Gå til innhold

Hva svarer dere når folk sier: «Hvorfor har du ikke kjæreste, du som er så pen, søt og ordentlig»?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Aner ikke hva man svarer. De kan også si: «Er det ikke på tide at du finner deg kjæreste etter bruddet nå?». Har vært singel en toårs-periode etter samlivsbrudd. Føler på et press ved å få slike kommentarer. Press om at jeg kun er god nok med en ny mann (kjæreste). 

Anonymkode: c7ae0...f03

• Hjerte 7
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier å svare at jeg ikke ser noen grunn til å ødelegge livet mitt med en mann

Anonymkode: 2a88c...241

• Liker 14
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Fordi jeg biter jævli hardt, pleier jeg å si. 

Anonymkode: deeef...210

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg pleier å svare at jeg ikke ser noen grunn til å ødelegge livet mitt med en mann

Jeg mener det da. Jeg har null interesse av en partner, og de som synes synd på meg fordi jeg ikke har det, må gjerne gjøre det.

• Liker 4
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Får høre det av samtlige menn jeg treffer på date, av og til sagt med en mistenksom tone som gjør det hele litt mindre trivelig. Sier alltid samme standardsvar «fordi jeg ikke har møtt den rette og jeg stortrives i eget selskap i ventetiden», som jo er sant

Anonymkode: ed5f4...28b

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Bruker si "er jeg ikke bra nok som jeg er? Må jeg ha en mann?"

Anonymkode: 79f00...28b

• Liker 6
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

«Jeg er overkvalifisert» 

Anonymkode: 81792...33b

• Liker 12
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Fordi det er for få søte, pene, ordentlige menn eller noe i den duren. Jeg kapra nok den siste! 

Anonymkode: 52012...a2f

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sier at jeg elsker å være alene og er ikke på utkikk etter noen nå. Dersom noen "dumper opp i fanget mitt" og viser seg å være perfekt match, så kanskje. 

Folk mener tydeligvis at når det nærmer seg tre år siden skilsmissen, så burde man ha fått seg ny kjæreste 🤷

Anonymkode: bc3f4...5ec

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker said:

Aner ikke hva man svarer. De kan også si: «Er det ikke på tide at du finner deg kjæreste etter bruddet nå?». Har vært singel en toårs-periode etter samlivsbrudd. Føler på et press ved å få slike kommentarer. Press om at jeg kun er god nok med en ny mann (kjæreste). 

Anonymkode: c7ae0...f03

Det er bare venner og morra di som deg direkte. Det blir ikke ille før du når en viss alder, og potensielle spør seg selv eller hverandre det samme spørsmålet: Hvorfor er h*n ikke opptatt, gift og har barn?? Rødt flagg! Ligg unna!

Anonymkode: d46d7...9f0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Folk sier altså så mye dumt.... 

Anonymkode: d9c21...d74

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg lærte i en tilsvarende tråd her inne en gang at det beste svaret er Ren flaks! :ler: Men i praksis blir jeg litt provosert, fordi det antyder at det må være noe galt med meg fordi jeg er singel. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

"Aww, synes du at jeg er det?"

Anonymkode: 1d3d1...7e9

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Eller "når du minst venter det så kommer det en"  hvor? I posten?  Nei takk, det må være enten svindel eller feil bestilling.

Anonymkode: 239f1...ac9

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

"I motsetning til andre, så er jeg selvstendig og klarer meg veldig fint selv"

Anonymkode: 37127...05b

• Liker 1
  • Nyttig 2
Gjest Inverto
Skrevet

En ting er sikkert, jeg tolker det ikke som en fornærmelse og svarer
med noe passiv-aggresivt slik som mange her gjør

Gjest Raptuss
Skrevet

Fordi jeg trives godt alene mens jeg venter på den rette. Jeg har det ikke travel☺️

AnonymBruker
Skrevet

Hvor ofte får dere dette spørsmålet?
Jeg har vært singel i ti år nå og skjønner at jeg er langt nede på markedsverdistigen når jeg innser at dette er et spørsmål jeg ikke kjenner til.

Anonymkode: 78325...b17

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Hvor ofte får dere dette spørsmålet?
Jeg har vært singel i ti år nå og skjønner at jeg er langt nede på markedsverdistigen når jeg innser at dette er et spørsmål jeg ikke kjenner til.

Anonymkode: 78325...b17

Jeg får høre det av så og si alle jeg treffer på date med seriøse hensikter, og av menn jeg har en flørtende tone med men ikke nødvendigvis dater. De sier først at det er utrolig at jeg som er både vakker, smart og morsom er singel og spør hvorfor. Jeg tar det ikke som et kompliment for det blir ofte lagt frem på en litt mistenksom måte, har fått spørsmål om det er fordi jeg ikke er over eksen eller om det er fordi jeg liker å ligge rundt, slike spørsmål ødelegger jo hele daten og humøret mitt, så bare vær glad du slipper

Anonymkode: ed5f4...28b

• Liker 5
Skrevet

Ingen påstår at jeg er ordentlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...