opp. Får inntrykk av at det GROR. Ts: er hun helt ubarbert der nede?! Anonymkode: 3c7d4...cec 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #9 Skrevet 24. juli 2023 Tiram skrev (3 minutter siden): Tåler du ikke at hun er seg selv så er ikke du selvsikker nok for henne. Du syntes det er flaut? -Hun gjør ikke det, og det er hennes kropp. Dette mener jeg er et you-problem og ikke henne. Slutt a? Handler ikke om å være selvsikker. Høres ut som en jævla unnskyldning for å være ekkel. Anonymkode: e8b4d...cb2 4 2
Artmo3 Skrevet 24. juli 2023 #10 Skrevet 24. juli 2023 Innafor? Så klart sier man ifra. Hadde jeg hatt ballehår som stakk ut foran familie, så hadde jeg forventet at hun sa ifra 8 1 3
Ebbeliten Skrevet 24. juli 2023 #11 Skrevet 24. juli 2023 Skrekk og gru. Tenk om folk ser at man har kjønnshår! Så store pinligheter må ingen få vite om. 8 1
Friluftsmann70 Skrevet 24. juli 2023 #12 Skrevet 24. juli 2023 Helt enig med deg, jeg synes det ikle er noe fint. Spørsmålet er hvordan du kan ta det opp, enten si at hårene stikker ut, kan du ikke barbere bikinitrusen eller si at du synes hun er så sexy når ikke hårene vises.
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #13 Skrevet 24. juli 2023 Æsj! Spør om du skal hjelpe henne med å rense bikinilinjen og rydde litt opp der nede. Hun må jo være litt rar. Hvordan er det med hygiene og kroppspleie ellers? Anonymkode: 89068...dc9 1 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #14 Skrevet 24. juli 2023 Ebbeliten skrev (Akkurat nå): Skrekk og gru. Tenk om folk ser at man har kjønnshår! Så store pinligheter må ingen få vite om. Vær så snill, hva er det forno å komme med? Vi vet vi har mensen, ballesvette og mye annet også men går ikke rundt å viser eller lar andre bli utsatt for det. Er så patetisk tankegang du kommer med Anonymkode: e8b4d...cb2 4 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #15 Skrevet 24. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Æsj! Spør om du skal hjelpe henne med å rense bikinilinjen og rydde litt opp der nede. Hun må jo være litt rar. Hvordan er det med hygiene og kroppspleie ellers? Anonymkode: 89068...dc9 Hygiene har da ingenting med barbering å gjøre! Man dusjer jo som regel hver dag selv om man ikke barberer seg hver dag som kvinne. Anonymkode: df595...9b5 10 3
Ebbeliten Skrevet 24. juli 2023 #16 Skrevet 24. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vær så snill, hva er det forno å komme med? Vi vet vi har mensen, ballesvette og mye annet også men går ikke rundt å viser eller lar andre bli utsatt for det. Er så patetisk tankegang du kommer med Anonymkode: e8b4d...cb2 Utsatt for?? 🤣 Man blir utsatt for vold, ulykker, kriminelle handlinger.. Kjønnshår er ikke noe man blir utsatt for. Det er noe alle mennesker har. 6
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #17 Skrevet 24. juli 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Enig med at hår som stikker utenfor bikini trusa ikke akuratt de delikat. Si det til henne. Men og kreve glatt barbert eller vokset, ikke alle kan det. Selv får jeg veldig mye utslett og klør av det. Heldigvis bryr ikke min mann seg om det, ellers får han bli sammens med noen andre. Det er faktisk mange jenter som har hår, dem er der for og beeskytte nedentil. Glattbarbere du deg da? Anonymkode: 83198...72c Jeg glattbarberer meg selv ja. Jeg skrev at jeg har godtatt at hun ikke barberer seg, men liker ikke at det stikker kjønnshår utenfor bikini trusen. Syns hun kunne barbere bikini linjen i hvert fall. AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Slik ta fremstiller det er det ikke bare tredagers ikke-barbering som bør friskes opp. Får inntrykk av at det GROR. Ts: er hun helt ubarbert der nede?! Anonymkode: 3c7d4...cec Helt ubarbert. AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Slutt a? Handler ikke om å være selvsikker. Høres ut som en jævla unnskyldning for å være ekkel. Anonymkode: e8b4d...cb2 Ønsker ikke å være ekkel med henne. Anonymkode: 91df9...7c8 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #18 Skrevet 24. juli 2023 Friluftsmann70 skrev (3 minutter siden): Helt enig med deg, jeg synes det ikle er noe fint. Spørsmålet er hvordan du kan ta det opp, enten si at hårene stikker ut, kan du ikke barbere bikinitrusen eller si at du synes hun er så sexy når ikke hårene vises. Ja. Det jeg lurer på. Vil ikke såre henne. Anonymkode: 91df9...7c8
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #19 Skrevet 24. juli 2023 Tror ikke noen andre legger merke til det egentlig. Jeg setter pris på at min mann forteller meg sånt, men han vet jo at jeg ikke liker at de vises. Anonymkode: 380db...b44 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #20 Skrevet 24. juli 2023 Ebbeliten skrev (Akkurat nå): Utsatt for?? 🤣 Man blir utsatt for vold, ulykker, kriminelle handlinger.. Kjønnshår er ikke noe man blir utsatt for. Det er noe alle mennesker har. Du skjønte poenget mitt så hvorfor gidder du Anonymkode: e8b4d...cb2 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå