AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #1 Del Skrevet 23. juli 2023 Hei! Noen som vil dele sin erfaring med metode sin test? Har lest noen som synes de slår sent ut, selv etter IKM. Forrige graviditet var streken på metode kjempesvak, mens Cb digital og cb pluss slo ut tydelig samme dag.. Jeg begynte testing med babyplan denne syklusen, og begynte å skimte noe, men gikk tom for testene. Nå med metode ser jeg bare skyggestreker, såvidt.. Anonymkode: 87065...f9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #2 Del Skrevet 23. juli 2023 Min erfaring er at de ikke slår sent ut. Hadde ikm en torsdag, testet positivt med metode på mandag. Svake tester ja - men de viste riktig:) Anonymkode: ef595...7be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #3 Del Skrevet 23. juli 2023 Jeg sjekket kun én gang, 3 dager etter IKM og fikk sterk strek. Anonymkode: 6fe91...ddf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå