Gå til innhold

Når kommer høstklærne i butikkene?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenker å være litt tidlig ute å handle klær til høsten da jeg skal en del ting utover og da kommer høsten sånn pludselig på.. Når pleier butikkene og selge høstklærne? Dvs ullgensere, regntøy osv.. for i år.

Anonymkode: 56712...8a5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det har allerede begynt å komme. Husker da jeg jobbet i klesbutikk for noen år siden, så var jeg klar for høst i juli 😅 Rundt skolestart har som regel det meste av høstsortimentet kommet. 

Anonymkode: ee59b...077

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det har allerede begynt å komme. Husker da jeg jobbet i klesbutikk for noen år siden, så var jeg klar for høst i juli 😅 Rundt skolestart har som regel det meste av høstsortimentet kommet. 

Anonymkode: ee59b...077

Ok, har ikke vært ute og tittet i butikkene enda. Liker best å kjøpe fysisk i butikkene. Jeg får ta en rusletur og sjekke. Takk for svar.

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte nettopp regnjakke! Masse strikket i butikkene nå også :) Bare å begynne å lete, du vil garantert finne noe.

Anonymkode: 8e3bc...d57

AnonymBruker
Skrevet

Begynner nok og komme en god del på plass, og mere kommer jo utover. Er jo sluttspurt på salget nå mange steder. 

Anonymkode: ba9c6...aa8

AnonymBruker
Skrevet

Skal snart ta en runde i butikkene og shoppe litt. La merke til at XXL har sesongslutt og nåværende kampanje er slutt 03.08 så da er nok høstklærne i salg der etter det der i allefall. I andre motebutikker har det kanskje kommet inn noe så skal sjekke... 🙂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...