Akryl Skrevet 23. juli 2023 #1 Del Skrevet 23. juli 2023 Hadde du tatt sjansen. Laget en kontrakt om at jeg får sjelen din mot at du får 100 000 kroner? Fordi du kjenner ikke meg, og vet ikke hva konsekvensene kan bli i verste fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 23. juli 2023 #2 Del Skrevet 23. juli 2023 Nei 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolthorn Skrevet 23. juli 2023 #3 Del Skrevet 23. juli 2023 2 minutter siden, Akryl said: Hadde du tatt sjansen. Laget en kontrakt om at jeg får sjelen din mot at du får 100 000 kroner? Fordi du kjenner ikke meg, og vet ikke hva konsekvensene kan bli i verste fall. Helt etter hvordan man definerer det i kontrakten. Men ja, lett solgt noe jeg ikke tror eksisterer for noe som eksisterer. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #4 Del Skrevet 23. juli 2023 Jeg er såpass overbevist om at det ikke finnes noen "sjel" at jeg gladelig hadde undertegnet. Kunne gjort det for en hundrings også hvis det gledet deg. Tror sånn sett hele avtalen hadde blitt satt til side etter avtaleloven § 36 uansett, men det er nå så. Anonymkode: 2975b...3f2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #5 Del Skrevet 23. juli 2023 Nope Anonymkode: 8f236...4cf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #6 Del Skrevet 23. juli 2023 Jepp, uten tvil. Anonymkode: d141e...fdc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #7 Del Skrevet 23. juli 2023 Spørs hva du har tenkt til å bruke den til. Anonymkode: 5fd6d...26c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jonas95 Skrevet 24. juli 2023 #8 Del Skrevet 24. juli 2023 Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 24. juli 2023 #9 Del Skrevet 24. juli 2023 Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #10 Del Skrevet 24. juli 2023 Bud avslått lol Anonymkode: de875...d81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #11 Del Skrevet 24. juli 2023 Akryl skrev (2 timer siden): Hadde du tatt sjansen. Laget en kontrakt om at jeg får sjelen din mot at du får 100 000 kroner? Fordi du kjenner ikke meg, og vet ikke hva konsekvensene kan bli i verste fall. Seriøst - dette må være en spøk. Du mener 100.000 kroner ...? I en tid der en sentralt plassert knøttliten 1-roms i Oslo koster 3-4 millioner, og et grovbrød koster en femtilapp ...? Tallet du kommer med, kunne vært noe i en tid da Olsenbanden drømte om å bli millionærer, men i dagens økonomiske virkelighet er dette tilstrekkelig til å kjøpe 2000 grovbrød, så beklager, men skal man først selge sjelen sin, må kjøperen komme med bud i en helt annen prisklasse. Når folk i gamle dager solgte sjelen sin til djevelen, fikk de i det minste noe for det, ikke et par grovbrød. Dessuten er det vanlig forretningsskikk å betale 50% på forskudd, og resten når handelen er gjennomført. Så jeg venter spent på et seriøst bud - da kan jeg ta dette opp til vurdering. Anonymkode: 5533e...2e3 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ThereGoesBob Skrevet 24. juli 2023 #12 Del Skrevet 24. juli 2023 Jeg tror ikke det går an å kjøpe en sjel for penger men hva vet vel jeg. Synes 100K var litt i minste laget da.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 24. juli 2023 #13 Del Skrevet 24. juli 2023 Hva skal jeg med så mye penger om jeg ikke har sjel? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 24. juli 2023 #14 Del Skrevet 24. juli 2023 MyMichelle skrev (9 minutter siden): Hva skal jeg med så mye penger om jeg ikke har sjel? Enig 😀 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #15 Del Skrevet 24. juli 2023 Hollywoodkjendiser krever mye mer enn det. Og du ser hvordan det går med dem... håper ingen er så dumme. ✝️ Anonymkode: 88b95...bdb 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #16 Del Skrevet 24. juli 2023 MyMichelle skrev (30 minutter siden): Hva skal jeg med så mye penger om jeg ikke har sjel? Ser man på bilder av Putin, får i alle fall jeg følelsen av å se på et menneske der det ikke lenger er noe bak fasaden; ingen ektefølt glede, ingen lengsel, ingen spontan humor, ingen drømmer - bare et tomt skall. Og han har mye penger, mer enn vi kan drømme om. Men hva hjelper vel det når sjelen for lengst er borte ...? Anonymkode: 5533e...2e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #17 Del Skrevet 24. juli 2023 To månedslønner? Neppe. Anonymkode: 5e34a...73e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 24. juli 2023 #18 Del Skrevet 24. juli 2023 Akryl skrev (4 timer siden): Hadde du tatt sjansen. Laget en kontrakt om at jeg får sjelen din mot at du får 100 000 kroner? Fordi du kjenner ikke meg, og vet ikke hva konsekvensene kan bli i verste fall. For så lite? Er du seriøs nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 24. juli 2023 #19 Del Skrevet 24. juli 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Hollywoodkjendiser krever mye mer enn det. Og du ser hvordan det går med dem... håper ingen er så dumme. ✝️ Anonymkode: 88b95...bdb Du mener de lever helt syke luksusliv med alt de måtte ønske. De har som "jobb" å lage film. Hadde dette vært garanti mot å selge sjelen,ville det i hvertfall fristet meg. 100k for å selge noe man ikke vet finnes,eller som i det hele tatt _kan_ selges er rimelig bra betaling. Veldig mange som tydeligvis tror på det overnaturlige her. Ved å tro på dette så tror man også på Jesus som gikk på vannet osv også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #20 Del Skrevet 24. juli 2023 Fru Uperfekt skrev (38 minutter siden): For så lite? Er du seriøs nå? Reagerer også på at når man først snakker om en åndelig eiendomsoverføring av denne typen, burde transaksjonen finne sted med en valuta som er godkjent av mørkere krefter, og man kunne bruke Euro, amerikanske dollar, eller råvarer som gull eller edelstener samtidig som kjøperen ler en djevelsk latter etter å ha sikret seg enda en forsvarsløs sjel. Før i tiden signerte man slike kontrakter med blod, men i vår miljøvennlige tid bruker man vel bare en iPhone. - B. Anonymkode: 5533e...2e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå