Gå til innhold

Skogbrannen i Hellas, er det naturlige årsaker eller påsatt?

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Carabilla said:

Screenshot_20230726_004818_Chrome.jpg

Denne meldingen kom jo mange timer etter at jeg skrev innlegget mitt. Det kan umulig ha vært kilden dere forholdt dere til på mandag. Det virker også litt merkelig å bruke en indisk TV-kanal (NDTV) som kilde for ting som foregår i Hellas – er det ikke nevnt noen andre steder? Det står forresten ikke noe om pakistanere der, så det må du ha fra et annet sted. Kan du vennligst oppgi kilden?

Fortsetter under...

Pawn Hearts skrev (1 minutt siden):

Denne meldingen kom jo mange timer etter at jeg skrev innlegget mitt. Det kan umulig ha vært kilden dere forholdt dere til på mandag. Det virker også litt merkelig å bruke en indisk TV-kanal (NDTV) som kilde for ting som foregår i Hellas – er det ikke nevnt noen andre steder? Det står forresten ikke noe om pakistanere der, så det må du ha fra et annet sted. Kan du vennligst oppgi kilden?

Foreslår at du venter å ser selv jeg, det kommer vel mer frem i nyhetsbilde etterhvert...orker ikke PK folk som bare er ute etter å krangle...var sikkert julenissen som hadde bensinkanne å tente på...

Pawn Hearts skrev (16 minutter siden):

Men alle juger selvfølgelig...Greske nyhetskanalen og Dagbladet og alle juger...foreslår at du søker kildene dine selv jeg, for makan til vrang og kverrulerende menneske skal man lete lenge etter....

Screenshot_20230726_012018_Chrome.jpg

Endret av Carabilla
  • Liker 1
Justlooking skrev (18 minutter siden):

Det ser ut som det meste er påtent både her og der …..

Ja, det er helt jævlig at noen får seg til å gjøre noe sånn😠

Så mange som har mistet hjem og livsverket sitt.

• Nyttig 1
Mooza skrev (På 24.7.2023 den 13.21):

Det JEG ikke forstår, er at folk enda drar ned dit!! Det er greit at nordmenn er glad i å dra til syden, men når du ser at branner herjer, og du tar med deg barna og drar ned dit likevel, da lurer jeg på hva som surrer rundt i hodet ditt!! 

Det blir bare verre og verre, og det er ingen fly ledig hjem. Men neida, "issjj...Ikke så farlig, vi drar likevel"

Helt sykt, så går de ut i media å klager etterpå...dårlig service av reiseselskapet, må sove på steingulv og gå i flere timer...

Sier alt om hvor navlebeskuende og bortskjemte vi er...der mister grekere både hus og jobb...

Leste om en familie fra Notodden som surva over dårlig service,  da reiseselskapet ordnet flybilletter til København så takker de nei, fordi barna ville bade et par dager til...🥸🥸🥴🤡

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...