AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #1 Skrevet 23. juli 2023 Har en mann i livet mitt, som jeg treffer ganske jevnlig. Når vi møtes, er det ikke treff på 1-2-3 timer, men minst 4-5-8 timer i slengen. Han trekker ut tiden alt han kan, enda jeg kan gi signaler om at jeg må gå, gjøre noe annet. Men han prater i vei, ler og tuller og viser tydelig at han ønsker bruke tid med meg. I tillegg snakker vi på telefonen (video) noen ganger, og vi snakker aldri kortere enn 3 timer. Det blir bare slik, enda jeg nok en gang gir uttrykk for at jeg må gå....Får inntrykk av at han elsker å bruke tid med meg. Men når vi ikke ses, så er han ikke så voldsomt på ift meldinger. Det er han dårlig på, men når vi ses, ja da er det så koselig og i timesvis altså. Er det noe her som antyder at dette er mer enn vennskap for han? eller vil en kompis kunne bruke så mye tid på sin venninne, rett som det er? Vi er forresten i 40 årene og ble først kjent via facebook (felles kjente) og bestemte oss for å treffes. Det var veldig kjemi og vi har satt ord på tiltrekning, men ikke noe mer enn det. Så jeg omtaler han som min venn og det samme gjør han.Venner. Men er det mer når en mann ønsker bruke mye tid med ei dame, eller ikke....?. Anonymkode: e6eb2...368
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #2 Skrevet 24. juli 2023 Kjære vene. 40+ og fortsatt så lite opplyst? Fyren er rått hekta på deg, og du beskriver en vanlig felle hos de som er uerfarne med kvinnelig kontakt, og som ikke kan dette med flørt og eskalering. Desto lengre det går, desto mer blir han redd for avvisningen, og det nytter ikke å manne seg opp. Prøv å kyss ham, eller bare ta hånda hans, når dere går en tur, og se hva som skjer. Anonymkode: 923c9...655 3 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #3 Skrevet 24. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kjære vene. 40+ og fortsatt så lite opplyst? Fyren er rått hekta på deg, og du beskriver en vanlig felle hos de som er uerfarne med kvinnelig kontakt, og som ikke kan dette med flørt og eskalering. Desto lengre det går, desto mer blir han redd for avvisningen, og det nytter ikke å manne seg opp. Prøv å kyss ham, eller bare ta hånda hans, når dere går en tur, og se hva som skjer. Anonymkode: 923c9...655 Er nok litt lite opplyst ja. Vært gift i tjue år, ble skilt for et par år siden. Er derfor helt ute av dette. Han på sin side har samme historie, så vi er begge ute av det. Syns jo det er underlig at han vil bruke så mye tid med meg men sier ikke noe om følelsene sine.... Jeg tør ikke kysse han. Syns initiativ skal være hos ham. Ts Anonymkode: e6eb2...368 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #4 Skrevet 24. juli 2023 Har dere en vennskapelig tone eller er det flørting? Anonymkode: eecfd...4e3 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #5 Skrevet 24. juli 2023 Hva med å bare spørre? Still spørsmålet: Hva tenker du angående oss? Vi bruker mye tid sammen, tenker du bare venner eller noe mer? Og hvis du ser etter en kjæreste, kan du jo si at du ser etter det og kan jo ikke bruke all denne tiden hvis dette ikke utvikler seg den veien. Bedre å spørre ennå lure. Anonymkode: 882bf...403 6
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #6 Skrevet 24. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har dere en vennskapelig tone eller er det flørting? Anonymkode: eecfd...4e3 Begge deler. Anonymkode: e6eb2...368
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #7 Skrevet 24. juli 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hva med å bare spørre? Still spørsmålet: Hva tenker du angående oss? Vi bruker mye tid sammen, tenker du bare venner eller noe mer? Og hvis du ser etter en kjæreste, kan du jo si at du ser etter det og kan jo ikke bruke all denne tiden hvis dette ikke utvikler seg den veien. Bedre å spørre ennå lure. Anonymkode: 882bf...403 Ja jeg kan sikkert bare spørre men syns det er vanskelig. Er det et tegn på interesse at han vil være så lenge med meg når vi sees altså? Anonymkode: e6eb2...368
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #8 Skrevet 24. juli 2023 Alkohol er svaret. Anonymkode: 66a2c...359 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #9 Skrevet 24. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Alkohol er svaret. Anonymkode: 66a2c...359 Alkohol har aldri vært i bildet. Anonymkode: e6eb2...368
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #10 Skrevet 24. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Alkohol har aldri vært i bildet. Anonymkode: e6eb2...368 Nettopp! Noe må skje, kan ikke fortsette sånn Fleiper bare, men det er en ide da Anonymkode: ebfda...844
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #11 Skrevet 24. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Alkohol har aldri vært i bildet. Anonymkode: e6eb2...368 Nei nettopp. Det er det jeg sier jo. Del et par flasker vin en kveld så kommer dere nok over kneika. Anonymkode: 66a2c...359 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #12 Skrevet 24. juli 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Er nok litt lite opplyst ja. Vært gift i tjue år, ble skilt for et par år siden. Er derfor helt ute av dette. Han på sin side har samme historie, så vi er begge ute av det. Syns jo det er underlig at han vil bruke så mye tid med meg men sier ikke noe om følelsene sine.... Jeg tør ikke kysse han. Syns initiativ skal være hos ham. Ts Anonymkode: e6eb2...368 Å, kjære deg - jeg kjenner meg så igjen 😅 At noe så naturlig skal være så vanskelig… Har lyst til å si hopp i det, men vet det er lettere sagt en gjort… Høres veldig ut som han er intr ja… Er det innafor å foreslå et par glass øl / vin, bare nok til å løsne stemningen litt? Anonymkode: 1abcb...59b 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #13 Skrevet 24. juli 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Nettopp! Noe må skje, kan ikke fortsette sånn Fleiper bare, men det er en ide da Anonymkode: ebfda...844 Jo du har helt rett i at det ikke kan fortsette sånn. Ingen av oss tør gjøre noe mer.... AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Nei nettopp. Det er det jeg sier jo. Del et par flasker vin en kveld så kommer dere nok over kneika. Anonymkode: 66a2c...359 Å det var sånn du mente det? 😊 Skjønte ikke det jeg. Ja mulig det er svaret men hva gjør man når begge er avholds? 😂🤷 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Å, kjære deg - jeg kjenner meg så igjen 😅 At noe så naturlig skal være så vanskelig… Har lyst til å si hopp i det, men vet det er lettere sagt en gjort… Høres veldig ut som han er intr ja… Er det innafor å foreslå et par glass øl / vin, bare nok til å løsne stemningen litt? Anonymkode: 1abcb...59b Godt å høre jeg ikke er alene. Og godt å høre du tror han er interessert... Jeg blir jo litt sånn, hvorfor skulle han ellers bruke så mye tid med meg? Skulle så gjerne gjort det dere foreslår men vi er begge avholds.... 😔(er vel første gang jeg har brukt trist emoji for å beskrive at jeg er avholds 😂) Så hva gjør man..? Anonymkode: e6eb2...368 1
Yodas Skrevet 24. juli 2023 #14 Skrevet 24. juli 2023 Kle deg litt ekstra utfordrende neste gang, kanskje? 😀 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #15 Skrevet 24. juli 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jo du har helt rett i at det ikke kan fortsette sånn. Ingen av oss tør gjøre noe mer.... Å det var sånn du mente det? 😊 Skjønte ikke det jeg. Ja mulig det er svaret men hva gjør man når begge er avholds? 😂🤷 Godt å høre jeg ikke er alene. Og godt å høre du tror han er interessert... Jeg blir jo litt sånn, hvorfor skulle han ellers bruke så mye tid med meg? Skulle så gjerne gjort det dere foreslår men vi er begge avholds.... 😔(er vel første gang jeg har brukt trist emoji for å beskrive at jeg er avholds 😂) Så hva gjør man..? Anonymkode: e6eb2...368 Slutte å være avholds? Anonymkode: 66a2c...359 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #16 Skrevet 24. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jo du har helt rett i at det ikke kan fortsette sånn. Ingen av oss tør gjøre noe mer.... Å det var sånn du mente det? 😊 Skjønte ikke det jeg. Ja mulig det er svaret men hva gjør man når begge er avholds? 😂🤷 Godt å høre jeg ikke er alene. Og godt å høre du tror han er interessert... Jeg blir jo litt sånn, hvorfor skulle han ellers bruke så mye tid med meg? Skulle så gjerne gjort det dere foreslår men vi er begge avholds.... 😔(er vel første gang jeg har brukt trist emoji for å beskrive at jeg er avholds 😂) Så hva gjør man..? Anonymkode: e6eb2...368 😂 ja, vinforslaget var mest på spøk ( og litt på alvor 😉). Nei, hva gjør man da? Kanskje du kan gjøre slik vi gjorde i ungdommen? Gikk tur og pratet, og «tilfeldigvis» småsnublet litt sånn at han automatisk støttet og sa «oi, gikk det», da er man jo helt inntil hverandre - og kan kikke opp og knise litt - og kanskje kysset ligger naturlig i lufta da..? Og hvis ikke er sjangsen stor for at man hverfall holder hender videre 😇 men dette er kanskje ikke like aktuelt for oss voksne damer, eller…? 😅🙈 Anonymkode: 1abcb...59b 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #17 Skrevet 25. juli 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Så hva gjør man..? Jeg kjenner igjen noe av denne kleinheten. Det er ikke så lett å få til kroppslig nærhet, uten å danse f.eks, men når man kommer dit at man holder rundt hverandre, så er det så mye lettere å vise at man vil mer. Du kan jo be ham om å overnatte? De gangene jeg dro det skikkelig langt ut over normal besøkstid, så var det ingenting jeg håpet mer på, enn at hun skulle be meg bli. Har du ikke dobbeldyne, så få lånt deg en! Anonymkode: 923c9...655 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #18 Skrevet 25. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 24.7.2023 den 1.49): Har en mann i livet mitt, som jeg treffer ganske jevnlig. Når vi møtes, er det ikke treff på 1-2-3 timer, men minst 4-5-8 timer i slengen. Han trekker ut tiden alt han kan, enda jeg kan gi signaler om at jeg må gå, gjøre noe annet. Men han prater i vei, ler og tuller og viser tydelig at han ønsker bruke tid med meg. I tillegg snakker vi på telefonen (video) noen ganger, og vi snakker aldri kortere enn 3 timer. Det blir bare slik, enda jeg nok en gang gir uttrykk for at jeg må gå....Får inntrykk av at han elsker å bruke tid med meg. Men når vi ikke ses, så er han ikke så voldsomt på ift meldinger. Det er han dårlig på, men når vi ses, ja da er det så koselig og i timesvis altså. Er det noe her som antyder at dette er mer enn vennskap for han? eller vil en kompis kunne bruke så mye tid på sin venninne, rett som det er? Vi er forresten i 40 årene og ble først kjent via facebook (felles kjente) og bestemte oss for å treffes. Det var veldig kjemi og vi har satt ord på tiltrekning, men ikke noe mer enn det. Så jeg omtaler han som min venn og det samme gjør han.Venner. Men er det mer når en mann ønsker bruke mye tid med ei dame, eller ikke....?. Anonymkode: e6eb2...368 Det høres rimelig ekstremt ut. Fyren virker desperat. Anonymkode: 969be...e05 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #19 Skrevet 25. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det høres rimelig ekstremt ut. Fyren virker desperat. Anonymkode: 969be...e05 Jeg syns bare han virker forelska 🥰 og så vet han ikke helt hvordan han skal ta steget videre 😅 Anonymkode: 1abcb...59b 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #20 Skrevet 25. juli 2023 Jeg var i en nøyaktig lik situasjon. Det viste seg at han bare var ensom og desperat etter menneskelig kontakt. Det hadde ingenting med meg å gjøre. Jeg ble knust. Anonymkode: db2d7...30c 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå