Gå til innhold

Du som selv er overvektig, har det noe å si om en potensiell partner er overvektig ift om du tiltrekkes?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hører jo stadig at normalvektige mennesker sånn gjennomsnittlig fremstår mest attraktive som partner. Hva om du er overvektig selv, har det da noe å si? 

Jeg er slank selv, men har falt for en overvektig mann. Har jeg noe sjans ? 

Anonymkode: c6224...c96

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg foretrekker normalvektige menn. Synes hengebuk er stygt.  Noe ofte overvektige menn ofte  får. 

Anonymkode: b9a68...61f

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er feit og synes feite menn er finest, krake søker make 🙂

Anonymkode: d1c3e...ba8

Skrevet

Hvordan skal vi vite om du har sjans, når du ikke skriver om mer enn vekt? Min vekt har vært litt jo-jo igjennom årene (aldri fedme). Uansett om vekta har plassert meg på normalvektig eller overvektig BMI, har jeg aldri blitt tiltrukket av overvektige menn. De overvektige kvinner jeg kjenner er sammen med normalvektige menn.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kvinner synes overvekt på menn er langt mer attraktivt en motsatt vei.

Kvinner synes tynne menn er langt mer uattraktivt enn motsatt vei.

En tykk kvinne kan jo lett få en tynn mann, siden tynne menn ikke er ettertraktede.

Anonymkode: 135f2...131

• Liker 5
Skrevet

Viktigste er vel å bare ha en kjæreste som du syns er sexy, uansett hva de veier. eller?

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kvinner synes overvekt på menn er langt mer attraktivt en motsatt vei.

Kvinner synes tynne menn er langt mer uattraktivt enn motsatt vei.

En tykk kvinne kan jo lett få en tynn mann, siden tynne menn ikke er ettertraktede.

Men det finnes jo nesten ingen tynne menn lenger? Og jeg har lagt merke til at mange  av dem som faktisk ER tynne (jeg mener altså tynn, ikke trent), er sånne særinger.

Anonymkode: 39645...757

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Men det finnes jo nesten ingen tynne menn lenger? Og jeg har lagt merke til at mange  av dem som faktisk ER tynne (jeg mener altså tynn, ikke trent), er sånne særinger.

Anonymkode: 39645...757

:klo:

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Jeg hører jo stadig at normalvektige mennesker sånn gjennomsnittlig fremstår mest attraktive som partner. Hva om du er overvektig selv, har det da noe å si? 

Jeg er slank selv, men har falt for en overvektig mann. Har jeg noe sjans ? 

Ja.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg er slank selv, men har falt for en overvektig mann. Har jeg noe sjans

Ja. Det er kun her inne folk foretrekker overvekt. Ute i livet så foretrekker de fleste en slank person fremfor en overvektig, hvis alt annet hadde vært likt. 

Anonymkode: 02c9e...09e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hæ?

Jeg er overvektig nå, har hatt undervekt/normalvekt før i mange år.

Mitt «toleransevindu» på menn er alt fra veldig slank til overvekt.

Fedme i høyere grader sliter jeg med. Ikke at jeg synes personer generelt med fedme er antiattraktive eller noe, jeg bare typisk tiltrekkes ikke seksuelt. 

Som i at jeg ikke bemerker meg det, men heller ikke opplever seksuell tiltrekning.

Merker samme endring fra menn ovenfor meg nå som jeg er overvektig. Jeg er «usynlig» seksuelt sett. 

Anonymkode: 636af...31f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er stor selv og har aldri blitt interessert i en som er stor som i overvektig. De jeg har vært i forhold meg har helst vært slike treningsidioter. Men det er jo personligheten som teller, hadde ikke den klaffet så hjelper det jo ikke hvordan du ser ut.

Kunne nok sikkert i teorien bli forelsket i en mann som var overvektig altså feit men da måtte jeg har kjent han først altså det hadde vært personligheten jeg falt for. Som regel så har gjengjeldende seksuell tiltrekning og kjemi/personlighet vært det som har gjort at det har blitt et romantisk forhold ut av bekjentskapet.

Anonymkode: 119b2...253

• Nyttig 1
Skrevet

Er overvektig selv og har fått både store menn, tynne menn, muskuløse menn osv. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid vært i fedme-kategorien, men har aldri vært tiltrukket av overvektige gutter. De guttene jeg faller for er sporty og veltrente, selvom jeg personlig hater trening!  

Anonymkode: 7c114...6a6

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Er overvektig og har stort sett vært med normalvektige eller godt trente menn.

Anonymkode: d53c0...a96

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg faller hovedsakelig for menn med litt mage. Må ha noe å kose med, når vi ligger i senga 😍 

Tynne, muskuløse menn er IKKE noe for meg 😊

Samboer har litt mage og jeg synes det bare gjør han enda mer sexy 😍 Mer å ta i, mer å være glad i 😁

Endret av Mardina
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

I utgangspunktet tiltrekkes jeg verken av undervekt eller fedme, men kan nok lett omvendes med god humor, selvtillit og sjarm. 

Anonymkode: c4f5a...b03

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg var/er overvektig, og ville ikke vært sammen med en overvektig.

Har datet overvektige menn, men det ble ikke noe mer. For forskjellige interesser. Virker som at overvektige menn er mer komfortsble i sofaen enn overvektige kvinner.

Anonymkode: 318be...eda

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg er ikke overvektig, men har hatt to langvarige forhold med overvektige. De er menneske som alle andre, og langvarige forhold er basert på indre verdier… Dersom folk kun er intr i de de faller for ved første blikk er det jaggu ikke rart mange går enslige i evigheter, eller aldri får forhold til å fungere. Kan nesten ikke tenke meg noe som betyr mindre enn om noen har noen kg for mye, dersom man ellers klaffer ang verdier, kjemi og personlighet. 

Anonymkode: 74fa5...d03

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville vært skeptisk. Delvis fordi overvekt ikke er noe fint. Og delvis fordi jeg ikke ønsker å over tid påvirkes av livsstil som har gitt overvekten. Plutselig er jeg overvektig også. 

Anonymkode: 50c61...4d6

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...