AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #1 Skrevet 23. juli 2023 Så jeg prøvde å være vennen hans da. Vi hang sammen masse, fant på gøye ting, men det var/er bare jeg som tok initiativ. Nå har jeg ikke sendt han mld på tre uker, og han er helt fraværende. Ikke en lyd. Syns det blir litt rart at det er bare jeg som må ta kontakt. Han sa jo at han savnet venner. Hva burde jeg gjøre? Anonymkode: 60fd9...b36
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #2 Skrevet 23. juli 2023 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Så jeg prøvde å være vennen hans da. Vi hang sammen masse, fant på gøye ting, men det var/er bare jeg som tok initiativ. Nå har jeg ikke sendt han mld på tre uker, og han er helt fraværende. Ikke en lyd. Syns det blir litt rart at det er bare jeg som må ta kontakt. Han sa jo at han savnet venner. Hva burde jeg gjøre? Anonymkode: 60fd9...b36 Han gir faen? Bruker deg når han ønsker. Gå videre, glem fyren Anonymkode: 13a7a...471 4 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #4 Skrevet 23. juli 2023 Litt kontekst her, takk? Anonymkode: c1b06...880
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #5 Skrevet 24. juli 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Litt kontekst her, takk? Anonymkode: c1b06...880 Ikke så mye mer til saken enn at vi traff hverandre tilfeldig. Vi klikket godt og beholdt kontakten. Han åpnet seg og fortalte om et liv i ensomhet, at han savnet folk rundt seg, venner. Så jeg bestemte meg for å være der for han. Vi hadde det topp en stund, men så ble han stillere og stillere. Nå hører jeg aldri fra han mer. Ts Anonymkode: 60fd9...b36
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #6 Skrevet 24. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke så mye mer til saken enn at vi traff hverandre tilfeldig. Vi klikket godt og beholdt kontakten. Han åpnet seg og fortalte om et liv i ensomhet, at han savnet folk rundt seg, venner. Så jeg bestemte meg for å være der for han. Vi hadde det topp en stund, men så ble han stillere og stillere. Nå hører jeg aldri fra han mer. Ts Anonymkode: 60fd9...b36 Tenker det kan være en av grunnene til at han ikke har venner. Er ikke han villig til å ta iniativ, så holder man heller ikke på vennskap. Anonymkode: 55901...1af 5 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #7 Skrevet 24. juli 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Tenker det kan være en av grunnene til at han ikke har venner. Er ikke han villig til å ta iniativ, så holder man heller ikke på vennskap. Anonymkode: 55901...1af Ja. Jeg tenker det samme. Men hvorfor var han så oppriktig lei seg for å ikke ha noen venner da? Brukte ord som «ensom?» Og så gidder han ikke å sende meg en sms en gang? Han sa jo at han digget å henge med meg, men så gidder han ikke å spørre hvordan jeg har det, eller hvordan det gikk, etter å ha levert en stor, avgjørende oppgave? Ts Anonymkode: 60fd9...b36
NiceOrNothing Skrevet 24. juli 2023 #8 Skrevet 24. juli 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja. Jeg tenker det samme. Men hvorfor var han så oppriktig lei seg for å ikke ha noen venner da? Brukte ord som «ensom?» Og så gidder han ikke å sende meg en sms en gang? Han sa jo at han digget å henge med meg, men så gidder han ikke å spørre hvordan jeg har det, eller hvordan det gikk, etter å ha levert en stor, avgjørende oppgave? Ts Anonymkode: 60fd9...b36 Han bryr seg mest om seg selv å stjeler gjerne andres fokus , tid , sympati og oppmerksomhet . Men gir ingenting i retur . vær glad du er kvitt han . 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #9 Skrevet 24. juli 2023 NiceOrNothing skrev (1 time siden): Han bryr seg mest om seg selv å stjeler gjerne andres fokus , tid , sympati og oppmerksomhet . Men gir ingenting i retur . vær glad du er kvitt han . Ja, tydeligvis. Men jeg forstår likevel ikke når vi hadde det så fint i hverandres selskap? Vi lo, vi snakket. Han blomstret og var en mye bedre person. Jeg syns det er merkelig at han ikke legger ned noen som helst innsats i å bevare det, når han selv sa at det var alt han savnet. Ts Anonymkode: 60fd9...b36
spegel Skrevet 24. juli 2023 #10 Skrevet 24. juli 2023 Antakelig er det derfor han er ensom. Han greier ikke/vet ikke hvordan han tar initiativ i vennskap. Han sitter sikkert nå og lurer på hvorfor han ikke hører fra deg og hva han har gjort galt. Jeg ville tatt en prat med han ❤️ 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #11 Skrevet 24. juli 2023 spegel skrev (6 timer siden): Antakelig er det derfor han er ensom. Han greier ikke/vet ikke hvordan han tar initiativ i vennskap. Han sitter sikkert nå og lurer på hvorfor han ikke hører fra deg og hva han har gjort galt. Jeg ville tatt en prat med han ❤️ Muligens. Han har fortalt at folk han blir kjent med fordufter én etter én, og at han er for dårlig til å holde kontakten. Likevel klager han på å være ensom. Kan det være at han tenker at han maser? Ts Anonymkode: 60fd9...b36 1
spegel Skrevet 24. juli 2023 #12 Skrevet 24. juli 2023 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Muligens. Han har fortalt at folk han blir kjent med fordufter én etter én, og at han er for dårlig til å holde kontakten. Likevel klager han på å være ensom. Kan det være at han tenker at han maser? Ts Anonymkode: 60fd9...b36 Det skulle ikke forundre meg om han er livredd for å være masete eller innpåsliten. Jeg er litt sånn selv, og kan kjenne meg igjen i det du skriver om han. Det er ikke så hyggelig å ha det sånn, og veldig vanskelig å endre seg. Så jeg råder deg til en god prat med han for å finne ut hva som er hans grunn. Om du vil fortsatt ha han som venn, iallefall 😊 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #13 Skrevet 24. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Muligens. Han har fortalt at folk han blir kjent med fordufter én etter én, og at han er for dårlig til å holde kontakten. Likevel klager han på å være ensom. Kan det være at han tenker at han maser? Ts Anonymkode: 60fd9...b36 Sånne folk er bare irriterende, det er jo han som er skyld i at han er ensom, men enda så gidder han ikke ta intitiativ. Det er samme som folk som klager på at de legger på seg og samtidig spiser sjokolade hver eneste dag. folk som klager men ikke løfter en finger for å få det bedre er en egen type mennesker, og til slutt så blir de bare sykt slitsomme å ha mye kontakt med. Anonymkode: ec1b5...6b0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå