AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #1 Skrevet 23. juli 2023 Hva et det i den sprayen frisørene bruker? Regner med det er annet enn bare vann? Håre blir alltid så fint og glatt etterpå. Noen frisører her eller andre som vet? Anonymkode: 1a80c...ab0
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #2 Skrevet 23. juli 2023 Er ikke frisør og vet ikke hva frisørene bruker, MEN jeg har litt fet god hårmaske sammen med vann i en sprayflaske og sprayer det på håret som en leave-in eller dersom håret trenger litt ekstra en dag. Håret blir mykt, glatt, og glansfylt etterpå, så skal ikke se bort ifra at det er noe lignende Anonymkode: 76b86...3f3
AnonymBruker Skrevet 11. juni #3 Skrevet 11. juni Noen frisører her som vet sikkert? Anonymkode: 0df9c...7bc
AnonymBruker Skrevet 12. juni #5 Skrevet 12. juni Capazitet skrev (5 timer siden): Har alltid gått ut frå at det er vatn Jeg og Anonymkode: 3bfd8...bce 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni #6 Skrevet 12. juni Bruker vann på min salong. Regelen her er at man skal si ifra om hvilke produkter som brukes, i tilfelle reaksjon. I vår salong bruker vi kun ferdigblandede produkter (utenom hårfarge ofc.) fordi det selger bedre å bruke produsentenes innpakning fremfor blanke flasker. Anonymkode: cd05f...917 3
AnonymBruker Skrevet 12. juni #8 Skrevet 12. juni AnonymBruker skrev (På 23.7.2023 den 17.54): Hva et det i den sprayen frisørene bruker? Regner med det er annet enn bare vann? Håre blir alltid så fint og glatt etterpå. Noen frisører her eller andre som vet? Anonymkode: 1a80c...ab0 Frisører bruker sin faglige ekspertise og arbeids erfaring, til å gi kundene den rette behandling med produkter og styling. Disse flaskene er bare fylt med vann og inneholder ingen magisk hemmelig ingridiens, som gir kundene automatisk glatt og blankt hår. Anonymkode: 4ed1e...5f6 1 1
Hanne67 Skrevet 12. juni #9 Skrevet 12. juni Jeg ber alltid om å få vasket håret, for orker ikke det kalde vannet de dusjer på for å gjøre det vått. Er bare (kaldt) vann i den hos min frisør
Ruskesara1973 Skrevet 12. juni #10 Skrevet 12. juni Har alltid trodd det er vann, men muligens tilsatt noe siden jeg synes det lukter godt 😊
AnonymBruker Skrevet 12. juni #11 Skrevet 12. juni Så synd du ikke har mulighet til å spørre frisøren selv. Anonymkode: 86e2b...b2c
AnonymBruker Skrevet 13. juni #12 Skrevet 13. juni AnonymBruker skrev (23 timer siden): Så synd du ikke har mulighet til å spørre frisøren selv. Anonymkode: 86e2b...b2c Jeg trodde egentlig forum var til for å stille spørsmål, men skjønner nå at noen heller bruker det til å trene på passiv aggressivitet. Håper du får en fin dag likevel! Anonymkode: 0df9c...7bc 3 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni #13 Skrevet 13. juni AnonymBruker skrev (På 12.6.2025 den 7.26): Bruker vann på min salong. Regelen her er at man skal si ifra om hvilke produkter som brukes, i tilfelle reaksjon. Anonymkode: cd05f...917 Jeg har vært hos forskjellige frisører og aldri fått beskjed om dette eller spm om jeg reagerer på noe. Anonymkode: 3d615...c40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå