AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #1 Del Skrevet 23. juli 2023 Jeg var på en restaurant i går, og vedkommende som tok oss i mot virker fly forbanna. Hun var kjempesur, og nærmest satte glassene hardt på bordet slik at det kom høy lyd. Jeg ble helt sjokkert over holdningen hennes. Fyf, skjønner ikke at restauranten vil ha henne der en gang. Opplevde der i mot den beste servicen på en restaurant i Kristiansand på ferie. Tjenesten var virkelig serviceinnstilte og gjorde en god jobb med å holde kvaliteten oppe hele veien. Anonymkode: 7ea76...923 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #2 Del Skrevet 23. juli 2023 Var på flott mischelin resturang en gang å fikk dårlig service da jeg spurte etter ketchup…….. Anonymkode: fe7d7...747 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #3 Del Skrevet 23. juli 2023 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Var på flott mischelin resturang en gang å fikk dårlig service da jeg spurte etter ketchup…….. Anonymkode: fe7d7...747 Hva, fikk du ikke ketchup eller var ketchupen ikke Michelin verdt? 🤣 Anonymkode: d971f...d65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #4 Del Skrevet 23. juli 2023 TS, du spør om HVOR, men det forteller du ikke selv. Anonymkode: d971f...d65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akryl Skrevet 23. juli 2023 #5 Del Skrevet 23. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Var på flott mischelin resturang en gang å fikk dårlig service da jeg spurte etter ketchup…….. Anonymkode: fe7d7...747 Jeg spurte også etter ketchup en gang på et fint restaurant i utlandet, og de ble rare. Jeg skjønte ikke. Så etter en stund kom de med en slags ketchup som de hadde laget selv fra bunnen av. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå