AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #1 Skrevet 23. juli 2023 De som skriver tidlig til ei dame på tinder: jeg er en snill mann, og liker ikke drama. De er faktisk drama selv, de liker ikke å bli motsagt, de tror de er bedre enn alle andre. Kontrollfreak. De tåler ikke å se kvinner ha følelser. Er de f.eks utro og man sier ifra så blir de sinte og sier: gidder ikke drama. Men så er det de selv som skaper drama. Og hvorfor i det hele tatt opplyse til ei dame tidlig: du jeg liker ikke drama. Blir kvalm av noen menn. Anonymkode: c89c3...cde 6 1 5
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #2 Skrevet 23. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De som skriver tidlig til ei dame på tinder: jeg er en snill mann, og liker ikke drama. De er faktisk drama selv, de liker ikke å bli motsagt, de tror de er bedre enn alle andre. Kontrollfreak. De tåler ikke å se kvinner ha følelser. Er de f.eks utro og man sier ifra så blir de sinte og sier: gidder ikke drama. Men så er det de selv som skaper drama. Og hvorfor i det hele tatt opplyse til ei dame tidlig: du jeg liker ikke drama. Blir kvalm av noen menn. Anonymkode: c89c3...cde Menn som selv hevder de er så snille er sjelden det... Anonymkode: c3fac...63f 3 12
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #3 Skrevet 23. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): De som skriver tidlig til ei dame på tinder: jeg er en snill mann, og liker ikke drama. De er faktisk drama selv, de liker ikke å bli motsagt, de tror de er bedre enn alle andre. Kontrollfreak. De tåler ikke å se kvinner ha følelser. Er de f.eks utro og man sier ifra så blir de sinte og sier: gidder ikke drama. Men så er det de selv som skaper drama. Og hvorfor i det hele tatt opplyse til ei dame tidlig: du jeg liker ikke drama. Blir kvalm av noen menn. Anonymkode: c89c3...cde AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Menn som selv hevder de er så snille er sjelden det... Anonymkode: c3fac...63f «Nice Guys». Anonymkode: 3c239...2e1 4 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #4 Skrevet 23. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): De som skriver tidlig til ei dame på tinder: jeg er en snill mann, og liker ikke drama. De er faktisk drama selv, de liker ikke å bli motsagt, de tror de er bedre enn alle andre. Kontrollfreak. De tåler ikke å se kvinner ha følelser. Er de f.eks utro og man sier ifra så blir de sinte og sier: gidder ikke drama. Men så er det de selv som skaper drama. Og hvorfor i det hele tatt opplyse til ei dame tidlig: du jeg liker ikke drama. Blir kvalm av noen menn. Anonymkode: c89c3...cde Det er vel først og fremst kvinner som sier de ikke liker drama, og trives best med menn, man bør ligge unna. Sikrere tegn på en drama quenn finnes faktisk ikke:) Anonymkode: 1760b...a5b 4 1
Akhenaton Skrevet 23. juli 2023 #5 Skrevet 23. juli 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Det er vel først og fremst kvinner som sier de ikke liker drama, og trives best med menn, man bør ligge unna. Sikrere tegn på en drama quenn finnes faktisk ikke:) Anonymkode: 1760b...a5b Jeg tror det går begge veier, faktisk. En skal være var for folk som endelig skal overbevise deg om hvor snille og gode mennesker de er. 3
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #6 Skrevet 23. juli 2023 Ser for meg dette: Anonymkode: a8bf8...84e
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #7 Skrevet 24. juli 2023 Akhenaton skrev (7 timer siden): Jeg tror det går begge veier, faktisk. En skal være var for folk som endelig skal overbevise deg om hvor snille og gode mennesker de er. Bør man da ikke skrive på Tinder at man er omsorgsfull og empatisk? Jeg skrev dette for å vise litt av personligheten min. Bør jeg da fremheve andre sider ved personligheten min istedet for? Anonymkode: 42790...331 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #8 Skrevet 24. juli 2023 Jeg er dame, meg rett over. Anonymkode: 42790...331
Cuntzilla Skrevet 24. juli 2023 #9 Skrevet 24. juli 2023 Skal ikke være like kategorisk som TS, men "snill mann som ikke liker drama" er litt rødt flagg ja. Jeg tenker jo konfliktskyhet, gaslighting og at man ikke tar noe selvkritikk. Pluss litt misogyni. 5
Friluftsmann70 Skrevet 24. juli 2023 #10 Skrevet 24. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Bør man da ikke skrive på Tinder at man er omsorgsfull og empatisk? Jeg skrev dette for å vise litt av personligheten min. Bør jeg da fremheve andre sider ved personligheten min istedet for? Anonymkode: 42790...331 Synes det er fint å skrive om egen personlighet, Problemet slik jeg ser det er at det stort sett ikke leses hva man har i profilen. Jeg har skrevet tydelig at jeg er gift, så etter flere meldinger, så blir de overrasket over å høre at jeg er gift. Hvorfor leser en ikke gjennom bio når en har fått match og begynner å skrive meldinger? 1
AnonymkvinneViken Skrevet 24. juli 2023 #11 Skrevet 24. juli 2023 Friluftsmann70 skrev (5 minutter siden): Synes det er fint å skrive om egen personlighet, Problemet slik jeg ser det er at det stort sett ikke leses hva man har i profilen. Jeg har skrevet tydelig at jeg er gift, så etter flere meldinger, så blir de overrasket over å høre at jeg er gift. Hvorfor leser en ikke gjennom bio når en har fått match og begynner å skrive meldinger? Jeg leser alltid all tekst i bioen. Nettopp fordi jeg unngår alle som søker uforpliktende sex og uforpliktende forhold og jeg unngår selvsagt alle menn som er gift eller er i et forhold 🫣 Aldri i verden om jeg matcher med de. 3
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #12 Skrevet 24. juli 2023 Er ikke KG-visdommen slik at snille menn er veldig slemme og onde da? Anonymkode: bae4c...e7d 2
AnonymkvinneViken Skrevet 24. juli 2023 #13 Skrevet 24. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er ikke KG-visdommen slik at snille menn er veldig slemme og onde da? Anonymkode: bae4c...e7d Jeg tror det finnes unntak, absolutt. Et fint motto er det å aldri skjære alle over én kam.
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #14 Skrevet 24. juli 2023 Friluftsmann70 skrev (47 minutter siden): Synes det er fint å skrive om egen personlighet, Problemet slik jeg ser det er at det stort sett ikke leses hva man har i profilen. Jeg har skrevet tydelig at jeg er gift, så etter flere meldinger, så blir de overrasket over å høre at jeg er gift. Hvorfor leser en ikke gjennom bio når en har fått match og begynner å skrive meldinger? Det er mer oppsiktsvekkende at en gift mann fisker etter fitte på Tinder. De fleste damer forventer jo ikke sånt, derfor legger de ikke merke til at du skriver det. Anonymkode: 5738b...4cd 3
ClausSaus Skrevet 24. juli 2023 #15 Skrevet 24. juli 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Menn som selv hevder de er så snille er sjelden det... Anonymkode: c3fac...63f Helt korrekt. Og for å forstå hvorfor bør man tenke over hvorfor en mann hevder noe slikt. Han kunne latt være, men valgte å gjøre det – hva er det han vil oppnå med å si at han er "snill"…? Hvorfor er det viktig for ham å formidle noe slikt eksplisitt, istedet for at du bare får oppdage på egen hånd om han faktisk er en bra kar? For "snill" er jo ikke en objektiv karakteristikk. Å si at man er snill er ikke som å oppgi hvor mye man veier eller tjener, noe som har et fasitsvar. "Snill" er en subjektiv vurdering. Og ved å hevde at han er snill prøver han å ramme inn og manipulere din subjektive vurdering av ham. Dette er ekstremt suspekt adferd. 4
Friluftsmann70 Skrevet 24. juli 2023 #16 Skrevet 24. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er mer oppsiktsvekkende at en gift mann fisker etter fitte på Tinder. De fleste damer forventer jo ikke sånt, derfor legger de ikke merke til at du skriver det. Anonymkode: 5738b...4cd Haha, den var god🤣🤣
herzeleid Skrevet 24. juli 2023 #17 Skrevet 24. juli 2023 Jeg tror nok en generelt bør være svært forsiktig med å generalisere for mye ut fra et par uheldige opplevelser, eller automatisk anta at "snill" egentlig betyr "slem". 4
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #18 Skrevet 24. juli 2023 1 hour ago, Cuntzilla said: Skal ikke være like kategorisk som TS, men "snill mann som ikke liker drama" er litt rødt flagg ja. Jeg tenker jo konfliktskyhet, gaslighting og at man ikke tar noe selvkritikk. Pluss litt misogyni. Å dæven. Snakk om å lese mye ut av lite. 🏆 Anonymkode: 525e6...83c 1
Cuntzilla Skrevet 24. juli 2023 #19 Skrevet 24. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Å dæven. Snakk om å lese mye ut av lite. 🏆 Anonymkode: 525e6...83c Man lærer seg å lese mellom linjene Og hva er poenget med å skrive disse to tingene uansett. Å være snill er et gitt minimum som gir seg selv. Og jeg liker heller ikke drama, men opplever det heller aldri, så jeg trenger ikke skrive det. Liker du ikke drama men stadig finner at du står oppi det så bør du kanskje se litt innover - enten er du den som alltid lager drama eller er du en som oppfatter alt som drama. Vi andre slipper å annonsere at vi tar avstand fra det, vi bare gjør det av oss selv. 4 1
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 24. juli 2023 #20 Skrevet 24. juli 2023 Det finnes jo mange unntak her, men generelt er det litt rart med folk (både menn og kvinner) som er veldig opptatte av å påpeke at de har egenskaper de fleste ser på som en selvfølge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå