AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #1 Skrevet 24. juli 2023 Jeg blir gal! 😩 Er ikke måte på hvor mye dritt vi kvinner må forholde oss til i forhold til menn. Og nå har jeg i tillegg fått utdelt en kropp som ikke bare gir meg underlivssopp med jevnlige mellomrom, men hvor soppen blusser opp pga fuckings mensen! Ikke en gang det som er mest naturlig for en kvinne å gå gjennom én gang i måneden kan kroppen min håndtere uten at pH-verdien i skjeden går bananas. Har til og med sett meg nødt til å sette inn spiral for å unngå mensen så mye som mulig, men gud forby at det sniker seg inn en runde. Kommer faen meg uten unntak. Nesten så en får lyst til å bare operere ut hele jævla livmora. Vet mange har mye verre kvinneplager enn meg, og ALL sympati til dere som sliter med for eksempel endometriose og alt mulig annen dritt. Alle menn skulle hatt obligatorisk kjønnsskifte i ett år. Anonymkode: 5b33f...131 2 9 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #2 Skrevet 24. juli 2023 Håper du får en riktig fin dag likevel. ❤️😊 Anonymkode: 923a4...488 4
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #3 Skrevet 24. juli 2023 Allikevel forventer menn at kvinner skal være pene og velduftende.. Anonymkode: 25913...5ea 5 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #4 Skrevet 24. juli 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Allikevel forventer menn at kvinner skal være pene og velduftende.. Anonymkode: 25913...5ea Ja huff de mannfolka er kravstore.Godt kvinner ikke krever det samme. Anonymkode: 353ae...e3b 9
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #5 Skrevet 24. juli 2023 Føler med deg TS 💙 Jeg har selv hormonspiral og den er helt super jeg har ikke hatt menstruasjon på nesten ti år. Min største plage er urinlekkasje etter å ha født tre barn i løpet av 5 år. Det går greit i hverdagslivet, men trampoline med ungene er fullstendig utelukket. Det er imidlertid ofte kvinner som seksualiserer og objektiviserer kvinner nå. Menn trenger ikke å gjøre annet enn å stå på sidelinjen og heie mens influenserne strutter med harde silikonpupper og vifter med rumpa i vannkanten på instagram. Det er nitrist at kvinner selv velger å fordumme seg slik. Forventningen om retusjert barbie er bare nok et slag i ansiktet for alle kvinner som sliter med kvinnehelse. Anonymkode: 8a1fd...0d2 6 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #6 Skrevet 24. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg blir gal! 😩 Er ikke måte på hvor mye dritt vi kvinner må forholde oss til i forhold til menn. Og nå har jeg i tillegg fått utdelt en kropp som ikke bare gir meg underlivssopp med jevnlige mellomrom, men hvor soppen blusser opp pga fuckings mensen! Ikke en gang det som er mest naturlig for en kvinne å gå gjennom én gang i måneden kan kroppen min håndtere uten at pH-verdien i skjeden går bananas. Har til og med sett meg nødt til å sette inn spiral for å unngå mensen så mye som mulig, men gud forby at det sniker seg inn en runde. Kommer faen meg uten unntak. Nesten så en får lyst til å bare operere ut hele jævla livmora. Vet mange har mye verre kvinneplager enn meg, og ALL sympati til dere som sliter med for eksempel endometriose og alt mulig annen dritt. Alle menn skulle hatt obligatorisk kjønnsskifte i ett år. Anonymkode: 5b33f...131 Litt på sidelinjen. Men bruker du intim såpe? Jeg får masse sopp av den. Så bruker sterilan sånn grønn såpestykke og ikke hatt ett tilfelle etterpå. Såpen er mild og brukes også til å vaske bla jur, før melking. Så rent blir det også Anonymkode: 1f0cc...b1b 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #7 Skrevet 24. juli 2023 Skjønner godt hva du mener….. Jeg hadde forferdelige menssmerter i mange år i tillegg til kraftige blødninger, var ikke et bind som kunne holde på det greiene der🙈🙈 Fikk endelig fjernet livmoren🙌🏼 og fikk et nytt liv…..frem til urinlekkasje dukket opp😵💫 fikk operasjon for det👌🏼👌🏼 og så kom UVI…..etter UVI etter UVI….. Er til å bli gal av🫠 og med en kropp som har servert alle desse problemene gjennom livet så skal en samtidig fungere på jobb, med barn, fritidsaktiviteter osv😬 Anonymkode: efee8...641 1 4
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #8 Skrevet 24. juli 2023 Du skulle bare visst hvor vanskelig det er å pisse med ereksjon Anonymkode: e82ad...49d
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #9 Skrevet 24. juli 2023 Samme problem hadde jeg tidligere når jeg brukte bind. Problemet forsvant da jeg gjorde disse endringene: -Brukte kun tampong eller menskopp -dusjet hver dag under mensen, men skylte underlivet kun med vann, ingen såpe -begynte å ta probiotika Har nå ikke hatt sopp på to år 🥳 Anonymkode: 0575b...e81 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #10 Skrevet 24. juli 2023 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Litt på sidelinjen. Men bruker du intim såpe? Jeg får masse sopp av den. Så bruker sterilan sånn grønn såpestykke og ikke hatt ett tilfelle etterpå. Såpen er mild og brukes også til å vaske bla jur, før melking. Så rent blir det også Anonymkode: 1f0cc...b1b Har motsatt erfaring med Sterilan. Anonymkode: a753b...8f5 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #11 Skrevet 24. juli 2023 Er det ikke bare å gjerne livmora da? Så slipper du alle de problemene. Så lenge du har født de eventuelle barna du ønsker. Jeg skjønner ikke hvorfor folk ikke bare gjør noe med problemene de har. Man får det såååå mye bedre etterpå. Anonymkode: 9e9ab...314
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #12 Skrevet 24. juli 2023 Bare husk hvor vanvittig sterk og rå kvinnekroppen er også da! De problemene du nevner opp er jo også i forbindelse med hva den fantastiske kvinnekroppen kan, og det er å lage nytt liv! Magisk hva? 🥰 Anonymkode: 080c6...d1a 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #13 Skrevet 24. juli 2023 Spis 2dl naturell yoghurt hver morgen, alle mine underlivsplager ble borte etter jeg startet med det og fikk spiral Anonymkode: f26e8...df4 1
Chailatte Skrevet 24. juli 2023 #14 Skrevet 24. juli 2023 (endret) Åååå føler med deg TS ❤️ Ei av mine beste venninner var og plaget med soppinfeksjon. Vi jobbet sammen og enkelte dager kunne hun ikke sitte 😞 I hennes tilfelle fant de ut at kroppen hennes produserte gjær av sukker, så totalt sukkerstopp ble løsningen. Hun kan ikke spise et lite kakestykke engang. Hun er også allergisk mot enkelte menns sperm 🤪 Selv slet jeg med cyster under annahver eggløsning. Var så ille at jeg ikke klarte å gå eller stå oppreist når det holdt på som verst, lå og gråt og kastet opp. Led unødvendig i 11 år før jeg karret meg til legen som 22-åring og hun hadde løsningen med én gang - P-piller som "stopper" eggløsning. Trøsten er at vi kvinner er i samme båt, selv om vi kan plages på ulike måter ❤️ Endret 24. juli 2023 av Chailatte 2 1 1
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 24. juli 2023 #15 Skrevet 24. juli 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Er det ikke bare å gjerne livmora da? Så slipper du alle de problemene. Så lenge du har født de eventuelle barna du ønsker. Jeg skjønner ikke hvorfor folk ikke bare gjør noe med problemene de har. Man får det såååå mye bedre etterpå. Anonymkode: 9e9ab...314 Det er ikke bare å fjerne livmora. Det skal en del til å få "innvilga" det, langt mer enn underlivssopp, har jeg inntrykk av.
Gjest CSe0gvmY2b Skrevet 24. juli 2023 #16 Skrevet 24. juli 2023 Huff, kjipt.. men om dette er et av dine største problemer med kvinnekroppen så er du faktisk heldig.. Finn løsning på sopp infeksjon i stedet for å lage et problem.. kommet mange bra tips her allerede ser jeg 😉
Gjest CSe0gvmY2b Skrevet 24. juli 2023 #17 Skrevet 24. juli 2023 Huff, kjipt.. men om dette er et av dine største problemer med kvinnekroppen så er du faktisk heldig.. Finn løsning på sopp infeksjon i stedet for å lage et problem.. kommet mange bra tips her allerede ser jeg 😉 en ting til, å fjerne livmor vil gi deg flere og andre verre problemer enn sopp😅
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #18 Skrevet 24. juli 2023 Kutt sukker, ta en måneds kur med 1 Diflucan i uka, smør skjeden med naturell yoghurt og hvis du har noen du har sex med fast må vedkommende også behandles, ellers hjelper det ikke. Anonymkode: 2279b...c4a 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #19 Skrevet 24. juli 2023 Chailatte skrev (7 minutter siden): Hun er også allergisk mot enkelte menns sperm 🤪 Hva i alle dager?! 😳 Anonymkode: 923a4...488
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #20 Skrevet 24. juli 2023 Skjønner at det frustrerende med sånne plager, men tror ikke det nødvendigvis er enklere for menn. Det får andre plager. Bare prøv å husk fordelene med kvinnekroppen, så er det lettere å takle tidene der alt føles plagsomt. Anonymkode: 0fc4c...ee0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå