Gå til innhold

Er barnet ditt fortsatt interessert i de samme tingene som da det var liten?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mange små barn er interessert i eks gravemaskiner og biler, eller musikk instrumenter, bøker eller sparkesyklene/sykling osv når det er helt lite og dette variere jo fra barn til barn. 

Lurer på om barne har de samme interessene når de table større eller in det endret seg helt?

Tenker jo det er logisk at man tar med seg noen interesser da man har anlegg for noe eller 

Anonymkode: c80fe...9eb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vanskelig å svare på. Lillebroren min elsket sprettballer og samlet på dem i mange år som barn, men har ikke akkurat den interessen som voksen😂

Jeg var alltid interessert i dyr og natur, og er det fortsatt. Jeg tegnet mye hele oppveksten, men aldri nå lenger. 

Storebroren min elsket friluftsliv hele oppveksten, men er i voksen alder aldri ute i naturen lenger. 

Noe tar man med seg, annet legger man igjen. Man kan forandre seg mye gjennom tenårene. 

Anonymkode: 203b0...cb9

AnonymBruker
Skrevet

Ja alle tre har tatt med deg sin store lidenskap inn i voksenlivet. 

En har lekt med ball hele livet. Han sov med fotballen i senga. Han spiller fortsatt fotball. 

En har hele tiden elsket alt med motor.  Har samlet på biler og kjøretøy.  Han kjører fortsatt cross.  

Siste begynte på sang da hun var helt liten.  Har sunget i kor og spilt musikaler.  Hun synger nå i band og utdanner seg innen musikk.  

Anonymkode: 9f22f...c2d

AnonymBruker
Skrevet

Min datter var veldig glad i bøker fra hun var liten og vi brukte mye tid på å lese. Hun er veldig glad i bøker fortsatt som 18 åring.

Anonymkode: 71cec...049

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...