AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #1 Skrevet 23. juli 2023 Som over, hvor mange ganger har din mann fått orgasme på en omgang og på en dag? Opplever dere at orgasmer på mannen er et signal på at dere tenner mennene deres og at dere er flinke til å få deres menn klare igjen etter en orgasme? Anonymkode: fd062...b4a
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #2 Skrevet 23. juli 2023 På en omgang får han en orgasme. På en dag har han vel hatt 6-7 på det meste. Opplever ikke at hans orgasme er et tegn på at jeg tenner han, det er det andre ting som gjør. Men er ganske flink til å få han klar igjen etter en orgasme. Anonymkode: f958b...09e
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #3 Skrevet 23. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): På en omgang får han en orgasme. På en dag har han vel hatt 6-7 på det meste. Opplever ikke at hans orgasme er et tegn på at jeg tenner han, det er det andre ting som gjør. Men er ganske flink til å få han klar igjen etter en orgasme. Anonymkode: f958b...09e TS Høres ut til at dere har en bra kjemi, 6-7 orgasmer på en dag er mye. Kommer han like hardt hver gang, eller blir det litt svakere eller sterkere? Opplever at typen kommer hardere etter 3-4 orgasmer som min klarer. Skjønner, men du er flink da som får han klar igjen😅 Anonymkode: fd062...b4a
Frkego Skrevet 23. juli 2023 #4 Skrevet 23. juli 2023 Rekorden hans er 9 på samme "omgang". Da bare kjørte vi på uten pauser i et kvarters tid. Det har kun skjedd én gang og vi har ikke fått til det siden. Han får oftest 1 eller 2, innimellom 3. Trenger ofte ikke pause mellom de to første, men trenger som regel en liten pause med litt kos før han er klar for nummer 3. Ikke vanskelig å få ham klar til en ny runde etter orgasme. Det er oftest nok å kysse på han og stryke på kroppen hans. Eller så suger jeg ham stiv igjen ganske raskt.
Coachshinny Skrevet 26. juli 2023 #5 Skrevet 26. juli 2023 Frkego skrev (På 23.7.2023 den 16.25): Rekorden hans er 9 på samme "omgang". Da bare kjørte vi på uten pauser i et kvarters tid. Det har kun skjedd én gang og vi har ikke fått til det siden. Han får oftest 1 eller 2, innimellom 3. Trenger ofte ikke pause mellom de to første, men trenger som regel en liten pause med litt kos før han er klar for nummer 3. Ikke vanskelig å få ham klar til en ny runde etter orgasme. Det er oftest nok å kysse på han og stryke på kroppen hans. Eller så suger jeg ham stiv igjen ganske raskt. Deilig å ha slike opplevelser der mannen bare kommer igjen og igjen på samme omgang. Høres ut som dere har det utrolig deilig sammen og nyter sexen til det fulle❤️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå