Gå til innhold

Seriøse sider å finne en sexpartner

Redhead88

Anbefalte innlegg

Håper noen kloke kan hjelpe meg og sambo med et irriterende problem…

Vi søker etter å bli kjent me ei/noen damer for trekant men det er jo bare useriøse sider hvor man må betale for coins osv. 

Vet du om en seriøs side eller app hvor vi kan finne å bli kjent med vårt nye «leketøy» hehe (utenom Tinder og happen)

På forhånd takk for hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere kan jo sjekke ut Fetlife. Ellers burde det vel være muligheter her inne? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi bruker fetlife.

Det er utrolig mye rart der, så forbered deg på å ville kaste opp et par ganger hver gang du er innom innboksen der. Men har også funnet noen gode partnere.

Anonymkode: 893f2...241

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg signerer også Fetlife 😊 ikke vanskelig å finne seg partnere der inne. Selvfølgelig mye ymse der inne slik som alle andre steder, men det er også mange oppegående og herlige mennesker man kan bli kjent med. Lag en parkonto og skriv klart i bioen hva dere er ute etter og hva dere ikke ønsker av kontakt. Bilder kommer godt med for å tiltrekke seg litt mer kritiske partnere og ikke bare desperate menn som tar alt de får. 

Anonymkode: 89905...aef

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nakentid, Cupido, Spicymatch etc. Eller la henne sjekke opp damer på byen. 

Anonymkode: d3365...d9e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Jeg fant min her😍

Anonymkode: 9d578...1af

Har truffet noen for sex herfra selv😅 

Men til TS, når det gjelder sider/apper for å finne sexpartnere, så er vel en gjennomgående rød tråd at det er overveldende mye useriøst på gratisalternativene. En god del rusk blir filtrert vekk når man må betale en liten slant (altså, ikke tokens, coins osv. men en månedlig/årlig sum). Fetlife er kanskje unntaket, men den er jo noe annerledes med mye fokus på kink og fetish. Søkingen der er i tillegg noe plundrete, synes jeg. Sender deg en PM med link til min favoritt. Vil holde den mest mulig seriøs, så jeg nevner den ikke åpent her.

Husk gode bilder. Det er gull verdt. Og en informativ tekst som beskriver hva dere søker, og nevn for sikkerhets skyld også hva dere ikke søker. Noen prosesserer det de leser med det nederste hodet, så det er greit å være tydelig😂

Endret av Påkrevd
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SpicyMatch! (og det er gratis)
Har vært på mange sider opp gjennom årene, men dette nettstedet er det mest seriøse jeg har opplevd. Profiler kan valideres så man er sikker på at bilde og beskrivelse stemmer med personen(e) som lager dem.

Endret av Sheherasade
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv cupido.no eller lyst-club.no

Sistnevnte arrangerer faktisk  'treff' innimellom også.... Man må betale ja,men det skal være ordentlig og seriøst (untak finnes jo)...

Og lykke til med det dere søker 💗

M45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HøyMørk45 skrev (10 timer siden):

Prøv cupido.no eller lyst-club.no

Sistnevnte arrangerer faktisk  'treff' innimellom også.... Man må betale ja,men det skal være ordentlig og seriøst (untak finnes jo)...

Og lykke til med det dere søker 💗

M45

Signerer denne, cupido og lys-club er de beste, men må betale da😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler Cupido.no eller gaysir.no (Mange par og hetero her også). Fetlife er nevnt, men det er jo en side for de med mer kinky interesser. Liker dere det så fint, hvis ikke ville jeg startet på Cupido.no

Lystclub er en side for swingers. Så det spørs om dere ønsker å invitere ei som er swinger eller ikke.........

Spicy Match kan jeg ikke uttale meg om

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De nettstedene som typisk brukes til dette (fetlife, nakenprat, cupido osv) er stort sett oversvømmet av avvikere, sosiale tapere og psykiatriske tilfeller. Utrolig mye rart og - ikke minst - trist.Hvis man selv tilhører en av disse kategoriene, og ikke er ute etter normale, oppegående partnere, er det jo greit nok, men ellers bør man virkelig ligge unna denne sumpen.

Anonymkode: 7cc22...226

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Nakentid er det mye damer på, flere som ønsker å prøve jentesex også

Anonymkode: 4c427...1a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

De nettstedene som typisk brukes til dette (fetlife, nakenprat, cupido osv) er stort sett oversvømmet av avvikere, sosiale tapere og psykiatriske tilfeller. Utrolig mye rart og - ikke minst - trist.Hvis man selv tilhører en av disse kategoriene, og ikke er ute etter normale, oppegående partnere, er det jo greit nok, men ellers bør man virkelig ligge unna denne sumpen.

Din beskrivelse høres jo ut akkurat som vanlige Tinderbrukere omtales her på KG. Fordelen med slike nettsteder, er at sex er et premiss for samtalen, fra første stund. Så får hun heller bruke tiden på å filtrere bort de verste utskuddene. 

jeg lurerpå skrev (8 timer siden):

Lystclub er en side for swingers. Så det spørs om dere ønsker å invitere ei som er swinger eller ikke.........

Spicy Match kan jeg ikke uttale meg om

Begge er rettet mot swingers, men har plenty single profiler. Du velger helt fritt hvilken type kontakt og aktivitet du søker deg inn mot. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Din beskrivelse høres jo ut akkurat som vanlige Tinderbrukere omtales her på KG. Fordelen med slike nettsteder, er at sex er et premiss for samtalen, fra første stund. Så får hun heller bruke tiden på å filtrere bort de verste utskuddene. 

Ja, det er fordelen, og ulempen er at 95% av «kandidatene» er totalt ubrukelige. Det blir i tilfelle mye «filtrering» for å si det sånn.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Ja, det er fordelen, og ulempen er at 95% av «kandidatene» er totalt ubrukelige. Det blir i tilfelle mye «filtrering» for å si det sånn.

Ja, men 5 % er jo fremdeles godt innafor Tinder-normen da😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...