Gå til innhold

Hadde kjæresten din blitt sjalu om du fikk en ( homofil) bestevenn av motsatt kjønn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Se for deg følgende scenario. Du er i et fast forhold og finner en bestevenn på arrangement, jobb, nettet eller felles hobby. Dere får en helt spesiell kontakt og kan snakke med hverandre mellom himmel og jord. Han/henne er av motsatt kjønn, men homofil og derfor ingen interesse av å ta ting et steg videre. Hadde du vært sjalu? Hadde du synes det var spesielt? Hvordan hadde kjæresten din taklet det? 

Anonymkode: 76a40...87e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi er begge bifile, så 🤷🏻‍♀️ Heterofile folk er rare.

Anonymkode: a5b29...10a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette skjer ja. Jeg er homofil (dame) og har en bestekompis,vi ble kjent på videregående og har vært bestevenner halve livet. Han har hatt litt forskjellige damer det ikke har vært noe seriøst med, men hun han er gift og har barn med var sjalu i starten. Heldigvis er han ikke en tøffel som bare godtok det. Så vi er fortsatt bestevenner og jeg er fadder til barna deres ,dama hans sluttet å være sjalu etterhvert. Han har aldri vært interessert i noe annet enn vennskap og har aldri prøvd seg på noe (ikke jeg heller naturligvis), og det klarte hun til slutt å forstå.

Anonymkode: 2b4b5...f7c

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...