Gjest Devil's Spawn Skrevet 15. januar 2006 #1 Skrevet 15. januar 2006 Jeg tror det var 3 + meg en gang...akekonkurranse.
Dagoberta Skrevet 15. januar 2006 #2 Skrevet 15. januar 2006 I fylla har jeg tryna med opptil flere på en gang
Gjest Gjesta Skrevet 15. januar 2006 #3 Skrevet 15. januar 2006 I fylla har jeg tryna med opptil flere på en gang ← Du er ikke alene.
Gjest christineemily Skrevet 15. januar 2006 #5 Skrevet 15. januar 2006 (endret) Både i slalåmbakken og når jeg er litt skeiv i skøyta har det vel hendt at det ender i mølje... Nok et artig syn for de fleste. Er av typen som kan fly på snørra når jeg står rett opp & ned også jeg da . Endret 15. januar 2006 av christineemily
Majka Skrevet 15. januar 2006 #6 Skrevet 15. januar 2006 Tryna på sykkel med en venninne. Vi så ikke ut etterpå...
Tinken Skrevet 15. januar 2006 #7 Skrevet 15. januar 2006 Det beste var vel den gangen en kompis av meg skulle finne ut hvor mange hestekrefter han ytet. Han hoppet opp på en type stein med meg sovende på ryggen sin. Klarte å hoppe opp, men landet på huk og da han skulle reise seg opp igjen (fortsatt med meg på ryggen) gikk det dårlig slik at han ramlet ned fra steinen, rett på knærne. De er fortsatt en smule defekte.
Gjest Irma Skrevet 15. januar 2006 #8 Skrevet 15. januar 2006 Er det lov å regne med dyr, eller er det tabu? I så fall har jeg tryna med hest mange ganger (hvor mange hester det er snakk om har jeg missa tellingen på).
Gjest gjest1 Skrevet 15. januar 2006 #9 Skrevet 15. januar 2006 Tryner stort sett aleine, men gjør det ganske ofte... mest mentalt og økonomisk.. men også på isen med armene fulle av papir til containeren.. En gang tryna jeg skikkelig ned fra en lastebil, med drikkevarer i bagen. Jeg redda selvfølgelig bagen ved ikke å ta meg i mot, men ankelen gikk jo da...
Cata Skrevet 15. januar 2006 #10 Skrevet 15. januar 2006 En ad gangen. Mest minneverdig tryn var på sykkel: Vingle, vingle, vingle - høyre, venstre, motsyklende syklist.... kræsj!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå