Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva et det i den sprayen frisørene bruker? Regner med det er annet enn bare vann? Håre blir alltid så fint og glatt etterpå. Noen frisører her eller andre som vet? 

Anonymkode: 1a80c...ab0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke frisør og vet ikke hva frisørene bruker, MEN jeg har litt fet god hårmaske sammen med vann i en sprayflaske og sprayer det på håret som en leave-in eller dersom håret trenger litt ekstra en dag. Håret blir mykt, glatt, og glansfylt etterpå, så skal ikke se bort ifra at det er noe lignende

Anonymkode: 76b86...3f3

• 1 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Noen frisører her som vet sikkert?

Anonymkode: 0df9c...7bc

Skrevet

Har alltid gått ut frå at det er vatn

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Capazitet skrev (5 timer siden):

Har alltid gått ut frå at det er vatn

Jeg og 

Anonymkode: 3bfd8...bce

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Bruker vann på min salong. Regelen her er at man skal si ifra om hvilke produkter som brukes, i tilfelle reaksjon. 

I vår salong bruker vi kun ferdigblandede produkter (utenom hårfarge ofc.) fordi det selger bedre å bruke produsentenes innpakning fremfor blanke flasker. 

Anonymkode: cd05f...917

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er vann. 

Anonymkode: abf5f...221

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.7.2023 den 17.54):

Hva et det i den sprayen frisørene bruker? Regner med det er annet enn bare vann? Håre blir alltid så fint og glatt etterpå. Noen frisører her eller andre som vet? 

Anonymkode: 1a80c...ab0

Frisører bruker sin faglige ekspertise og arbeids erfaring, til å gi kundene den rette behandling med produkter og styling.

Disse flaskene er bare fylt med vann og inneholder ingen magisk hemmelig ingridiens, som gir kundene automatisk glatt og blankt hår.

Anonymkode: 4ed1e...5f6

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg ber alltid om å få vasket håret, for orker ikke det kalde vannet de dusjer på for å gjøre det vått. 

Er bare (kaldt) vann i den hos min frisør 

Skrevet

Har alltid trodd det er vann, men muligens tilsatt noe siden jeg synes det lukter godt 😊

AnonymBruker
Skrevet

Så synd du ikke har mulighet til å spørre frisøren selv. 

Anonymkode: 86e2b...b2c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Så synd du ikke har mulighet til å spørre frisøren selv. 

Anonymkode: 86e2b...b2c

Jeg trodde egentlig forum var til for å stille spørsmål, men skjønner nå at noen heller bruker det til å trene på passiv aggressivitet. Håper du får en fin dag likevel!

Anonymkode: 0df9c...7bc

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.6.2025 den 7.26):

Bruker vann på min salong. Regelen her er at man skal si ifra om hvilke produkter som brukes, i tilfelle reaksjon. 

Anonymkode: cd05f...917

Jeg har vært hos forskjellige frisører og aldri fått beskjed om dette eller spm om jeg reagerer på noe.

Anonymkode: 3d615...c40

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...