AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #1 Skrevet 23. juli 2023 Tenker å være litt tidlig ute å handle klær til høsten da jeg skal en del ting utover og da kommer høsten sånn pludselig på.. Når pleier butikkene og selge høstklærne? Dvs ullgensere, regntøy osv.. for i år. Anonymkode: 56712...8a5
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #2 Skrevet 24. juli 2023 Det har allerede begynt å komme. Husker da jeg jobbet i klesbutikk for noen år siden, så var jeg klar for høst i juli 😅 Rundt skolestart har som regel det meste av høstsortimentet kommet. Anonymkode: ee59b...077
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #3 Skrevet 24. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det har allerede begynt å komme. Husker da jeg jobbet i klesbutikk for noen år siden, så var jeg klar for høst i juli 😅 Rundt skolestart har som regel det meste av høstsortimentet kommet. Anonymkode: ee59b...077 Ok, har ikke vært ute og tittet i butikkene enda. Liker best å kjøpe fysisk i butikkene. Jeg får ta en rusletur og sjekke. Takk for svar. Anonymkode: 56712...8a5
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #4 Skrevet 24. juli 2023 Kjøpte nettopp regnjakke! Masse strikket i butikkene nå også Bare å begynne å lete, du vil garantert finne noe. Anonymkode: 8e3bc...d57
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #5 Skrevet 24. juli 2023 Begynner nok og komme en god del på plass, og mere kommer jo utover. Er jo sluttspurt på salget nå mange steder. Anonymkode: ba9c6...aa8
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #6 Skrevet 27. juli 2023 Skal snart ta en runde i butikkene og shoppe litt. La merke til at XXL har sesongslutt og nåværende kampanje er slutt 03.08 så da er nok høstklærne i salg der etter det der i allefall. I andre motebutikker har det kanskje kommet inn noe så skal sjekke... 🙂 Anonymkode: 56712...8a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå