Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Fantasiløs
Skrevet

Hva er best, stav eller strimmel??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg personlig synes stavene er best, selv om strimlene også er helt greie.

Strimlene er jo billigere enn stavene da...

Skrevet

Du slipper å samle urinen i kopp dersom du bruker stav. Da tisser du rett på staven. Så staven er enklere.

Men det stod også at det kunne være litt feilkilder på strimlene, da de ikke var pakket inn i sin egen folie hver og en. Det er stavene. Jeg har kjøpt staver.

Skrevet

Det finnes da strimler som er pakket i sin egen folie en og en.

Men ja, med strimmel må du tisse ien koppe, så det handler vel litt om hva du foretrekker da. Strimmel er billigere, men må tisse i kopp.

Skrevet
Det finnes da strimler som er pakket i sin egen folie en og en.

Men ja, med strimmel må du tisse ien koppe, så det handler vel litt om hva du foretrekker da. Strimmel er billigere, men må tisse i kopp.

er ikke no problem å tisse i en kopp da. Jeg bruker engangskrus til dette formålet så det er bare å kaste i søpla etterpå.

Skrevet

Nei, det er selvsagt ikke noe problem, det er jo en del som velger å tisse i en kopp og stikke en STAV iden også...

Jeg synes det høres letter eut å treffe (=mindre sjangs for gris) i en kpp enn på en pinne... men det er bare meg da. I en kopp har jeg gjort (det gjør man jo ved utinprøver også) men på en pinne har jeg aldri prøvd, det er kanskje drfor jeg synes det høres enklere ut, men å dyppe i en kopp synes jeg høres langt enklere ut. Men hva vet jeg?

Men noen foretrekker altså n pinne, for å slippe koppen, og je ville bare påpeke at med strimmel MÅ man bruke kopp, ved stav kan man VELGE. Men staver er dyerere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...