Melisee Skrevet 28. juli 2023 #81 Skrevet 28. juli 2023 Melisee skrev (Akkurat nå): Ja selvfølgelig... Der står det svarstatus satt, Med grønn skrift. og nede ved søknaden om ledig studieplass står det Det.. "valgte ledige studieplasser" står ikke mottatt noen plass her. 😊
Rotemor Skrevet 28. juli 2023 #82 Skrevet 28. juli 2023 Melisee skrev (2 timer siden): Jeg søkte meg inn på ledig studieplass - Barnehagelærer . Står på venteliste på vernepleie som jeg i utgangspunktet ønsket. Står som nr 41 nå, så tror ikke jeg har sjangs på vernepleie dessverre 🙈 Barnehagelærer tror jeg du skal føle deg veldig trygg på. De har svært få søkere. Lykke til!
Melisee Skrevet 28. juli 2023 #83 Skrevet 28. juli 2023 Rotemor skrev (Akkurat nå): Barnehagelærer tror jeg du skal føle deg veldig trygg på. De har svært få søkere. Lykke til! Ahh jeg håper du har rett 🤩 jeg har et ønske om å jobbe med utsatte barn, barn som har bodd/bor i hjem med rus, vold og lignende. Dette er viktig arbeid og det er personlig for meg. Jeg søkte meg inn på vernepleie men barnehagelærer kan så absolutt vinkles i denne retningen så jeg krysser fingrene her ☀️ 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #84 Skrevet 28. juli 2023 Melisee skrev (9 minutter siden): Ja selvfølgelig... Der står det svarstatus satt, Med grønn skrift. og nede ved søknaden om ledig studieplass står det Er dette første gang du søker eller søkte du ved hovedopptaket? Anonymkode: 5a41c...320
Melisee Skrevet 28. juli 2023 #85 Skrevet 28. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er dette første gang du søker eller søkte du ved hovedopptaket? Anonymkode: 5a41c...320 Jeg søkte vernepleie på hovedopptaket. Fikk tilbud om venteliste, er nr 41.. , tror ikke jeg har sjangs der desverre.
Rotemor Skrevet 28. juli 2023 #86 Skrevet 28. juli 2023 Melisee skrev (5 minutter siden): Ahh jeg håper du har rett 🤩 jeg har et ønske om å jobbe med utsatte barn, barn som har bodd/bor i hjem med rus, vold og lignende. Dette er viktig arbeid og det er personlig for meg. Jeg søkte meg inn på vernepleie men barnehagelærer kan så absolutt vinkles i denne retningen så jeg krysser fingrene her ☀️ Enig. Men litt arbeidserfaring kan du fint søke jobber som passer dine interesser her.
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #87 Skrevet 28. juli 2023 Fikk svar fra USN at svar kommer ca 29 juli med svarfrist 1 august og at tilbudet kommer på Mail? Anonymkode: 5a41c...320
Melisee Skrevet 28. juli 2023 #88 Skrevet 28. juli 2023 Rotemor skrev (1 minutt siden): Enig. Men litt arbeidserfaring kan du fint søke jobber som passer dine interesser her. Vurder også å ta opp xtra emner etter bachelor er gjennomført, eventuelt bygge på med et årsstudium for å vinkle meg i riktig retning 😊
Melisee Skrevet 28. juli 2023 #89 Skrevet 28. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fikk svar fra USN at svar kommer ca 29 juli med svarfrist 1 august og at tilbudet kommer på Mail? Anonymkode: 5a41c...320 Oi. Ja da får vi vente til imorgen da 🙈🙈🙈🙈🙈
Rotemor Skrevet 28. juli 2023 #90 Skrevet 28. juli 2023 Melisee skrev (1 minutt siden): Vurder også å ta opp xtra emner etter bachelor er gjennomført, eventuelt bygge på med et årsstudium for å vinkle meg i riktig retning 😊 Mulighetene er mange😊
Melisee Skrevet 28. juli 2023 #91 Skrevet 28. juli 2023 Rotemor skrev (Akkurat nå): Mulighetene er mange😊 Det var det jeg håpet på 🤣 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #92 Skrevet 28. juli 2023 Melisee skrev (2 timer siden): Kan ikke se det står mottatt noen plass på nettsida men har fått kvittering på møttatt søknad 😊 har alle søkt Usn? USN og UiA. Anonymkode: d3e98...8f0
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #93 Skrevet 28. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Fikk svar fra USN at svar kommer ca 29 juli med svarfrist 1 august og at tilbudet kommer på Mail? Anonymkode: 5a41c...320 Tilbudet kommer på Mail🧐 Er du sikker, i og med at du skal «godta» tilbud så de får brukt opp kvota si, så syns jeg det var rart at det kom på Mail. Vet at beskjeden om saksbehandling kommer på Mail, men ikke selve svaret. Anonymkode: d3e98...8f0
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #94 Skrevet 28. juli 2023 Melisee skrev (1 time siden): Ahh jeg håper du har rett 🤩 jeg har et ønske om å jobbe med utsatte barn, barn som har bodd/bor i hjem med rus, vold og lignende. Dette er viktig arbeid og det er personlig for meg. Jeg søkte meg inn på vernepleie men barnehagelærer kan så absolutt vinkles i denne retningen så jeg krysser fingrene her ☀️ Bare OBS. Du bør forberede deg på å ta en masterutdanning, hvis du ønsker å jobbe innen dette feltet med barnehagelærerutdanning. Det er vanskelig for barnehagelærere og få jobb andre steder. Da andres yrkesgruppers kompetanse går først. Du burde heller ha gått barnevernspedagog, sosialt arbeid, sykepleier eller vernepleier. Da de har en bredere kompetanse, og fokuserer på flere områder enn kun på det pedagogiske arbeidet i barnehagen. Det er en grunn for at så få velger barnehagelærerutdanning, fordi du er nesten stuck i barnehagen. Anonymkode: af735...3ff 3 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #96 Skrevet 28. juli 2023 Da burde svarene ha kommet😁 Anonymkode: d3e98...8f0
Melisee Skrevet 28. juli 2023 #97 Skrevet 28. juli 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Kom inn 🥳🥳🥳 Anonymkode: 5a41c...320 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻 Kan jeg spørre hva du kom inn på? Flere som har fått svar?
Melisee Skrevet 28. juli 2023 #98 Skrevet 28. juli 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Da burde svarene ha kommet😁 Anonymkode: d3e98...8f0 Har du fått svar også?
Mønster122 Skrevet 28. juli 2023 #100 Skrevet 28. juli 2023 Melisee skrev (20 minutter siden): Jeg kom inn 🥳🥳🥳 Grattis !! Fikk du svar på Mail? 😃
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå