AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #1 Skrevet 23. juli 2023 Hører så mye om at det er en type menn som gjør det greit, men hvor går grensa? Må man være en 8 eller går det fint som 6,5 eller 7 og? Anonymkode: 96c46...a3f
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #2 Skrevet 23. juli 2023 Det går fint som en 4 eller 5 også. Og vi damer har like forskjellige preferanser som dere menn. Anonymkode: a87ed...e0a 6
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #3 Skrevet 23. juli 2023 26 minutter siden, AnonymBruker said: Det går fint som en 4 eller 5 også. Og vi damer har like forskjellige preferanser som dere menn. Anonymkode: a87ed...e0a I teorien ja, i praksis nei. Det finnes plenty av data der ute som viser at damene går for det meste for de samme 10% ish og resten kan likegreit ikke eksistere. Det er ekstrem ubalanse fordi damene vil som regel ikke date "nedover" mens menn kan gjerne gå for ei som har ingenting på stell i livet. Litt generalisering men sånn er det bare desverre. Anonymkode: 6b787...015 7
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #4 Skrevet 23. juli 2023 Kjenner noen som møtte hverandre på tinder. Helt ærlig er de under 5 i utseende begge to, men ingen av de siktet for høyt, så de matchet og møttes. De er gift og har 2 barn sammen nå. Anonymkode: 21e2c...01c 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #5 Skrevet 23. juli 2023 Den helsikes nummer rangeringen igjen. Anonymkode: a5f94...3bb 5
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #6 Skrevet 23. juli 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Hører så mye om at det er en type menn som gjør det greit, men hvor går grensa? Må man være en 8 eller går det fint som 6,5 eller 7 og? Anonymkode: 96c46...a3f Som en gjennomsnittlig mann på tinder vil du ha en kjip opplevelse på der. Majoriteten av brukerne av menn. I tillegg sveiper de attraktive damene på et fåtall av mann, og disse er mellom 9-10. Sjansen er stor for at hun du sveiper på aldri ser det i bunken. Vær forberedt på typ 1 like i uka, og kanskje en match i mnd. om du er heldig. Du kommer til å sitte og sveipe til høyre uten at noe skjer. Anonymkode: d4962...299 3
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #7 Skrevet 23. juli 2023 Som en regel går kvinner over 7 etter 10'er gutta, men tenderer det skal være mulig å skeive inn ei på 4-6. Anonymkode: 0f5fb...5cf 1
AnonymkvinneViken Skrevet 23. juli 2023 #8 Skrevet 23. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): I teorien ja, i praksis nei. Det finnes plenty av data der ute som viser at damene går for det meste for de samme 10% ish og resten kan likegreit ikke eksistere. Det er ekstrem ubalanse fordi damene vil som regel ikke date "nedover" mens menn kan gjerne gå for ei som har ingenting på stell i livet. Litt generalisering men sånn er det bare desverre. Anonymkode: 6b787...015 Jeg kjenner min «markedsverdi» og er villig til å date nedover. Med dette mener jeg at jeg ikke dater typisk kjekke menn, gjerne tynn eller litt overvekt, briller, ikke billedskjønn, gjerne skallet eller måne (det digger jeg), litt nerdete og ingen krav til jobben hans. K 38 3
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #9 Skrevet 23. juli 2023 Hvis du skal få noe utav Tinder som mann må du i hvertfall være litt høy, i tillegg til å ha et maskulint utseende. Vanskelig å tallfeste på en skala fra 1-10, men du må i hvertfall være en del kjekkere enn snittet for å få likes. Og en god del kjekkere enn snittet for at det skal være noen vits, realistisk sett Anonymkode: 144aa...460 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #10 Skrevet 23. juli 2023 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Hører så mye om at det er en type menn som gjør det greit, men hvor går grensa? Må man være en 8 eller går det fint som 6,5 eller 7 og? Anonymkode: 96c46...a3f Jeg ligger ca på en 5`er, men hadde en periode i vår hvor jeg fikk en del likes og matcher. Anonymkode: fab62...7c1 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #11 Skrevet 23. juli 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): I teorien ja, i praksis nei. Det finnes plenty av data der ute som viser at damene går for det meste for de samme 10% ish og resten kan likegreit ikke eksistere. Det er ekstrem ubalanse fordi damene vil som regel ikke date "nedover" mens menn kan gjerne gå for ei som har ingenting på stell i livet. Litt generalisering men sånn er det bare desverre. Anonymkode: 6b787...015 Det er som å påstå at alle kvinner på Tinder er 8/10 noe som overhode ikke stemmer. Mulig de tror det da siden de bare går for topp 10% menn. Latterlig. Anonymkode: 27d10...3ac 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #12 Skrevet 23. juli 2023 Grensa går ved 6,8 så du får nok bare droppe det. 😉 Helt seriøst. Jeg er mann, og har ikke peiling på den idiotiske tallskalaen. Jeg synes det bare er patetisk. Basert på reaksjonen til et par av de jeg har slått opp med (etter lange forhold) er jeg kanskje i deres øyne 9 eller 10. Men basert på reaksjonen til enkelte av de jeg har likt men blitt avfeid av, er jeg nok en 0 eller i beste fall 1. Men én ting er jeg overbevist om. De fleste menn kan komme seg et par poeng på den skalaen bare ved å ta seg sammen og oppføre seg som om de har litt dannelse og omløp. Det finnes en del stoff om dette på nettet, men her er noen no-brainere: Dette er NEI: * Caps * Goofy t-shirts.. Spesielt de som er reklame for arbeidsgiveren din, eller ting du har fått gratis et sted. * Alle former for klesplagg som er slitt. Er du i tvil, så er de slitt. * flekker på klær * Slitne sko * Ubarbert ansikt/hals. Har du skjegg, så stell det skikkelig. * uflidd hår og hentesveis. * dårlig kroppsholdning * møkkete og rotete bil * møkkete hjem, gamle matrester, hybelkaniner, flekker * møkkete bad!! Osv osv. Dette er bare for å sette deg på sporet. Dette er alt sammen selvfølgeligheter for de fleste, men du kan gå level up uansett hvor du er. Dette var bunn-nivået. Så legg litt innsats i det, så spretter du sikkert opp til 7,3 eller kanskje til og med 7,6 Anonymkode: 1530b...9df 1 7
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #13 Skrevet 23. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hører så mye om at det er en type menn som gjør det greit, men hvor går grensa? Må man være en 8 eller går det fint som 6,5 eller 7 og? Anonymkode: 96c46...a3f Er dette et tall du har plukket litt ut av løse lufta basert på erfaring, eller har tinder (grøss) en faktisk rating som lar deg vite sånt? Anonymkode: 14ade...56d 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #14 Skrevet 23. juli 2023 En 6,5 med gode bilder og god profil kan nok slå en 8er som har gjort en dårlig innsats. Anonymkode: ddf1b...26e
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #15 Skrevet 23. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): En 6,5 med gode bilder og god profil kan nok slå en 8er som har gjort en dårlig innsats. Anonymkode: ddf1b...26e Finnes det en utseende rating på Tinder? Er det en ny greie med denne skalaen på Tinder? 🫣 Anonymkode: a87ed...e0a
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #16 Skrevet 23. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): I teorien ja, i praksis nei. Det finnes plenty av data der ute som viser at damene går for det meste for de samme 10% ish og resten kan likegreit ikke eksistere. Det er ekstrem ubalanse fordi damene vil som regel ikke date "nedover" mens menn kan gjerne gå for ei som har ingenting på stell i livet. Litt generalisering men sånn er det bare desverre. Anonymkode: 6b787...015 Det er ikke så merkelig når 90% av menn fremstiller seg som aper på datingappene. Anonymkode: a17d1...134 3 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #17 Skrevet 23. juli 2023 AnonymkvinneViken skrev (1 time siden): Jeg kjenner min «markedsverdi» og er villig til å date nedover. Med dette mener jeg at jeg ikke dater typisk kjekke menn, gjerne tynn eller litt overvekt, briller, ikke billedskjønn, gjerne skallet eller måne (det digger jeg), litt nerdete og ingen krav til jobben hans. K 38 Jeg har omtrent samme smak som deg😄 Men måne, da bør de fjerne alt. Og de bør ikke være små og tynne, da føler jeg meg diger selv🤣 Foretrekker en håndtverker fremfor en selger/megler/advokat. Så lenge han har ting såpass på stell at han ikke drukner i inkassosaker, så er det helt greit. Jeg har jobb, eier eget hus og bil, og er ikke ute etter noen som kan fø på meg. Vil heller ikke ha samboer, så da fant jeg en som synes særboer er kjekt( forøvrig uføretrygdet, ikke helt uvanlig når man er i femtiåra, og hatt et tungt yrke)😃 Jeg har voksne barn selv, men skjønner jo at de som skal etablere seg ser etter andre ting i en mann. Alle damer har ikke lik smak, selv om en del menn later til å tro det... En annen dames 5'er kan være min 10'er... Anonymkode: fab2f...76d 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #18 Skrevet 23. juli 2023 6,5 var da sinnsykt spesifikt som om at utseende er en helt objektiv greie der alle liker samme type menn. Jeg aner ikke hvordan en mann ser ut hvis han er 6,5, så jeg kan ikke svare på det. Det jeg kan si er at jeg tror mye er gjort bare man har ordentlige og fine bilder, og gjerne en vittig profiltekst også. Nå er det en del år siden jeg var på tinder siden jeg møtte mannen i mitt liv der inne og har vært sammen med han siden, men det har sikkert ikke endret seg så mye det der med at 98% av menn har helt elendige bilder. Greier en å skrive noe annet enn "pule?" eller andre primitive spørsmål med de en matcher med også så tror jeg mye er gjort. Anonymkode: 57e71...805 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #19 Skrevet 23. juli 2023 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Grensa går ved 6,8 så du får nok bare droppe det. 😉 Helt seriøst. Jeg er mann, og har ikke peiling på den idiotiske tallskalaen. Jeg synes det bare er patetisk. Basert på reaksjonen til et par av de jeg har slått opp med (etter lange forhold) er jeg kanskje i deres øyne 9 eller 10. Men basert på reaksjonen til enkelte av de jeg har likt men blitt avfeid av, er jeg nok en 0 eller i beste fall 1. Men én ting er jeg overbevist om. De fleste menn kan komme seg et par poeng på den skalaen bare ved å ta seg sammen og oppføre seg som om de har litt dannelse og omløp. Det finnes en del stoff om dette på nettet, men her er noen no-brainere: Dette er NEI: * Caps * Goofy t-shirts.. Spesielt de som er reklame for arbeidsgiveren din, eller ting du har fått gratis et sted. * Alle former for klesplagg som er slitt. Er du i tvil, så er de slitt. * flekker på klær * Slitne sko * Ubarbert ansikt/hals. Har du skjegg, så stell det skikkelig. * uflidd hår og hentesveis. * dårlig kroppsholdning * møkkete og rotete bil * møkkete hjem, gamle matrester, hybelkaniner, flekker * møkkete bad!! Osv osv. Dette er bare for å sette deg på sporet. Dette er alt sammen selvfølgeligheter for de fleste, men du kan gå level up uansett hvor du er. Dette var bunn-nivået. Så legg litt innsats i det, så spretter du sikkert opp til 7,3 eller kanskje til og med 7,6 Anonymkode: 1530b...9df Hei her har du skjønt mye samtidig som du ikke skjønner noe som helst. Så alt du skriver er riktig. Kvinner tiltrekkes av alt du sier her og du vil klatre på skalaen enormt om du gjør dette. Problemet er at dette ikke er mulig å vise på tinder. Kvinner generelt verdsetter andre egenskaper enn utseendet høyere enn hva menn gjør. Menn er derfor avhengig av å vise fram disse egenskapene. Problemet er bare at på tinder kan du ikke det, derav velger damer bare av de mest attraktive utseendetmessig siden det er det eneste de kan bedømme utifra Anonymkode: fa312...592
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #20 Skrevet 23. juli 2023 De som liksom er på 8,9 og 10 skalaen er feminine damer. At noen tenner på kvinne menn forstår ikke jeg. Er damer flest lesbiske? Anonymkode: 2261d...a4f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå