Gå til innhold

Edru utdrikking

Anbefalte innlegg

Gjest Forlovern
Skrevet

Eg er så heldig at eg får lov til å vera forlovar i eit bryllup i august. Brura er totalavhods.

Er det nokon som har idear til kva eg kan gjera for å laga eit flott utdrikkingslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ridetime på hest (prøv rideskole eller hestesenter) er noe man definitivt må være edru til. Spør evt om mulighet for voltige(blir trening ala sirkusprinsesse, der instruktøren styrer hesten via en line.).

Har hatt utdrikningslag på begge måter, og det har vært svært vellykket (men - OK, så skal dagen fylles ut etter kl 12 også...)

Gjest nevèsta
Skrevet

Hva med å finne på noe gøy på dagen, type dynamic events (femkamp), go-kart eller noe, for så å enten dra ut på byen hvis hun liker det (må ikke drikke likevel) eller hjem til en eller annen for middag (lei en eller annen kjæreste til å lage mat før dere kommer), karaoke, gjetteleker, dansekonkurranse eller noe sånt?

Skrevet

Masse forslag på www.utdrikningslag.no

Gjest Embla s
Skrevet

hva med å spørre bruden hvilke type utdrikningslag hun setter pris på? Noen blir dødsskuffet hvis de ikke må kle seg ut og selge kyss på KarlJohan (og hun kan godt ønske dette selv om hun er avholds, bare så det er sagt..), mens andre forventer en aktivitet (spa, fallskjermhopp, badestamp, paintball, osv), mens andre foretrekker god mat og hygge. Siden denne kvelden skal være for bruden, ville jeg absolutt forhørt meg hvilke type hun kan tenke seg, også planlagt utifra dette.

(selv ville jeg blitt møkksur hvis jeg måtte kle meg ut og synge karaoke, eller hoppe fallskjerm eller kjøre motorsykkel i mitt utdriknlag)..

Skrevet

Til en god venninne laget vi et utdrikningslag, der hun startet det hele med at hun ble hentet på døren av en motorsykkelkjøreskole-lærer, hun fikk en dobbel time med opplæring, og var kjempegira da hun ble avlevert hos oss på et avtalt sted.

Vi roa ned med the og kaffi på et rolig sted.

Så hadde vi rebusløp, der hun måtte finne poster, og deklamere kjælighetsdikt og løse rebusen for å finne neste post.

Innimellom plantet hun et tre, risset inn et hjerte i et gammel tre og andre symbolske handlinger.

Så spiste vi tapas.

Etter det hadde vi oss en tur på fjorden i en båt som var leid for anledningen , med sjåfør.

Deretter reiste vi hjem til en av oss og spiste skalldyr og koste oss.

Midt på natten fikk hun en liten gave fra hver av oss. Strømpebånd, ansiktsmaske, fotbad, liksom tatto, osv.

Ut på natten overnattet alle i leiligheten , og om morgenen så spiste vi felles frokost.

Det var flere som ikke kunne drikke alkohol i dette selskapet, men alle hadde en utrolig kjekk dag/kveld/natt sammen.

Skrevet
hva med å spørre bruden hvilke type utdrikningslag hun setter pris på? Noen blir dødsskuffet hvis de ikke må kle seg ut og selge kyss på KarlJohan (og hun kan godt ønske dette selv om hun er avholds, bare så det er sagt..), mens andre forventer en aktivitet (spa, fallskjermhopp, badestamp, paintball, osv), mens andre foretrekker god mat og hygge. Siden denne kvelden skal være for bruden, ville jeg absolutt forhørt meg hvilke type hun kan tenke seg, også planlagt utifra dette.

(selv ville jeg blitt møkksur hvis jeg måtte kle meg ut og synge karaoke, eller hoppe fallskjerm eller kjøre motorsykkel i mitt utdriknlag)..

Støtter dette!

Selvfølgelig er det mange muligheter til å finne på tusenvis av overraskelser uansett, men hvis hun har et stekt ønske for eller i mot noe er det jo ekstra hyggelig å finne på noe av det hun ønsker + noe ekstra. Så går det jo ann å "sette ut rykter" om at det er helt andre ting som skal skje, men ikke overdrive alt for mye da... Har sett mange eksempler her inne på folk som faktisk GRUER seg fordi de tror de må gjøre ditt og datt som de ikke vil. Det skal være en koselig dag, og man bør kunne glede seg til den :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...