AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #1 Skrevet 23. juli 2023 Jeg hører jo stadig at normalvektige mennesker sånn gjennomsnittlig fremstår mest attraktive som partner. Hva om du er overvektig selv, har det da noe å si? Jeg er slank selv, men har falt for en overvektig mann. Har jeg noe sjans ? Anonymkode: c6224...c96
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #2 Skrevet 23. juli 2023 Jeg foretrekker normalvektige menn. Synes hengebuk er stygt. Noe ofte overvektige menn ofte får. Anonymkode: b9a68...61f 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #3 Skrevet 23. juli 2023 Jeg er feit og synes feite menn er finest, krake søker make 🙂 Anonymkode: d1c3e...ba8
MyMichelle Skrevet 23. juli 2023 #4 Skrevet 23. juli 2023 Hvordan skal vi vite om du har sjans, når du ikke skriver om mer enn vekt? Min vekt har vært litt jo-jo igjennom årene (aldri fedme). Uansett om vekta har plassert meg på normalvektig eller overvektig BMI, har jeg aldri blitt tiltrukket av overvektige menn. De overvektige kvinner jeg kjenner er sammen med normalvektige menn. 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #5 Skrevet 23. juli 2023 Kvinner synes overvekt på menn er langt mer attraktivt en motsatt vei. Kvinner synes tynne menn er langt mer uattraktivt enn motsatt vei. En tykk kvinne kan jo lett få en tynn mann, siden tynne menn ikke er ettertraktede. Anonymkode: 135f2...131 5
lillevill Skrevet 23. juli 2023 #6 Skrevet 23. juli 2023 Viktigste er vel å bare ha en kjæreste som du syns er sexy, uansett hva de veier. eller? 1 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #7 Skrevet 23. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kvinner synes overvekt på menn er langt mer attraktivt en motsatt vei. Kvinner synes tynne menn er langt mer uattraktivt enn motsatt vei. En tykk kvinne kan jo lett få en tynn mann, siden tynne menn ikke er ettertraktede. Anonymkode: 135f2...131 Men det finnes jo nesten ingen tynne menn lenger? Og jeg har lagt merke til at mange av dem som faktisk ER tynne (jeg mener altså tynn, ikke trent), er sånne særinger. Anonymkode: 39645...757 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #8 Skrevet 23. juli 2023 14 minutter siden, AnonymBruker said: Men det finnes jo nesten ingen tynne menn lenger? Og jeg har lagt merke til at mange av dem som faktisk ER tynne (jeg mener altså tynn, ikke trent), er sånne særinger. Anonymkode: 39645...757 Anonymkode: 135f2...131 1
Flintis Skrevet 23. juli 2023 #9 Skrevet 23. juli 2023 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Jeg hører jo stadig at normalvektige mennesker sånn gjennomsnittlig fremstår mest attraktive som partner. Hva om du er overvektig selv, har det da noe å si? Jeg er slank selv, men har falt for en overvektig mann. Har jeg noe sjans ? Anonymkode: c6224...c96 Ja.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #10 Skrevet 23. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg hører jo stadig at normalvektige mennesker sånn gjennomsnittlig fremstår mest attraktive som partner. Hva om du er overvektig selv, har det da noe å si? Jeg er slank selv, men har falt for en overvektig mann. Har jeg noe sjans ? Anonymkode: c6224...c96 Ja. Det er kun her inne folk foretrekker overvekt. Ute i livet så foretrekker de fleste en slank person fremfor en overvektig, hvis alt annet hadde vært likt. Anonymkode: 02c9e...09e 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #11 Skrevet 23. juli 2023 Hæ? Jeg er overvektig nå, har hatt undervekt/normalvekt før i mange år. Mitt «toleransevindu» på menn er alt fra veldig slank til overvekt. Fedme i høyere grader sliter jeg med. Ikke at jeg synes personer generelt med fedme er antiattraktive eller noe, jeg bare typisk tiltrekkes ikke seksuelt. Som i at jeg ikke bemerker meg det, men heller ikke opplever seksuell tiltrekning. Merker samme endring fra menn ovenfor meg nå som jeg er overvektig. Jeg er «usynlig» seksuelt sett. Anonymkode: 636af...31f 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #12 Skrevet 23. juli 2023 Er stor selv og har aldri blitt interessert i en som er stor som i overvektig. De jeg har vært i forhold meg har helst vært slike treningsidioter. Men det er jo personligheten som teller, hadde ikke den klaffet så hjelper det jo ikke hvordan du ser ut. Kunne nok sikkert i teorien bli forelsket i en mann som var overvektig altså feit men da måtte jeg har kjent han først altså det hadde vært personligheten jeg falt for. Som regel så har gjengjeldende seksuell tiltrekning og kjemi/personlighet vært det som har gjort at det har blitt et romantisk forhold ut av bekjentskapet. Anonymkode: 119b2...253 1
starken Skrevet 23. juli 2023 #13 Skrevet 23. juli 2023 Er overvektig selv og har fått både store menn, tynne menn, muskuløse menn osv. 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #14 Skrevet 25. juli 2023 Jeg har alltid vært i fedme-kategorien, men har aldri vært tiltrukket av overvektige gutter. De guttene jeg faller for er sporty og veltrente, selvom jeg personlig hater trening! Anonymkode: 7c114...6a6 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #15 Skrevet 25. juli 2023 Er overvektig og har stort sett vært med normalvektige eller godt trente menn. Anonymkode: d53c0...a96 1
Mardina Skrevet 25. juli 2023 #16 Skrevet 25. juli 2023 (endret) Jeg faller hovedsakelig for menn med litt mage. Må ha noe å kose med, når vi ligger i senga 😍 Tynne, muskuløse menn er IKKE noe for meg 😊 Samboer har litt mage og jeg synes det bare gjør han enda mer sexy 😍 Mer å ta i, mer å være glad i 😁 Endret 25. juli 2023 av Mardina 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #17 Skrevet 25. juli 2023 I utgangspunktet tiltrekkes jeg verken av undervekt eller fedme, men kan nok lett omvendes med god humor, selvtillit og sjarm. Anonymkode: c4f5a...b03
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #18 Skrevet 10. august 2023 Jeg var/er overvektig, og ville ikke vært sammen med en overvektig. Har datet overvektige menn, men det ble ikke noe mer. For forskjellige interesser. Virker som at overvektige menn er mer komfortsble i sofaen enn overvektige kvinner. Anonymkode: 318be...eda 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #19 Skrevet 10. august 2023 Jeg er ikke overvektig, men har hatt to langvarige forhold med overvektige. De er menneske som alle andre, og langvarige forhold er basert på indre verdier… Dersom folk kun er intr i de de faller for ved første blikk er det jaggu ikke rart mange går enslige i evigheter, eller aldri får forhold til å fungere. Kan nesten ikke tenke meg noe som betyr mindre enn om noen har noen kg for mye, dersom man ellers klaffer ang verdier, kjemi og personlighet. Anonymkode: 74fa5...d03 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #20 Skrevet 10. august 2023 Jeg ville vært skeptisk. Delvis fordi overvekt ikke er noe fint. Og delvis fordi jeg ikke ønsker å over tid påvirkes av livsstil som har gitt overvekten. Plutselig er jeg overvektig også. Anonymkode: 50c61...4d6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå