Gå til innhold

Kvinnen liker meg, flere dates unnagjort, når gå for kysset?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har møtt ei bra jente, vakker personlighet og utseende. Flere dater har vi vært på. Men vi har ikke vært noe fysisk med hverandre, kun klem når vi møtes og når "ha det".  Har vært litt uskyldig berøring, sånn "tocuhe"  skuldra og slikt. 

Damer, hvordan gå videre med dette. Noen tips til hvordan jeg mann kan gå frem, på en naturlig måte for kysset, eller for å eskalere det fysiske litt?  

Kan det være greit å bare spørre "jeg har lyst å kysse deg, om du synes det høres greit ut?"  

Når man har vært på 4 dates, kan det vel være grei tid å prøve å gå for kysset? 

Hilsen mann 32, null erfaring erfaring tidligere. 

Anonymkode: 7eed2...a0b

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Har møtt ei bra jente, vakker personlighet og utseende. Flere dater har vi vært på. Men vi har ikke vært noe fysisk med hverandre, kun klem når vi møtes og når "ha det".  Har vært litt uskyldig berøring, sånn "tocuhe"  skuldra og slikt. 

Damer, hvordan gå videre med dette. Noen tips til hvordan jeg mann kan gå frem, på en naturlig måte for kysset, eller for å eskalere det fysiske litt?  

Kan det være greit å bare spørre "jeg har lyst å kysse deg, om du synes det høres greit ut?"  

Når man har vært på 4 dates, kan det vel være grei tid å prøve å gå for kysset? 

Hilsen mann 32, null erfaring erfaring tidligere. 

Jeg er mann, men om du spør "kan jeg kysse deg, om du høres det synes greit ut" ødelegger du alt av kjemi. Du kan sikkert lese litt kroppspråk og forstår når det er greit å kunne gå for et kyss. I en litt mer intim og avslappet situasjon sammen hjemme i sofaen for eksempel. Kysset burde ideelt vært gjort på første, eller andre date. Du må på et tidspunkt eskalere fysisk, ellers blir du fort bare en venn. Og det blir kleint og vanskeligere jo lenger du venter. 

Anonymkode: 92e81...cac

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er mann, men om du spør "kan jeg kysse deg, om du høres det synes greit ut" ødelegger du alt av kjemi. Du kan sikkert lese litt kroppspråk og forstår når det er greit å kunne gå for et kyss. I en litt mer intim og avslappet situasjon sammen hjemme i sofaen for eksempel. Kysset burde ideelt vært gjort på første, eller andre date. Du må på et tidspunkt eskalere fysisk, ellers blir du fort bare en venn. Og det blir kleint og vanskeligere jo lenger du venter. 

Første eller andre date er for tidlig, på den tid har man ikke blitt noe kjent..  Og jeg vil fremstå som seriøs.  ts

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Første eller andre date er for tidlig, på den tid har man ikke blitt noe kjent..  Og jeg vil fremstå som seriøs.  ts

Det er helt normalt å kysse på andre date. Er vel egentlig litt forventet. Tipper hun heller lurer på hvorfor i all verden du ikke har kysset henne allerede 

Anonymkode: 4056b...481

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Dette med å lene seg inn nitti prosent og vente på at hun tar de siste ti er en bra regel.

Anonymkode: e601b...9f6

AnonymBruker
Skrevet

Hold henne litt lengre ved neste klem, se henne inn i øynene og len deg fremover. Evnt spør henne slik som du skrev (jeg har lyst å kysse deg), så la det skje. Ikke noe galt i det. 

Anonymkode: 10604...a9d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

La henne ta initiativet til å være fysisk, dette kan et minefelt

Anonymkode: b5c52...76f

Skrevet

Ville ikke spurt. Kyss henne ved neste klem. Eller bare start med å være mer fysisk. Ta på henne, prøv å sitte med henne i armkroken, se hvordan hun responderer.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Bare kyss henne!

Anonymkode: 7ee66...5bb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Tvist skrev (7 minutter siden):

Ville ikke spurt. Kyss henne ved neste klem. Eller bare start med å være mer fysisk. Ta på henne, prøv å sitte med henne i armkroken, se hvordan hun responderer.

Ja fint. Hittil når vi har møttes har vi ikke sittet inn til hverandre når vi har snakket, kun mot hverandre.   ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Hold henne litt lengre ved neste klem, se henne inn i øynene og len deg fremover. Evnt spør henne slik som du skrev (jeg har lyst å kysse deg), så la det skje. Ikke noe galt i det. 

Anonymkode: 10604...a9d

Ja, god ide :)  ts 

AnonymBruker
Skrevet

Svært lite berøring etter flere dater kan gjøre det mer skummelt, men forstår at det kan være en barriere om du ikke har erfaring. Ville ihvertfall begynt med mer generell berøring og intimitet. F.eks ta/holde henne på ryggen, ta på armer/hender, holde hender når dere går, flere klemmer osv. Om hun responderer positivt på det og gjerne gir litt tilbake, ville nå jeg gått for kysset.

Selv foretrekker jeg litt kyssing som avslutning på første date om kjemien er fin, for da får jeg en bekreftelse på at han liker meg og vil møtes igjen som noe annet enn rent platonisk vennskap. Mye større sjanse for at jeg tar initiativ til mer kontakt og møter også da. 

Anonymkode: fc5bb...c3d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke spør, det er så klønete og turn-off. Prøv heller med litt mer kroppskontakt i forkant. Feks hvis dere sitter i sofaen og ser film, be henne sette seg litt nærmere deg. Måten hun reagerer da sier en del. Sier hun "det går bra" og blir sittende en meter unna deg så er ikke tiden inne. Men om hun setter seg inntil deg så er det jo en fin anledning  til å holde rundt henne, stryke henne litt på armene osv. Ta det gradvis , for da merker du nok underveis hvor keen hun er på fysisk kontakt. Kysset vil nok komme naturlig etterhvert da, og det kan kan jo henne hun tar initiativet og.

Anonymkode: 47d71...cc5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja fint. Hittil når vi har møttes har vi ikke sittet inn til hverandre når vi har snakket, kun mot hverandre.   ts

Du bør planlegge en date der dere blir sittende ved siden av hverandre 😊  og jeg tenker det er helt fint å vente mer en to dater altså, det er jo litt fint å bruke tid og ikke rushe inn i det. Jeg tror det var 4 date jeg og kjærsten  min kysset første gang, og da hadde jeg venta på det en stund 😅 men jeg  syns det var fint å vente også. 

Anonymkode: 0c2dd...841

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke dette med kyssing på første date, da har man jo ikke rukket å bli noe kjent. Ble kysset på en førstedate en gang, noe jeg ikke var forberedt på. skvatt en halvmeter bakover og det ble kleint. Syns det er bra du venter litt, det er søtt og sjarmerende. 

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ååhhh så søtt❤️ skulle ønske jeg var nyforelska igjen, håper dere får det skikkelig fint!

Ta henne på ansiktet  typ ta håret hennes litt unna når hun sitter ved siden av deg, stryk litt på ryggen.. len deg mot henne men ikke rull øynene bak og lag trutmunn😆 Bare smil litt lurt og se på leppene hennes.. 

Sommerfugleer❤️❤️😊 Kos dere!

Anonymkode: aba55...b74

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Ikke spør, det er så klønete og turn-off. Prøv heller med litt mer kroppskontakt i forkant. Feks hvis dere sitter i sofaen og ser film, be henne sette seg litt nærmere deg. Måten hun reagerer da sier en del. Sier hun "det går bra" og blir sittende en meter unna deg så er ikke tiden inne. Men om hun setter seg inntil deg så er det jo en fin anledning  til å holde rundt henne, stryke henne litt på armene osv. Ta det gradvis , for da merker du nok underveis hvor keen hun er på fysisk kontakt. Kysset vil nok komme naturlig etterhvert da, og det kan kan jo henne hun tar initiativet og.

Ååhhh så søtt❤️ skulle ønske jeg var nyforelska igjen, håper dere får det skikkelig fint!

Ta henne på ansiktet  typ ta håret hennes litt unna når hun sitter ved siden av deg, stryk litt på ryggen.. len deg mot henne men ikke rull øynene bak og lag trutmunn😆 Bare smil litt lurt og se på leppene hennes.. 

Sommerfugleer❤️❤️😊 Kos dere!

Anonymkode: aba55...b74

Skjønner ikke dette med kyssing på første date, da har man jo ikke rukket å bli noe kjent. Ble kysset på en førstedate en gang, noe jeg ikke var forberedt på. skvatt en halvmeter bakover og det ble kleint. Syns det er bra du venter litt, det er søtt og sjarmerende. 

Du bør planlegge en date der dere blir sittende ved siden av hverandre 😊  og jeg tenker det er helt fint å vente mer en to dater altså, det er jo litt fint å bruke tid og ikke rushe inn i det. Jeg tror det var 4 date jeg og kjærsten  min kysset første gang, og da hadde jeg venta på det en stund 😅 men jeg  syns det var fint å vente også. 

Anonymkode: 0c2dd...841

Takk. Det som dere skriver her virker å være en bra måte å gå frem på :) 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Den mentaliteten har ført til at du er 32 og fortsatt har null erfaring.. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Den mentaliteten har ført til at du er 32 og fortsatt har null erfaring.. 

Jeg er tildels enig. Det er noe mekanisk over å telle dater. Det er kun stemning og kjemi som bør bestemme når det skal skje. 

Anonymkode: 10c74...91c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Min uerfarne mann har alltid likt best at vi sitter mot hverandre, ansikt til ansikt. Så for meg har det ikke vært så lett å prøve å ta initiativ fysisk, som kvinne. Litt håndkontakt, når det har passet, i tillegg har jeg -når jeg har følt meg modig- kysset ham på halsen og kinnet når vi har klemt farvel.

Synes det er bra at du tenker å ta det første steget snart. Lykke til ❤️

Anonymkode: 9e9e4...344

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...