AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #1 Skrevet 23. juli 2023 Ferdig utdannet og det samme er en tidligere fyr som hadde rush i begynnelsen av 20 årene. Feiret sammen på en vennskalpelxigvis etter flere måneder med gjenopptagelse av kontakt. Han er en jeg vurderer ha et romantisk forhold med, men han spurte hvorfor det ikke ble oss tidligere så svarte jeg ærlig At han var utlending og i min miljø var utenlandske gutter stigmatisert, jeg hadde mye på gang og vil utnytte sjansen med å date kjekke gutter samt fokus på studiet. Svarte meg ikke på veldig etter det møtet jeg anså som date. Hjelp folkens! Begge er 29 Anonymkode: d5947...c3d 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #2 Skrevet 23. juli 2023 "gangster" minoritettungdommen som var skam tilbake i tid er nå et hot beite for den eldre "kua" 😜 Anonymkode: 41505...7d9
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #3 Skrevet 23. juli 2023 Hehe. Ærlighet varer ikke alltid lengst. Anonymkode: 44a1d...c7e
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #4 Skrevet 23. juli 2023 Incels er ikke helt på bærtur. Det skjer stadig. Kvinner ser noe i menn de ikke hadde kastet bort en sekund på i lalaland fordi de er "modne" nå Anonymkode: ffd7b...b3b 1
jabx Skrevet 23. juli 2023 #5 Skrevet 23. juli 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ferdig utdannet og det samme er en tidligere fyr som hadde rush i begynnelsen av 20 årene. Feiret sammen på en vennskalpelxigvis etter flere måneder med gjenopptagelse av kontakt. Han er en jeg vurderer ha et romantisk forhold med, men han spurte hvorfor det ikke ble oss tidligere så svarte jeg ærlig At han var utlending og i min miljø var utenlandske gutter stigmatisert, jeg hadde mye på gang og vil utnytte sjansen med å date kjekke gutter samt fokus på studiet. Svarte meg ikke på veldig etter det møtet jeg anså som date. Hjelp folkens! Begge er 29 Anonymkode: d5947...c3d Skjønner godt at han stakk. Han vil vel ha ei som ikke er "oppbrukt" og til og med skryter av det. 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #6 Skrevet 23. juli 2023 Greit det med studiet, men å si at han ikke var noe da fordi du ville teste ut andre gutter fordi sjansen byr seg samtidig som du anser at du er på date, sier du hovedsakelig at han ikke er nok bare når ingen andre ønsker mer. Det var da sjarmerende date må jeg si.... Anonymkode: d96a1...5c6 3
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #7 Skrevet 23. juli 2023 Lol sa du virkelig det? At han var en skam for deg og den overfladiske gjengen din? han lurer fælt på hvorfor han ikke er en skam nå? Anonymkode: 6fc84...00c 4
Juniper Skrevet 23. juli 2023 #8 Skrevet 23. juli 2023 (endret) Du klarer jo knapt uttrykke deg skriftlig på norsk, TS, og så snakker du om at han er utlending? Hva er du, da? Sterotypien på dum blondine? Strategisk dårlig svar. Bedre svar hadde vært at livet ble ikke sånn, eller noe om tid og sted. Ikke dra fram den regla du kom med. Endret 23. juli 2023 av Juniper 4 6
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #9 Skrevet 23. juli 2023 Er det mulig å være så tett? Han skjønte vel kjapt at han trengte en med mer i topplokket…, Anonymkode: 89a9d...05e 5
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #10 Skrevet 23. juli 2023 Makan til dobbeltmoral! Vi alle ha gjort eller gjør det TS gjorde. Hvor mange menn har dere kvinner avvist og hvor mange av dem kunne vært aktuelle senere i tid?. En venninne av meg som er 32 ble sammen med en fyr 14 år eldre, det hadde hun fanken meg ikke gjort da hun var 20. En annen venninne ble sammen med mannen hun var hundepass for og som hadde avvist to år tidligere. Det skjer jo heltiden, det med unntak av alle de mennene jeg vet om som slet med samme type damer de nå er sammen med. Hun gjør bare det alle andre gjør og det som blir sett som logisk Og det med at utlendinger gutter blir stigmatisert er da ikke hennes skyld. Det blir jo stigmatisert selv av det offentlig som skole, sykehus etc. Særlig guttene er det veldig mange som er skeptisk til og har fordommer for. Det er et samfunnsproblem og hun bare en del av den. Bra gjort TS for ærlighet, hva ellers skulle du gjort? løgner han i trynet? Du fortalte sannheten og det var modig og det er nå opp til han å ta valget, har han innsikt og forståelse vil han uten tvil si ja. Anonymkode: e481a...728
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #11 Skrevet 23. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Makan til dobbeltmoral! Vi alle ha gjort eller gjør det TS gjorde. Hvor mange menn har dere kvinner avvist og hvor mange av dem kunne vært aktuelle senere i tid? Anonymkode: e481a...728 Nei på ingen måte. Jeg regner jo med at de som var interessert i meg for 5-10 år siden og ble avvist nå er gått videre med livene sine forlengst. Jeg vet faktisk ikke om jeg kunne datet folk jeg avviste lenge etterpå, for jeg går ikke og resirkulerer omgangskrets på den måten. I den grad jeg innser at noen egenskaper jeg gikk etter før ikke har funket for meg, så trenger jeg jo ikke plukke opp de eksakt samme personene for å finne en med denslags egenskaper. Livet er fullt av folk. Faktisk, siden nåværende mann er 5 år yngre enn meg, ville han ikke kunnet gå på studier samtidig som meg en gang. Selv om vi har vanket en del i de samme kretsene gjorde vi det ikke samtidig. Det oppdaget vi først etter at vi ble sammen. Da jeg var 20 år og han 15, bodde vi ikke i samme by en gang. Og det ville vært ulovlig for meg å ligge med ham 😉 Anonymkode: 44a1d...c7e 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #12 Skrevet 23. juli 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Makan til dobbeltmoral! Vi alle ha gjort eller gjør det TS gjorde. Hvor mange menn har dere kvinner avvist og hvor mange av dem kunne vært aktuelle senere i tid?. En venninne av meg som er 32 ble sammen med en fyr 14 år eldre, det hadde hun fanken meg ikke gjort da hun var 20. En annen venninne ble sammen med mannen hun var hundepass for og som hadde avvist to år tidligere. Det skjer jo heltiden, det med unntak av alle de mennene jeg vet om som slet med samme type damer de nå er sammen med. Hun gjør bare det alle andre gjør og det som blir sett som logisk Og det med at utlendinger gutter blir stigmatisert er da ikke hennes skyld. Det blir jo stigmatisert selv av det offentlig som skole, sykehus etc. Særlig guttene er det veldig mange som er skeptisk til og har fordommer for. Det er et samfunnsproblem og hun bare en del av den. Bra gjort TS for ærlighet, hva ellers skulle du gjort? løgner han i trynet? Du fortalte sannheten og det var modig og det er nå opp til han å ta valget, har han innsikt og forståelse vil han uten tvil si ja. Anonymkode: e481a...728 Samfunnet diskriminerer utlendinger så hvorfor holder hun ikke på med det enda?, Hun ville prøve seg frem på "kjekke" gutter så hvorfor holder hun ikke på det enda? Ifølge deg er det prinsippene som har ansvaret på TS sin valg så hvorfor går hun imot dem nå? det er fordi det var ingen diskriminering med unntak av henne selv som diskriminerte. Han fyren hun vil så gjerne date nå kunne hun også datet da så slutt å legg skylda på samfunnet og kvinner. Anonymkode: 04c7c...1c9 3
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #13 Skrevet 23. juli 2023 Nok et fake innlegg for å sette kvinner på plass…. Anonymkode: 3572a...812 2
Gjest theTitanic Skrevet 23. juli 2023 #14 Skrevet 23. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ferdig utdannet og det samme er en tidligere fyr som hadde rush i begynnelsen av 20 årene. Feiret sammen på en vennskalpelxigvis etter flere måneder med gjenopptagelse av kontakt. Han er en jeg vurderer ha et romantisk forhold med, men han spurte hvorfor det ikke ble oss tidligere så svarte jeg ærlig At han var utlending og i min miljø var utenlandske gutter stigmatisert, jeg hadde mye på gang og vil utnytte sjansen med å date kjekke gutter samt fokus på studiet. Svarte meg ikke på veldig etter det møtet jeg anså som date. Hjelp folkens! Begge er 29 Anonymkode: d5947...c3d Du ville ikke date ham dengang fordi han var utlending og du ville utnytte sjansen til å date KJEKKE gutter.... = dengang hadde du sjangs på kjekke gutter og ville ikke kaste bort tid på noe så lavmåls og lite kjekk som han... Nei, tro hvorfor stemningen kjølnet.. hmmm bør vi ringe Sherlock Holmes.. ?
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #16 Skrevet 24. juli 2023 Siden du ikke liker utlendinger, så bør du vel finne deg en kjekk nordmann? Anonymkode: 17f10...c50
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #17 Skrevet 24. juli 2023 Jeg tenker at du gjorde den kavaleren en tjeneste med det knusende og ærlige svaret ditt. Han trenger ikke sånne holdninger på en date, men samtidig veldig avklarende for han. Neste gang du skal forklare noe som kan være ømfintlig så tenk minst to ganger før du svarer Anonymkode: 2b940...d71 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå