AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #1 Skrevet 24. juli 2023 Ok, dette forstår jeg at kan høres merkelig ut, og jeg finner ingenting når jeg googler (og hva skal man egentlig google på?): Jeg våkner ofte med en ekstremt uro i kroppen. Dette kan føre til timelange våkenstunder og lite søvn. Problemer har jeg egentlig hatt fra tid til annen så lenge jeg kan huske, men det har blitt betydelig verre nå når jeg er gravid (kun i første trimester). Men uroen/kriblingen føles ikke som om den ligger i kroppen generelt, men nærmere bestemt rumpehullet (!). 🙈 Det er vanskelig å beskrive, men jeg forsøker: det er absolutt ikke snakk om makk (og ikke samme følelsen i det hele tatt). Men det gir et slikt ubehag/frustrasjon at jeg har lyst til å sprelle og skrike, og aller helst føler jeg at jeg vil dytte noe litt stort "opp der". Herregud ... Og, nei, det er på ingen måte seksuelt. Det føles bare som om det ville lindret uroen. Alternativt føler jeg for å gå på do og bare presse hardt og lenge, selv om jeg ikke må på do. Mulig er det bare psykisk, men det er litt tortur når det holder på, men det føles som "noe" i muskulaturen/nervene. Og, ja, det er helt umulig å sove eller ligge i ro når det skjer. Er en helt ENORM irritasjon i kroppen, rett og slett, og jeg blir skikkelig amper og irritert av det. Noen som har opplevd noe som kan minne om dette og vet hva det er? Aller helst håper jeg på tips til hvordan få bukt med det. Anonymkode: 3c175...ba5
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #2 Skrevet 24. juli 2023 Analkrampe. Pernilla Wahlgren og Bianca Ingrosso har snakket mye om det. Du kan Google. Anonymkode: c02d9...efe
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #3 Skrevet 24. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Analkrampe. Pernilla Wahlgren og Bianca Ingrosso har snakket mye om det. Du kan Google. Anonymkode: c02d9...efe Takk for svar! Etter det jeg kan se når jeg googler det, er det smertefullt. Det er ikke mine plager - kun frustrerende og ubehagelig, men ikke vondt. Anonymkode: 3c175...ba5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå