AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #1 Skrevet 23. juli 2023 Startet med at jeg var veldig stiv og vond i nakken et par dager. En halv uke etter ble jeg litt småsvimmel (ikke konstant), for så følelsen av noe som presser på den ene siden av hodet noen dager etter dette igjen. Gjør ikke veldig vondt i hodet, kun veeldig mildt. Er irriterende med dette at det føles som at noe trykker litt mot hodet. Opplever noen det liknende? Fungerer det med fysio/manuellterapi? Anonymkode: 0b35c...db3
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #2 Skrevet 23. juli 2023 Kiropraktor har fungert for meg. Manuellterapi hjalp ikke. Anonymkode: d8ecd...fc5
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #3 Skrevet 23. juli 2023 Må nevnes at jeg har alt fra mild til kraftig spenningshodepine. Vet ikke hvor bra behandling virker på bare mild. Anonymkode: d8ecd...fc5
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #4 Skrevet 23. juli 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Startet med at jeg var veldig stiv og vond i nakken et par dager. En halv uke etter ble jeg litt småsvimmel (ikke konstant), for så følelsen av noe som presser på den ene siden av hodet noen dager etter dette igjen. Gjør ikke veldig vondt i hodet, kun veeldig mildt. Er irriterende med dette at det føles som at noe trykker litt mot hodet. Opplever noen det liknende? Fungerer det med fysio/manuellterapi? Anonymkode: 0b35c...db3 Hode og kjeve-øvelser hjalp meg. Dessverre etter noen år gikk spenningshodepine over til å kun være migrene, som er enda verre. Noe som ofte kan skje i følge legen. Pass på. Anonymkode: 57469...db5
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #5 Skrevet 23. juli 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Må nevnes at jeg har alt fra mild til kraftig spenningshodepine. Vet ikke hvor bra behandling virker på bare mild. Anonymkode: d8ecd...fc5 Takk for svar. Går til manuellterapeut for noe annet, men får prøve. Dette har bare vart en uke foreløpig, så krysser fingrene for at det går over av seg selv, det gjorde det sist, men da var jeg ikke småsvimmel i tillegg. Anonymkode: 0b35c...db3
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #6 Skrevet 23. juli 2023 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Takk for svar. Går til manuellterapeut for noe annet, men får prøve. Dette har bare vart en uke foreløpig, så krysser fingrene for at det går over av seg selv, det gjorde det sist, men da var jeg ikke småsvimmel i tillegg. Anonymkode: 0b35c...db3 Om det bare har vart en uke så kan det hende det ikke blir noe varig. Jeg har hatt det i 20 år. Anonymkode: d8ecd...fc5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå