AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #1 Skrevet 23. juli 2023 Jeg skal på en liten tur mandag kveld-torsdag morgning, og har en utekatt på 1,3 mnder. Han har vært ute siden april/mai, og går sjeldent langt, kommer på innkalling typ. Likevel bor vi rett ved en trafikkert vei og vi mistet en katt til den. Jeg har ordnet tilsyn som kommer innom tirsdag og onsdag, men lurer på om det beste er å ikke ha tilgang til ut - eller om det beste er å la verandaen stå åpen?.. Når han var mindre så var han jo bare inne og det var ikke noe problem, men har ikke reist i fra noen av kattene mens de har vært utepuser😊 Er jo ingen garanti for at han er inne akkurat når tilsynet er innom, så tenker det kan bli mange dager uten noe sosialisering.. Anonymkode: 45c80...174
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #2 Skrevet 23. juli 2023 Jeg ville holdt katten inne, men det ville vært for min egen del også. Er så redd for at noe skal skje, og føles bedre å vite at han er trygg! vi bytter litt på om vi har katten inne eller ute (med fri tilgang inn) når vi er bortreist. Kommer veldig an på været blant annet. Men så bor de som er innom her bare 20 meter unna, så er ikke noe farlig om katten ikke er inne når de kommer, da de lett kan ta seg en ekstra tur nedom Anonymkode: 7b25c...a68 3
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #3 Skrevet 23. juli 2023 Hold katten inne når du bare har besøk innom 😊 Anonymkode: 20328...762 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #4 Skrevet 23. juli 2023 Det beste er om katten kan holdes inne. Har selv 2 katter som har fått tilsyn hver annen dag i ferien. De har bodd i garasjen med dør ut og mye mat og friskt vann. Vi bor på landet så ikke trafikk. Tidligere opplevde vi at kattene ble litt ville i ca en uke etter at vi kom hjem, men da var de mye yngre. På vinteren må våre være inne uansett. Anonymkode: c8034...d96
Maskinfører Skrevet 23. juli 2023 #5 Skrevet 23. juli 2023 Pus skal være inne når du reiser av gårde fins nok av episoder om sånt (Hilsen kattemenneske) 🐈⬛🐈⬛🐈⬛ 3
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #6 Skrevet 23. juli 2023 Da får jeg holde han inne🙈 Bare redd han skal begynne å gå på møblene løs hvis han holdes inne i så mange dager, da han er veldig glad i å være ute😅 Allerede ødelagt dørkarmen.. Sånn sett ingen fare med møblene om de blir ødelagt, bare tenker på han🙈 Anonymkode: 45c80...174 1
Motelvibes Skrevet 23. juli 2023 #7 Skrevet 23. juli 2023 Få noen til å se til den et par ganger om dagen med litt mat og selskap. Evt få noen til å passe den de dagene. 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #8 Skrevet 23. juli 2023 Det aller beste er jo selvsagt om noen bor der. En skoleungdom eller noen med hjemmekontor. Da kan katten gå ut og inn som vanlig og noen er i huset. Anonymkode: 7ef3f...960
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #9 Skrevet 23. juli 2023 Har dessverre ikke noen som kan bo her, gjorde det i fjor da vi skulle være borte i 2 uker Men skal høre med en om han kan titte innom her på kvelden og gi han litt kos og lek Anonymkode: 45c80...174
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå