AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #1 Skrevet 23. juli 2023 Er i en litt vanskelig situasjon. Har vært slutt mellom meg og eks i 8 mnd nå. Det var jeg som ønsket ut og han ville ikke at det skulle bli slutt. For mange år tilbake, før det vart et forhold mellom meg og eks, var jeg superforelska i en og drev på med han i over et år. Men han var ikke ute etter noe seriøst så jeg gikk videre. Nå har vi fått kontakt igjen og følelsene mine har blusset skikkelig opp igjen. Problemet er at han er egentlig en god venn av min eks. Men jeg har så utrolig sterke følelser for han. Han sier han har det for meg og og at han ønsker at det blir oss to. Vi har begge barn og har blitt enige om å prøve å skjule dette en stund til det har gått litt lengre tid. Er det noen som har blitt sammen med en kompis av sin eks? Hvordan gikk det? Er redd for at eks skal bli veldig såret. Selv om det er slutt ønsker jeg ikke å såre han. Anonymkode: 9959d...6ca
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #2 Skrevet 23. juli 2023 I min mannlige omgangskrets er det i alle fall en uskrevne regel om å ikke surre med hverandres x'er. Spørs vel hvor nære kompiser de er. Personlig liker jeg ikke å innlede noe med x'ene til folk jeg kjenner heller. Anonymkode: 34b44...785 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #3 Skrevet 23. juli 2023 Ja, men da hadde det vært slutt lenge - og begge hadde gått videre… Her tror jeg dessverre dette er for ferskt for eksen din, og dersom dere har barn sammen hadde jeg ikke risikert at det blir mer problematisk for de enn det må være… Dersom du og eksen fremdeles bygger opp samarbeidsformen dere skal ha ang barna videre, så må det være stabilt og etablert først - og han trenger nok lengre tid til å sørge enn deg. Jeg forstår at du er nyforelska, og da kan alt annet virke mindre viktig, men her må du være voksen og ta hensyn. Så etterhvert må jo selvfølgelig eksen din også akseptere dette, for livet går videre. Lykke til. Anonymkode: f7ca2...a00
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå