Gå til innhold

Hvordan få foundation til å sitte pent og se bra ut?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Får det liksom ikke til. Bruker ansiktskrem, foundation og concealer der jeg vil skjule mer. Og setting powder til slutt. Noen ganger blir det bra, andre ganger bare får jeg det ikke til. Virker som jo mer jeg bruker og jo mer jeg bruker blender til å ta det på, virker det som sminken blir borte, og ikke jevnt.

Hvordan sminker dere her inne dere? Og får det til å bli jevnt og fint?

Anonymkode: 7438a...6e5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hva slags foundation bruker du? Jeg liker godt dior forever skin glow og dior backstage. Jeg bruker primer, så foundation som jeg smører ut med hendene eller med en sånn beautyblender og så bruker jeg settingpudder. Det blir jevnt og fint.

Anonymkode: a8315...efb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Hva slags foundation bruker du? Jeg liker godt dior forever skin glow og dior backstage. Jeg bruker primer, så foundation som jeg smører ut med hendene eller med en sånn beautyblender og så bruker jeg settingpudder. Det blir jevnt og fint.

Anonymkode: a8315...efb

Jeg bruker estee Lauder double- wear stay in place foundation. Kanskje prøve primer før foundation, at det hjelper:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bruker bare fingrene til å smøre utover. Svamp har jeg gitt opp

Anonymkode: bcd6c...fb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Jeg bruker estee Lauder double- wear stay in place foundation. Kanskje prøve primer før foundation, at det hjelper:)

Hudpleie er første skrittet. Nr 2 er å finne en foundation som passer din hud. Sitter den ikke bra er det kanskje ikke noe for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...