AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #41 Del Skrevet 26. juli 2023 Mest solgte turnéartist i dag er Taylor Swift Anonymkode: 5d80c...2a4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElectricScum Skrevet 26. juli 2023 #42 Del Skrevet 26. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 24.7.2023 den 19.35): Hvem er TOOL? Jeg har bare hørt navnet, aner ikke hvilken musikk. Så nei. Anonymkode: f2009...d0e Er du Taylor Swift-fan? 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #43 Del Skrevet 26. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Mest solgte turnéartist i dag er Taylor Swift Anonymkode: 5d80c...2a4 Det er snakk om band. Anonymkode: 1b74c...f87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #44 Del Skrevet 26. juli 2023 ElectricScum skrev (15 minutter siden): Er du Taylor Swift-fan? 😆 Jepp! Men er også fan av flere rockeband, gamle og nyere. Anonymkode: f2009...d0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #45 Del Skrevet 26. juli 2023 Lurven skrev (28 minutter siden): Roxette og Ace of base Selvfølgelig ikke. BTS er det største bandet, men de er ikke et rockeband da. Synes ikke Coldplay er et rockeband heller men de blir vel ansett som det. Soloartister streamer mye mer enn band. Anonymkode: 4a26f...313 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #46 Del Skrevet 26. juli 2023 Enn U2?🫣 Anonymkode: 80b4f...e1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #47 Del Skrevet 26. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Enn U2?🫣 Anonymkode: 80b4f...e1b Eller, de har kanskje gitt seg Anonymkode: 80b4f...e1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påkrevd Skrevet 26. juli 2023 #48 Del Skrevet 26. juli 2023 Brunello skrev (På 24.7.2023 den 19.51): Jeg tror ekstremt mange flere ville ha dratt på Coldplay enn Rammstein om hele verdens befolkning måtte gått på konsert og det var valgene de hadde. Grunnen til at en del hardrock band har mange store konserter er at de har et mer lidenskapelig publikum. Mange flere som liker slik musikk går på konserter enn andre deler av befolkningen. Enig i dette. Hvis man skal rangere største band, er det mange andre faktorer enn konsertbilletter man må se på. Det er selvfølgelig én av dem, men streaming (i nyere tid), platesalg, hvor mye tid de har fått i radio og TV, om de hovedsakelig er store her i vesten eller globalt, om de har noe ikonisk ved seg, som en merkevare (tror f.eks flere vil dra kjensel på Gene Simmons fra KISS enn Till Lindemann fra Rammstein, selv om begge er temmelig karakteristisk sminket) osv. Men den viktigste faktoren tenker jeg er den som ikke kan måles i hverken plater, penger, konserter eller noe som helst fysisk. Nemlig hvor mange som har en eller annen form for forhold til dem. Hvis vi spiller "Du Hast" med Rammstein, "Bohemian Rhapsody" med Queen, og Take On Me" med A-ha, for hele verdens befolkning, og ber de som kjenner låtene om å rekke opp hånda, så er jeg ganske sikker på at Rammstein hadde tapt den konkurransen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #49 Del Skrevet 26. juli 2023 Bandet som stjal Live Aid i 85❤ Anonymkode: b91bb...5dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #50 Del Skrevet 26. juli 2023 Påkrevd skrev (3 minutter siden): Enig i dette. Hvis man skal rangere største band, er det mange andre faktorer enn konsertbilletter man må se på. Det er selvfølgelig én av dem, men streaming (i nyere tid), platesalg, hvor mye tid de har fått i radio og TV, om de hovedsakelig er store her i vesten eller globalt, om de har noe ikonisk ved seg, som en merkevare (tror f.eks flere vil dra kjensel på Gene Simmons fra KISS enn Till Lindemann fra Rammstein, selv om begge er temmelig karakteristisk sminket) osv. Men den viktigste faktoren tenker jeg er den som ikke kan måles i hverken plater, penger, konserter eller noe som helst fysisk. Nemlig hvor mange som har en eller annen form for forhold til dem. Hvis vi spiller "Du Hast" med Rammstein, "Bohemian Rhapsody" med Queen, og Take On Me" med A-ha, for hele verdens befolkning, og ber de som kjenner låtene om å rekke opp hånda, så er jeg ganske sikker på at Rammstein hadde tapt den konkurransen. Beklager, boh rap ligger himmelsk langt over. Anonymkode: b91bb...5dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 26. juli 2023 #51 Del Skrevet 26. juli 2023 Påkrevd skrev (3 minutter siden): Enig i dette. Hvis man skal rangere største band, er det mange andre faktorer enn konsertbilletter man må se på. Det er selvfølgelig én av dem, men streaming (i nyere tid), platesalg, hvor mye tid de har fått i radio og TV, om de hovedsakelig er store her i vesten eller globalt, om de har noe ikonisk ved seg, som en merkevare (tror f.eks flere vil dra kjensel på Gene Simmons fra KISS enn Till Lindemann fra Rammstein, selv om begge er temmelig karakteristisk sminket) osv. Men den viktigste faktoren tenker jeg er den som ikke kan måles i hverken plater, penger, konserter eller noe som helst fysisk. Nemlig hvor mange som har en eller annen form for forhold til dem. Hvis vi spiller "Du Hast" med Rammstein, "Bohemian Rhapsody" med Queen, og Take On Me" med A-ha, for hele verdens befolkning, og ber de som kjenner låtene om å rekke opp hånda, så er jeg ganske sikker på at Rammstein hadde tapt den konkurransen. Da konstaterer vi at et eller annet vi synes er helt jævlig fra et indisk eller kinesisk band / artist antakelig er verdens mest populære. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #52 Del Skrevet 26. juli 2023 Brunello skrev (2 minutter siden): Da konstaterer vi at et eller annet vi synes er helt jævlig fra et indisk eller kinesisk band / artist antakelig er verdens mest populære. 😅😅 For min del kommer AC/DC alltid til å være "størst". Anonymkode: db729...246 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElectricScum Skrevet 26. juli 2023 #53 Del Skrevet 26. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 24.7.2023 den 19.49): Nei 😂 De er verken populære blant folk eller respektert i musikkmiljøet. Anonymkode: f2009...d0e Respektert i musikkmiljøet? Dette miljøet ble jeg veldig nysgjerrig på. Fortell mer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #54 Del Skrevet 26. juli 2023 Verdens desidert største band akkurat i dag, hvis man ser på antall streams, og popularitet verden over, er BTS. De selger ut gigantiske stadium, og er enormt populære. Så kan man mene og synes hva man vil om musikken. Jeg personlig har hørt én låt, og det holdt lenge for min del. Var på Evanescencekonsert for et års tid siden, og jeg synes det var helt fantastisk (yndlingsband fra barndommen). Bare sånn for å sammenligne man må ikke spille rock for å være et band. Anonymkode: 734a9...20c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym 4545 Skrevet 26. juli 2023 #55 Del Skrevet 26. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 24.7.2023 den 0.00): The E-Street Band🥰 Anonymkode: b7014...48e Absolutt! Deretter Stones. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påkrevd Skrevet 26. juli 2023 #56 Del Skrevet 26. juli 2023 Brunello skrev (1 minutt siden): Da konstaterer vi at et eller annet vi synes er helt jævlig fra et indisk eller kinesisk band / artist antakelig er verdens mest populære. Tja, hvis vi skal måle kun ut fra ett kriterie. Som sagt er det flere faktorer, men å kåre en vinner ut fra hvor mange utsolgte stadionkonserter de har, hovedsaklig i vesten, holder ihvertfall ikke. Som det er nevnt tidligere her, så har visstnok BTS rekorden på Spotify-streaming. Det må da bety noe. Etter hva jeg har skjønt, har de veldig mange fans i både Europa og USA/Amerika også, og gjør konserter over hele verden. Så ja, kanskje vi må se oss "slått" av et asiatisk band. Du og jeg synes kanskje de er jævlige, men det betyr i grunn ikke stort. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #57 Del Skrevet 26. juli 2023 ElectricScum skrev (50 minutter siden): Og det er pokker meg nesten klin umulig å få billett også. Man måtte sitte med finger'n på refresh-knappen over hele Europa sist gang de turnerte for å få fatt på billett. Det var forresten ganske artig å følge med på SoMe da de endelig kom med den lenge, etterlengtede skiva Fear Inoculum etter mange år uten utgivelser. Det var millioner av Taylor Swift-fans som var komplett i villrede fordi dette "ukjente, gamle gubbe-bandet" suste opp og dytta henne ned fra topplista over mest spilte artister. Jeg så Tool live på Lollapalooza-turneen i 1993. Fantastisk bra! Anonymkode: 75b6b...de9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påkrevd Skrevet 26. juli 2023 #58 Del Skrevet 26. juli 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Beklager, boh rap ligger himmelsk langt over. Anonymkode: b91bb...5dc Det kan godt hende, men som meg, har nok de fleste et større forhold til originalen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akhenaton Skrevet 26. juli 2023 #59 Del Skrevet 26. juli 2023 On 7/24/2023 at 7:15 PM, AnonymBruker said: Rednex! Anonymkode: 756be...289 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #60 Del Skrevet 26. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 24.7.2023 den 19.51): Ingen selger mer, spilles mer, selger ut stadiums eller har flere trofaste fans enn BTS. Selv om de ikke spiller instrumenter på scenen (med unntak av SUGA som spilte gitar på soloturneen sin), så lager de over 90% av musikken og tekstene sine selv, og er dyktige produsenter. Og synger alltid live, selv om de beveger seg like mye som profesjonelle atleter på scenen. Så helt objektivt, verdens største band i 2023 er BTS. www.btsarmynorway.com Anonymkode: d8d15...18d BTS er musikalsk en stor vits, som de alle andre K-pop bandene. Hverken dyktige musikere eller vokalister. Har svært lite med musikkmå gjøre. Anonymkode: 46276...7ea 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå