Gå til innhold

Hvor mange har du klinet til?

Anbefalte innlegg

Gjest barne- og familiemedister
Skrevet

Jeg har klinet til fem stykker. Noen av dem med fullt overlegg, andre litt mer tilfeldig.

Noen høyere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dessverre ikke klinet til noen, men skulle ønske jeg hadde klart det noen ganger ;)

Skrevet
Har dessverre ikke klinet til noen, men skulle ønske jeg hadde klart det noen ganger ;)

Gjør som toppidrettsutøverne; fokuser på arbeidsoppgavene.

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Jeg er for snill sånn sett... Ingen, faktisk.

Gjest christineemily
Skrevet
:sjenert: Har faktisk gjort det... En gang. Og det fortjente han!
Skrevet
4 stk. Alle gangene på sinnafylla.

Jeg har bare gjort det én gang i fylla, de andre gangene ar jeg klin edru.

Skrevet

Èn gang. Og jeg har ikke angret et sekund, for situasjonen forsvarte det.

Skrevet

2

Baard, da han i fjerde klasse prøvde å stjele en klem :frustrert:

Gubben, under en krangel og han ba meg gjøre det :sjarmor: Det gjorde jævlig godt.

Gjest Catwoman
Skrevet
Baard, da han i fjerde klasse prøvde å stjele en klem 

Ingen kosemosing der i gården altså, kun ren mosing. ;)

Har aldri klina til noen sånn skikkelig, men jeg har fika til noen et par ganger sånn ikke spesielt hardt. Det var velfortjent da, for å få med det.

Men før det skjedde trodde jeg at jeg var ute av stand til å slå noen, selv om det var aldri så løst... så feil kan man ta... :sjenert:

Skrevet

To. En med fullt overlegg (og han fortjente det) og en temmelig ufrivillig (i et uheldig øyeblikk var det en albu som traff en nese - begge deler holdt)

Skrevet

En gang knuste jeg nesten nesen til min venninne med knyttneven. Bare synd det var han ved siden av som skulle få den. Det var i 2. klasse. Siden har jeg blitt bedre til å treffe. Heldigvis.

Skrevet
Jeg har bare gjort det én gang i fylla, de andre gangene ar jeg klin edru.

Til vanlig klarer jeg å beherske sinnet mitt til en viss grad ;) (moderatorsmil)

Hvis ikke det telles med han alkoholikeren som angrep meg som jeg satte et spark mellom beina på. Men da var jeg sinna!

Skrevet

3. Med flat hånd og skikkelig hardt. Teller det?

Det var mannen min, min forrige kjæreste og kjæresten før det.

Så jeg er ikke enig i at man skal gå første gang kjæresten slår.

(Selv er jeg blitt slått 1 gang, med flat hånd og hardt, av mannen min. Det var fullt fortjent. Gud å jeg kan være en skikkelig pain in the ass!)

Skrevet

Jeg mener å tolke ut fra de ovennevnte innlegg Herr medister at du i aller høyeste grad har et problem angående selvkontroll :fy_fy:

Jeg har aldri klint til noen skikkelig, men jeg kasta en bok i tryne på en i klassen min på ungdomsskolen en gang. Bokryggen traff han rett over nesten og gutten fikk hjernerystelse. Også har jeg knea en i kardongen (tisstassen) en gang slik at han elegant gikk ned i knestående. Det må da telle for noe vel? :sjenert:

Gjest gjest 0
Skrevet

hmm

Minst 3... den ene var et uhell. ( vi hadde sett på rocky, og han endte med å blø neseblod), en kamerat som ville det, og min eks som fortjente det etter en skikkelig frekk komentar.

kommer ikke på fler nå...

Skrevet

Hmm.. To (og en halv). Og én til hvis det teller med uhell. Og enda en hvis det teller å kline til alt en har på en fotball som så igjen treffer treneren i kardongen (det var også et uhell). Fyttegrisen han hadde det ikke godt etterpå. Samvittigheten min var ikke den beste den heller for å si det sånn.

Skrevet

To

.. en fordi han ba om det - og en fordi han fortjente det

(og i samme gitte situasjonen - ville jeg gjort det igjen)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...