Majka Skrevet 15. januar 2006 #1 Skrevet 15. januar 2006 Lurer på om det er noen som har vært med på gruppesamtale med panel.no. Er jo en liten slant å tjene, men vet liksom ikke helt hva jeg går til. Hvordan foregår det hele egentlig? Hvor store er gruppene, og hva kreves det av meg? Hvor lenge varer en slik gruppesamtale?
Grooo Skrevet 15. januar 2006 #2 Skrevet 15. januar 2006 To timer, 6-8 personer... I alle fall de gangene jeg har vært med. Er en fra firmaet/oppdragsgiver eller noe som viser fram produkt/brosjyre/plansjer/presentasjon og stiller spørsmål, noen ganger åpent ut i rommet og andre ganger litt mer direkte til hver enktelt. Kan man ikke svare/vet ikke hva man skal si så sier man bare det og det går videre. Ofte får man diskutere/prate fritt og "lederen" bryter bare inn for å få en til å utdype eller vri diskusjonen tilbake på rett kurs. Lettjente penger, spesielt hvis for mange dukker opp De inviterer nemmelig alltid noen for mye fordi det alltid er noen som ikke kommer, og i blandt kommer det for mange og da spør de en eller annen om han/hun heller vil ha gavekortet og komme igjen en annen gang. Men det er morsomt å ha vært med på også da, og ofte får man noen produkter med seg hjem. Feks da vi testet Gullbrød... Hehe... Koste meg en stund etter det
Majka Skrevet 15. januar 2006 Forfatter #3 Skrevet 15. januar 2006 Det hørtes jo egentlig litt artig ut Da er det vel ikke noe å grue seg til iallfall.
Grooo Skrevet 15. januar 2006 #4 Skrevet 15. januar 2006 Og som regel får man baguetter/rundtykker og brus, kaffe og te...
LilleBille Skrevet 15. januar 2006 #5 Skrevet 15. januar 2006 Ikke noe å grue seg til. Har bare vært med en gang - (må være minst 6 mnd. mellom hver gruppesamtale sa de) - men 2 timers prat .. med pizza og brus - og gavekort på 500,- var helt greit.
Dødspingvinen Skrevet 15. januar 2006 #6 Skrevet 15. januar 2006 Jeg og har blitt invitert, og har meldt meg på. Men det gavekortet... hvor kan det brukes?
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2006 #7 Skrevet 15. januar 2006 Jeg har fått mail om å melde meg på flere ganger, men aldri blitt kontakta igjen for å komme. (har oppgitt tlf nr osv). Svarer jeg "feil" på spørsmåelene i mailen(dvs jeg ikke er i riktig målgruppe) siden jeg ikke blir innkalt? Jeg vil også være med å tjene lettjente penger
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2006 #8 Skrevet 15. januar 2006 Jeg har vært på sånn samtale med et annet firma. Fikk pizza og brus og ble filmet mens vi svarte på et eller annet teit. Ette to timer fikk vi gå med et gavekort på 500 spenn på oslo city. Det var gyldig i to år, og i løpet av to år skal det godt gjøres IKKE å finne noe nyttig å bruke 500 kr på på oslo city - om ikke annet så har de både serveringssteder og matbutikk...
Siam Skrevet 15. januar 2006 #9 Skrevet 15. januar 2006 Jeg har fått mail om å melde meg på flere ganger, men aldri blitt kontakta igjen for å komme. (har oppgitt tlf nr osv). Svarer jeg "feil" på spørsmåelene i mailen(dvs jeg ikke er i riktig målgruppe) siden jeg ikke blir innkalt? Jeg vil også være med å tjene lettjente penger ← Du var nok ikke i målgruppen, nei. Eller så hadde de allerede fått nok påmeldte.
Grooo Skrevet 17. januar 2006 #10 Skrevet 17. januar 2006 De to første gangene fikk jeg "Universalpresentkort", de to forrige fikk jeg gavekort på Oslo City. Lenge siden jeg har vært med nå siden jeg har flyttet fra Oslo
LilleBille Skrevet 17. januar 2006 #11 Skrevet 17. januar 2006 Jeg og har blitt invitert, og har meldt meg på. Men det gavekortet... hvor kan det brukes? ← Ganske mange steder
Gjest TomKrus Skrevet 18. januar 2006 #12 Skrevet 18. januar 2006 Og som regel får man baguetter/rundtykker og brus, kaffe og te... ← Siden vi skulle vurdere nye design på ølbokser, ble det øl på oss.
BygdeTrollet Skrevet 19. januar 2006 #13 Skrevet 19. januar 2006 Sånn... Nå har jeg også meldt meg på dette? Er det masse spenn og tjene på dette? Kult i tilfelle da:-)
Gjest Aloha Skrevet 19. januar 2006 #14 Skrevet 19. januar 2006 Får dere ofte invitasjon til gruppesamtaler da? Jeg har vært medlem i noen måneder men enda ikke fått... Men har fått tilsendt flere undersøkelser jeg har svart på. Det blir vel noe etter hvert..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå