Gå til innhold

Hvor mange har du tryna med?

Anbefalte innlegg

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Jeg tror det var 3 + meg en gang...akekonkurranse.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I fylla har jeg tryna med opptil flere på en gang :sjenert:

Skrevet
I fylla har jeg tryna med opptil flere på en gang  :sjenert:

:sjarmor: Du er ikke alene.

Gjest christineemily
Skrevet (endret)

Både i slalåmbakken og når jeg er litt skeiv i skøyta har det vel hendt at det ender i mølje... Nok et artig syn for de fleste. Er av typen som kan fly på snørra når jeg står rett opp & ned også jeg da :ler: .

Endret av christineemily
Skrevet

Tryna på sykkel med en venninne. Vi så ikke ut etterpå...

Skrevet

Det beste var vel den gangen en kompis av meg skulle finne ut hvor mange hestekrefter han ytet. Han hoppet opp på en type stein med meg sovende på ryggen sin. Klarte å hoppe opp, men landet på huk og da han skulle reise seg opp igjen (fortsatt med meg på ryggen) gikk det dårlig slik at han ramlet ned fra steinen, rett på knærne. De er fortsatt en smule defekte.

Skrevet

Er det lov å regne med dyr, eller er det tabu? :rodme:

I så fall har jeg tryna med hest mange ganger (hvor mange hester det er snakk om har jeg missa tellingen på).

Skrevet

Tryner stort sett aleine, men gjør det ganske ofte... mest mentalt og økonomisk.. men også på isen med armene fulle av papir til containeren..

En gang tryna jeg skikkelig ned fra en lastebil, med drikkevarer i bagen. Jeg redda selvfølgelig bagen ved ikke å ta meg i mot, men ankelen gikk jo da...

Skrevet

En ad gangen. Mest minneverdig tryn var på sykkel: Vingle, vingle, vingle - høyre, venstre, motsyklende syklist.... kræsj!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...