Gå til innhold

Har du noengang kommet over ting du har skrevet her på KG tidligere som du nå er uenig i?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

At du tenker” shit skrev jeg faktisk det?!”

Anonymkode: f6c1a...317

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke vært her så lenge at jeg gjør det. Men om jeg ser på Facebook så finner jeg mye. Folk forandrer seg mye på eks ti år. 

Anonymkode: fc7db...b98

• Liker 1
Skrevet

Ja, men så viste det seg heldigvis at det ikke var meg som hadde skrevet det. Var en bruker som kalte seg Trolltunga her en periode, og jeg leste noe hun hadde skrevet, trodde jeg hadde skrevet det, og lurte seriøst på om jeg hadde røyka sokkene mine da jeg skrev det. 🤣

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Har ikke vært her så lenge at jeg gjør det. Men om jeg ser på Facebook så finner jeg mye. Folk forandrer seg mye på eks ti år. 

Anonymkode: fc7db...b98

Sant. Selv har jeg noen kommentarer på Facebooken min fra 15 år siden som får meg til å virke som en alkoholiker. 

Anonymkode: 3204a...202

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei, har ikke det enda. Har du TS?

Anonymkode: ea958...893

AnonymBruker
Skrevet

Nei, men har kommet over gamle innlegg som stemmer ordrett med det jeg mener, og så viste det seg at det var meg. 😅

Anonymkode: c3d82...88a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kommet borti ting som er skrevet for lenge siden, og tenkt det er godt skrevet. Så har jeg innsett det er jo jeg som har skrevet det. Og jeg har undret at kunne jeg si noe så godt og hvor hadde jeg det ifra. 

Anonymkode: 5107e...1e7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Om ting som er skrevet automatisk kunne destruere seg selv etter en ukes tid hadde det vært topp. 

Anonymkode: 0b387...4fa

• Liker 1
Skrevet

Jeg har av og til tolket personer feil, og vært for krass. da beklager jeg for at jeg har tatt feil, men jeg står for meningene mine, og selv om jeg ofte tenker "fuck off", skriver ikke det ofte. Jeg synes jeg ofte er morsommere enn KG gir meg cred for, men jeg aksepterer at min humor ikke passer alle.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Har nok ikke kommet over noe, men har kommet til andre konklusjoner nå så det finnes nok.

Det kalles vel å utvide sin horisont.

Eller økt erfaringsgrunnlag.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Jeg tenker før jeg mener noe.

Anonymkode: d3d33...cd1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei. Jeg tenker før jeg mener noe.

Anonymkode: d3d33...cd1

Det går vel hånd i hånd.

Anonymkode: ea958...893

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg har kommet borti ting som er skrevet for lenge siden, og tenkt det er godt skrevet. Så har jeg innsett det er jo jeg som har skrevet det. Og jeg har undret at kunne jeg si noe så godt og hvor hadde jeg det ifra. 

Anonymkode: 5107e...1e7

Haha, det har jeg også. Spesielt da jeg kunne google alt jeg skrev på VGDebatt da jeg var mellom 25-35. Jeg var mye skarpere, vittigere og smartere på den tiden enn jeg er i dag. Runder straks 50 😕 Føler meg sløv og dum. Vet ikke om det er alderen eller om det er fordi hjernen min nå ha blitt utsatt for internett, SoMe og kjapp informasjon at jeg har mistet evnen til å reflektere dypere. Setter en knapp på begge deler.

Anonymkode: b4d2a...6da

AnonymBruker
Skrevet

Hadde vært gøy om man begynte å krangle med noen som viste seg å være en selv for et år siden :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hadde vært gøy om man begynte å krangle med noen som viste seg å være en selv for et år siden :) 

Tillegg: Spesielt hvis man kom til å bruke kg-klassikeren "du virker veldig ung". 😅

• Liker 1
Skrevet

Ikke het, men har endret syn ift noen ting jeg skrev på VGD. Da gjerne under annet nick

AnonymBruker
Skrevet
On 7/23/2023 at 6:40 PM, AnonymBruker said:

At du tenker” shit skrev jeg faktisk det?!”

Anonymkode: f6c1a...317

Etter å ha lest mange kommentarer på KG har jeg innsett at utroskap ikke er fullt så ille som jeg trodde. 

Anonymkode: 87f68...3a4

Gjest Adobyen
Skrevet

Jeg har ikke vært her så veldig lenge, men husker jo ikke alt jeg har skrevet likevel.  Men, jo, jeg har ment noe om nyhetssaker før sakene har blitt endelig oppklart med et annet resultat enn det jeg først trodde. F.eks at jeg har trodd på politikere som  beskyldes for noe. Jøss, det ville jeg aldri trodd om den og den.. Hodene ruller stadig i politikken.  Jeg kunne aldri klart eller taklet å være politiker pga alle som jakter på feil. Det er rart at noen tør.

AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg en gang hevdet jeg var ganske kul. Stemmer jo ikke i det hele tatt.

Anonymkode: 352ee...511

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...